Sanna Sahlin
Tuli mieleeni Mona Sahlin, joka osteli ihania tavaroita itselleen kansalaisten rahoilla.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000008022379.html
"hankintoja yhteensä 15 203,30 eurolla"
"Hallinto-oikeuden emeritusprofessori Olli Mäenpää pitää VNK:n salausperusteita asianmukaisina."
Salaaminen on ihan ok, jos hyvä ihminen on hankintoja veronmaksajien rahoilla tehnyt. Mutta annas olla jos olisi ollut persupääministeri.
Elämme kaksoisstandardien maassa. Demari on hyvä, persu on paha. Ainakin hallitsevan eliitin mukaan.
Mona Marin
5
65
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä se johtuu, että, niin Suomessa kuin Ruotsissa, juurikin demareilla on kädet syvimmällä veronmaksajien taskuissa, siirtämässä rahoja omaksi hyväkseen ja edukseen?
Toivottavasti tämä Marin-gate auttaa suomalaisia ymmärtämään, että demareita ei ainakaan ole syytä äänestää ja maailma on parempi paikka ilman demareita. - Anonyymi
Vähemmällä pääsee kuin esimerkiksi työtön joka vahingossa on saanut muutaman kympin Kelan etuutta liikaa ja takaisinperintä on julmaa. Pääministeri pelottaa valtion viranhaltijoita ja lopulta tulkinta asian tiimoilta , että kansa on syyllinen siihen kun söi heidän piikkiinsä runsaita aamiaisia ja näin todetaan asia on loppuun käsitelty PISTE......
- Anonyymi
"saanut muutaman kympin Kelan etuutta liikaa ja takaisinperintä on julmaa"
Hyvä pointti.
- Anonyymi
Jaa-aaa, eli laillisesta systeemistä on tehty laiton yhden ihmisen suhteen. No, jos et ole tyytyväinen niin yritä vaikuttaa systeemiin. Mites, kun tyyppi saa kelan tukea ja vie sen viinakauppaan, sekö hyväksyttävämpää verorahojen käyttöä ?
- Anonyymi
Juurikin näin tenukepeitä kaikki pois ja ne rahat lisätään valtion edustuskuluihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749