Kansa maksaa!
Veronmaksajat!
Nimittäin Marinin perheen aamiaiset.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/927aa4ac-7fe4-48fa-abbb-53b37b5efe84
"pääministeriperheen yksityisiä ruokamenoja on katettu valtion varoista yli 14 000 euron arvosta, keskimäärin 845 eurolla kuukaudessa."
Saako kukaan vesilahtelainen menemään tuota määrää kaikkiin ruokiin koko perheelle? Isollekin sellaiselle?
"Keskiviikkona Marin sanoi, ettei hänellä ole ”viikkotolkulla aikaa selvitellä ruokailuja julkisuudessa”."
Ei ole aikaa selvitellä, mutta on aikaa tulla kuvattavaksi erilaisten lehtien kansiin ja lisäksi tietysti yrittää Tampereen valtuustoon.
Mutta aika onkin suhteellinen käsite.
Kuka maksaa?
4
272
Vastaukset
- Anonyymi
Ahne paska milla magia
- Anonyymi
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/keskustan-saarikko-kommentoi-marinin-ateriakohua-arjen-helpottamiseen-liittyvat-asiat-ovat-varmasti-tarpeen-ja-oikein/8159154?fbclid=IwAR2ZYhrC0GYjeSuBp5O1FwDOFyB6M8UGxZPniiTPCu3ZKE8ZRHEO-lngWAg#gs.2bsjuc
Tyypillinen kepuli ei saa mitään vastausta jonka ymmärtäisi. Samassa veneessä taitaa kaikki ministerit olla puoluekannasta riippumatta. Tulisi vaan lisää paljastuksia korruptoituneista poliitikoista ja tuomioitakin .
- Anonyymi
Mikkelissä meni tunteisiin https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008022116.html
Mutta ymmärtäähän sen. Hyväpalkkaisen ministerin aamiaiset maksavat enemmän paljon enemmän kuin hyvätuloisen perheen kaikki ruoat vuodessa. Tuntuuhan se veronmaksajalta pahalta. Pääministerillä ei olisi edes aikaa käyttää asiaan. Mutta kuntaehdokkaaksi on. Mitä niistä veronmaksajien rahoista. - Anonyymi
Varsinainen SDP:N keulakuva joka näyttää kuinka toimitaan. "Kuvaa jotenkin sitä kuinka suosittu on pääministerinä".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427