Uusi tieliikennelaki on tosi hyvä! Vlakoiset viivat tuovat tulevaisuuden tunteen, kun liu'un teslallani maantietä pitkin kohti lukiota! Myös uudet liikennemerkit ovat hienoja, tasavertaisuus on otettu huomioon. Leijuvat päät ovat tulevaisuutta, ei mitään jänteviä korstoja liikennemerkkeihin!
Vanha tieliikennelaki
63
1206
Vastaukset
- Anonyymi
mielestäni uusi tieliikennelaki on paljon parempi kuin vanha tieliikennelaki:)
- Anonyymi
Samaa mieltä, keltaiset viivat olivat tosi klisee.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä.
Kiva kuulla!
- Anonyymi
Mielestäni tämmöinen kommentointi ei ole asiallista millään tavalla. Ihmisillä on oikeus olla omaa mieltä asiasta, mutta puolustaakseen omaa asia ei tarvitse käyttäytyä törkeästi haukkumalla muita!
- Anonyymi
Olen samaa mieltä...
- Anonyymi
Kukaan ei kysynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei kysynyt.
Halusin ottaa asian esille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halusin ottaa asian esille.
Ei tarvitse, jos ketään ei kiinosta.
- Anonyymi
Olen jussipetterimatiasjuhani 69v haluan miesystävän, minulla on naisen sukupuoli.
- Anonyymi
Ne hotka sanoo että vanha tieliikenne laki on hyvä vois painuu hirteen hirveitä lesboja ne on!!!
- Anonyymi
Vanha tieliikennelaki on huono ne on täys homoja ne jotka sanoo että vanha tieliikennelaki on hyvä!!!!!!
- Anonyymi
Eiei
- Anonyymi
Minä aloitan tähtien sodan T: Juha 30v Vantaa
- Anonyymi
Mau
- Anonyymi
🐇🐇🐇
- Anonyymi
Nykyaika on perseestä
- Anonyymi
ohanku vantaq
- Anonyymi
Näkee sen kuinka nykynuoret ovat pilalla, kun tälläistä kirjoittavat. Takaisin hevoskyyteihin. T: Aune 92 v Isojoki
- Anonyymi
HAISTAKAA PASKA KOKO VALTIOVALTA!
- Anonyymi
Minua alkaa oksettamaan kun näen uuden liikennemerkin
- Anonyymi
Ku Klux Klan supermarket on parempi kuin K supermarket
- Anonyymi
Eikö Teslassasi ole renkaita, liukuminen olisi helpompaa talvella.
- Anonyymi
Vanha tieliikennelaki takaisin
- Anonyymi
Uusi laki on hyvä kun se pakottaa väistämään myös sääntöjen rikkojia. Vanhan lain aikana esim. mutkassa vastaantulijoiden kaistan kautta oikaissut oli aina syyllinen onnettomuuteen, koska luottamusperiaatten takia kenenkään ei tarvinnut varautua toisen osapuolen sääntörikkomuksiin.
Uudessa laissa se on muuttunut ja nyt pitää varautua myös siihen, että toiset eivät aina noudata sääntöjä. Eli kunhan on tarpeeksi röyhkeä, niin voi ajaa ihan miten sattuu ja muut väistää. Sitten jos kolahtaa, niin ei tarvitse itse maksaa kaikkea, koska se toinen osapuolikin on osasyyllinen.- Anonyymi
tuo on yksi paskin osa sitä lakia
Ketjusta on poistettu 52 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854788- 1643572
- 533159
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2002014- 351851
- 461803
- 271792
- 571704
- 181621
- 191617