Sanna Sahlin
Tuli mieleeni Mona Sahlin, joka osteli ihania tavaroita itselleen kansalaisten rahoilla.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000008022379.html
"hankintoja yhteensä 15 203,30 eurolla"
"Hallinto-oikeuden emeritusprofessori Olli Mäenpää pitää VNK:n salausperusteita asianmukaisina."
Salaaminen on ihan ok, jos hyvä ihminen on hankintoja veronmaksajien rahoilla tehnyt. Mutta annas olla jos olisi ollut persupääministeri.
Elämme kaksoisstandardien maassa. Demari on hyvä, persu on paha. Ainakin hallitsevan eliitin mukaan.
Mona Marin
5
156
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä se johtuu, että, niin Suomessa kuin Ruotsissa, juurikin demareilla on kädet syvimmällä veronmaksajien taskuissa, siirtämässä rahoja omaksi hyväkseen ja edukseen?
Toivottavasti tämä Marin-gate auttaa suomalaisia ymmärtämään, että demareita ei ainakaan ole syytä äänestää ja maailma on parempi paikka ilman demareita. - Anonyymi
Vähemmällä pääsee kuin esimerkiksi työtön joka vahingossa on saanut muutaman kympin Kelan etuutta liikaa ja takaisinperintä on julmaa. Pääministeri pelottaa valtion viranhaltijoita ja lopulta tulkinta asian tiimoilta , että kansa on syyllinen siihen kun söi heidän piikkiinsä runsaita aamiaisia ja näin todetaan asia on loppuun käsitelty PISTE......
- Anonyymi
"saanut muutaman kympin Kelan etuutta liikaa ja takaisinperintä on julmaa"
Hyvä pointti.
- Anonyymi
Jaa-aaa, eli laillisesta systeemistä on tehty laiton yhden ihmisen suhteen. No, jos et ole tyytyväinen niin yritä vaikuttaa systeemiin. Mites, kun tyyppi saa kelan tukea ja vie sen viinakauppaan, sekö hyväksyttävämpää verorahojen käyttöä ?
- Anonyymi
Juurikin näin tenukepeitä kaikki pois ja ne rahat lisätään valtion edustuskuluihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721157
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?44595Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296548Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t219513- 50504
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492