😷☀️👍istuin katselemassa ostarilta ulos valuvia ihmisiä. Kävellessä ei oikein ehdi kuin katsella jalkoihin ettei tallaa 💩 Muut koirat pitää myös havaita etukäteen. Tänään kiinnittyi huomio maskin käyttöön. Monilla se sujahti taskuun heti kun oli mahdollista. Jotkut vetäisivät maskin pitämään kaksoisleukaa paikoillaan. Hauskin tyyli oli vetää maski päälaelle toimimaan aurinkohattuna.
Maskiasia askarrutti minua kun eilen kävelin ostoksilla maski kasvojen edessä. Se tuntui epämukavammalta kuin tavallisesti ja yritin käsin tunnustella oliko siinä joku ylimääräinen kupru. Kävin jopa apteekissa ostamassa reseptilääkettä. Ei siellä farmaseutti voinut sanoa mitään vaikka istuin hänen edessään tuolilla. Ei myöskään kassat sanoneet minulle mitään. Eikä ikävöintikohdekaan ollut paikalla nykimässä hihasta. Vasta ulkona maskia riisuessani huomasin että se oli alaosasta kaksinkerroin. En ollut sitä peilin edessä laittanut vaan vilkaisin itseäni kaupan ikkunasta, eikä siitä huomannut että valkoista puolta oli vihreän päällä 😂
Hyvää yötä 🥱🥱😴😴
Tänään ulkopenkeillä
4
207
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, erilaisia strategioita on, toiset pitää naamalla koko reissun ajan, sehän pitäis aina vaihtaa ku siihen koskee, siksi näkee autoilijoitaki maski naamalla, tunnollisia. Toiset sitte taas käyttää samaa useampaan kertaan, laittavat välillä taskuun. Tunnustan kuuluvani jälkimmäiseen joukkoon. Nyt kyllä jo vähentyny maskin käyttö selvästi, kaupassaki hyvä jos puolella enää ollu.
VTT testasi, että pestyt kertakäyttömaskit toimii ihan hyvin. Olen itse keitellyt kattilassa nitä mitkä olen tuonut kotiin asti. Käsittelen maskeja koskemalla vain kuminaihoihin . Mulla on jo 2 rokotusta ja muutenkin korona on vähentynyt niin että ei enää tarvitsisi varoa . Kaupoissa vain on niin tungosta, että etäisyyksiä on vaikea pitää. Siksi mulla on maski. Riisun sen heti kun tulen ulos kaupoista kun se on niin tukala. Kuuma tulee niin että hiki valuu otsalta ja hengittäminen on raskasta.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
VTT testasi, että pestyt kertakäyttömaskit toimii ihan hyvin. Olen itse keitellyt kattilassa nitä mitkä olen tuonut kotiin asti. Käsittelen maskeja koskemalla vain kuminaihoihin . Mulla on jo 2 rokotusta ja muutenkin korona on vähentynyt niin että ei enää tarvitsisi varoa . Kaupoissa vain on niin tungosta, että etäisyyksiä on vaikea pitää. Siksi mulla on maski. Riisun sen heti kun tulen ulos kaupoista kun se on niin tukala. Kuuma tulee niin että hiki valuu otsalta ja hengittäminen on raskasta.
Niin se tais olla jonku kymmenisen kertaa, minkä se kestää sitä keittämistä. Nyt toi Intian muunnoshan menee tän kirurgisen läpi, ainaki ihan lähikontaktissa. Ja ilmeisesti kahteen kertaan rokotettuihinki tarttuu, ja nää sitte levittää jos eivät itse vakavaa tautia saakkaan. Toivottavasti ei leviä koko maahan tuo, jos ihmiset lähtee nyt kesällä kiertään suomee.
Anonyymi kirjoitti:
Niin se tais olla jonku kymmenisen kertaa, minkä se kestää sitä keittämistä. Nyt toi Intian muunnoshan menee tän kirurgisen läpi, ainaki ihan lähikontaktissa. Ja ilmeisesti kahteen kertaan rokotettuihinki tarttuu, ja nää sitte levittää jos eivät itse vakavaa tautia saakkaan. Toivottavasti ei leviä koko maahan tuo, jos ihmiset lähtee nyt kesällä kiertään suomee.
Itse ainakin noudatan madkin lisäksi turvavälejä ja käsihygieniaa niinkauan kunnes tauti on saatu kuriin, eikä mitään hyppy muunnoksia ole liikkeellä. Täällä kaùpungissa asun alueella missä liikkuu paljon maahanmuuttajia, joten turhan varovainen ei voi olla. Hehän liikkuvat normaalisti kaupoissakin vaikka ovat karanteenissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651576
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;186425- 26419
