Nimittäin näissä Iltalehti/sanomat olevat mainokset.
Kuka niihinkään voi luottaa, kun toimittajat kirjoittaa lähinnä valheita ja keksittyjä tarinoita.
Onko myös kyseisten lehtien mainokset täyttä puppua?
Samaa tasoa kuin toimittajien satuilut.
Kuka edes haluaa niissä enään edes mainostaa.
Siirtykää mainostajat laatumediaan ja jättäkää jäähyväiset koijareille.
Entäs sitten mainokset?
Anonyymi
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Siinä sitä olisi järeä vastaisku tolkun ihmisiltä kun alkaisivat hylkiin ja asettaan naurunalaiseksi, kyseisten lehtien mainokset.
Rahasäkki on se jota öykkärikin kunnioittaa.
Kun siitä tulee oma toimeentulo. - Anonyymi
Miten Verkkouutiset suhtautuisi mainosboikottiin?
- Anonyymi
Suurin valetta on vaalimainokset. Demareiden etunenässä.
- Anonyymi
Itse suhtaudun luottavaisesti vain kansan uutisiin ja varauksella demokraattiin.
- Anonyymi
Moiset kaupalliset hömpät pitäisi kieltää, tilalle voisi tulla Ilta Sosialisti tai sen kaltainen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726293- 1471744
- 1131528
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46962Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢32879Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97856Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5809Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231775- 41759