Ylimielisyyttä ja kansan halveksuntaa

Marin ei pidä kohtuullisena sitä että pääministeri joutuu käymään itse Prismassa.
Onko hybris täysin hävittänyt todellisuudentajun.
Lisäksi Marin aikoo tehdä veroilmoituksensa kun se hänelle sopii.
Tämä on skandaali. Onko eduskunnan otettava käsittelyyn asian mahdollinen käsittely valtakunnanoikeudessa.

22

254

Vastaukset 22

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pääministerien toimet pitää ottaa tarkkailuun. Nyt tämä Marinin tapaus ei johdu hänestä itsestään, mutta pitääkö käytäntöä muuttaa. Että saako pääministeri virka asunnossaan nauttia aamupalan samaan palveluun kun muutkin palvelut mitkä kuuluu virka asuntoon.

Kun oli nämä hiukan toisen laidan pääministerit. Esimerkiksi Stubb ja Sipilä, niin silloin pidettiin pääministerien sukujuhlatkin Kesärannassa, ja ilmeisesti valtion piikkiin. Nämäkin pitää ottaa tutkintaan. Ja mistä oli hankittu ne kuuluisat nuuskat ja kuka maksoi.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/201709092200382628

Aloittajalta hyvä aloitus.

• Anonyymi

"Onko eduskunnan otettava käsittelyyn asian mahdollinen käsittely valtakunnanoikeudessa."

Tarkoitatko Juha Sipilän kaikkia toimia?

• Anonyymi

Ruuat voi tilata kotiin. Ja kyllä Marinin palkalla pystyy ostamaan palvelua. Selvityksen mukaan kukaan edeltävistä ei ole käyttänyt samassa suhteessa valtion verovaroja perheensä ruokkimiseen.
      Sanna Marin esittää uhria ja närkästyneisyyttä, vaikka kyseessä on ahneus.

• Anonyymi

Nuo on sinällään pieniä juttuja, toki kertoo hyvin ylimielisestä asenteesta pääministerillä. Huomattavasti pelottavampaa on se, että on häikäilemättömästi lisäämässä velkaa ja vielä pahempaa, ainoa keino minkä tuntee on verojen korottaminen ja täydellinen piittaamattomuus meidän kilpilukyvystä tai siitä, että tänne kannattaisi investoida. Vaarallisin pääministeri vuosikymmeniin suomelle ja meidän taloudelliselle toimeentulolle. Tämä sama älypää ajaa jopa 6 tuntista työpäivää ja nelipäivistä työviikkoa, ja nykyisillä palkoilla. Miten tyhmä ihmisen pitää olla, että kuvittelee sen olevan mahdollista, ellei koko muu maailma tee samaa ja samalla hetkellä. Hänen aamiaiset, verovälttely ja Prismassa käynnit on ainoastaan asennevamma, mutta nuo muut on vaarallista tyhmyyttä ja piittaamattomuutta suomalaisten toimeentulosta. Demareiden on tietysti helppo lisätä velkaa, koska heidän kannattajakunta ei osallistu niiden takaisin maksuun.

• Anonyymi

Pääministeri ei edes tiedä tarviiko eduistaan maksaa veroja. Asuu ilmaiseksi ja syö ilmaiseksi, ei ole kumma että haluaa lisätä verotaakkaa toisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääministeri ei edes tiedä tarviiko eduistaan maksaa veroja. Asuu ilmaiseksi ja syö ilmaiseksi, ei ole kumma että haluaa lisätä verotaakkaa toisille.

Tuo on niin totta. Ei yllätä yhtään, että maakuntaveroa kannattaa vasemmisto, vihreät ja demarit. Toki Marin väittää, että se ei kiristä nykyistä verotusta, vaan jaetaan verot uudestaan, mutta jotkut uskoo joulupukkiinkin... Mutta näillä kolmella puolueella on yhteistä se, että heidän kannattajakunta ei juurikaan maksa veroja. Marin ajaa kulisseissa kovia veronkorotuksia osinko-ja yritysverotukseen.

• Anonyymi

Pääministerillä erityisesti korona-aikana on ollut valtavasti töitä. Sairaseläkeläinen kansallissosialisti kyllä kauppaan ehtii, mutta pääministerin täytyy tehdä työtä koko kansan hyväksi.

• Anonyymi

Ja pääministeri osoittaa esimerkillään, että veronmaksaminen ei ole kivaa ja kaikkia veroja ei kannata maksaa....

• Anonyymi

Punapallopaitalestakepuli se puhaltelee taas posket punaisina...

• Anonyymi

Nyt sdp äkkiä sak:n sponsaama vaalimainos kehiin. Mainoksessahan ”ökyporvari” syö asmupalaa.

• Anonyymi

Eiköhän tuo ole provokaatiota tai jollei ole nii siinä tapauksessa Demari on vaihtanu Bemari porukkaan ja valta noussu huppuun.

• Anonyymi

Minkä merkkistä liukkaria sinä nykyään käytät siinä sinun omassa strap-onissasi?
      Vai tyydytkö sinä yhä vieläkin siihen Tummeliin?

• Anonyymi

Tummeli kelpaa hyvin.

• Anonyymi

Kyllä pääministerillä pitää olla palveluskunta ja Kokki joka hoitaa ruoka asiat ja ruokailun ja kattaa pöydät siivouksen sunmuut.
      oikeistolaiset on niin saitoja että ne tekee kaiken itse keräilee vielä koiran kakat pussiin.

• Anonyymi

Sonnitukeni on myöhässä, mihin voin valittaa?.

Epätietoinen

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1600
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      105
      807
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      608
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      128
      561
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe