Jes pääsee näillä näkymin notta taistelemaan sisällis sotaa, Me Kansallis-mieliset vs Suvakit ja Turistit. Helppo homma kun meillä on armeija puolellamme niin kuin isäm maallisilla aina on! Halla-aho antaa käskyn mennä rintamalla... ja me aitoisän maalliset haluamme NIMENOMSAN ETURINTAMALLE ONSE NYHT KUMMA JOS EI HALUA SINNE MISSA SE KOKO TAIKA TAPAHTUU ÄLYKÄÄPIÖT JOS ETTÄ TAäT TajUAQQQ
Isona menen eturintamaan!
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vain isänmaalliset ymmärtävät mitä on kantaa suomen lippua, ja mihin se velvoittaa. Poliitikotkaan ei ymmärrä.
- Anonyymi
Liittyykö vasara- vai lapiokomppaniaan?
- Anonyymi
Vasarapuoluetta ei ole vielä perustettu, mutta ei ole ollut tarvekaan.
- Anonyymi
Persurintaman takana kannattaa sitten olla varovainen. Saattaa jäädä jalkoihin.
- Anonyymi
Eikös siellä ole ne pistooli komissaarit kuten neuvostoliitossa, estämässä pakenemisen.
- Anonyymi
Minä jään takarintamalle hoitamaan naisia.Niitä nuorempia ps-vaimoja kun ukot heiluu asentoa poterossa. Mulla on silloin asennossa joku muu.
- Anonyymi
Millaistahan se oli sisällisota 100v sitten ja kenen puolella oli ja pystyikö olemaan puolueeton vai pakotettiinko? Tie Tampereelle VERI LATO.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?373992- 1003534
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim1113460- 783205
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m883184Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862855- 352640
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472519- 692513
- 962284