Kuinka kauan kuume kestää?!

Anonyymi

Oon siis 12v tyttö, ja tänän aamusta oli kurkku kipeä. Sitten koulussa liikuntatuntien ja kotiin pyöräilyn jälkeen alkoi heikottava olo.

Ensin ajattelin että johtuu siitä kun en ole juonut ja onhan täällä yli 20° lämmintä.
Mutta olo ei helpottanut vaikka join paljon vettä.
Nyt sitten melkeinpä koko keho on lämmin/kuuma ja vähän huippaa ku nousee esim makuuasennosta ylös.

Minulla taitaa olla kuumetta sekä sen lisäksi kurkku kipeä varsinkin nielaistessa.
Koko kasvojen alue aika kuuma.

Mulla alkaa lauantaina kesäloma, ja haluaisin päästä kuitenkin päättäjäisiin.

Kauankohan tämä kuume kestää??
Pääsenkö lauantaina päättäreihin??

Jotenkin tuntuu siltä, että nyt se korona sitten tuli. Voi vi***

3

321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sanon vielä, että nälkä ei ole ollut, maku- ja hajuaisti tallella toistaiseksi, välillä tulee kylmiä väreitä kehoon vaikka on muuten lämmin.

En haluaisi koronatestiin koska sitten jos minulla onkin korona, niin kaikki luokkakaverini jää karanteeniin, perheeni jää, eikä kukaan heistä pääse päättäreihin. :(

• Anonyymi

Koronatestiin ja heti! Jos jätät käymättä ja oletkin koronan kantaja, kaikki kaverisi levittää koronaa aina vaan suuremmalle ihmisjoukolle päättäjäisissä. Nyt voisit vielä pelastaa tilanteen jos tuleekin positiivinen tulos niin kaverisi saisi tiedon eivätkä levittäisi tautia tietämättään.

• Anonyymi

On todella vastuutonta jos sulla on korona ja meet sitä levittää.Etkö sä välitä yhtään muusta kuin juhlimisesta.Sä et taida pitää koronaa mitenkään vakavana asiana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      96
      8097
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      678
      5032
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      24
      3294
    4. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      27
      1683
    5. 56
      1468
    6. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      109
      1418
    7. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      138
      1347
    8. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      167
      1272
    9. Ajattelen sinua kiitollisuudella

Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi
      Ikävä
      56
      1031
    10. Sinulle tiedoksi

Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si
      Ikävä
      28
      923
    Aihe