Hän ei osaa tehä rakentavaa politiikkaa lainkaan tämä meidän Mano. Hänen tapansa tehdä politiikkaa on se, että ensin haukutaan yleisö pystyyn. Sitten kun alkaa satelee kananmunia ja muuta ryönää päälle, niin uhriudutaan. Jos yleisö ei ota hermostuakseen, niin saatetaan ottaa esimerkiksi Koraani käsiin ja heitellä ja turmella sitä. Tai sitten haukutaan sumeilematta seksuaalivähemmistöt maan rakoon tai jotain muuta älytöntä provokaatiota. Kun yleisö on haukuttu raivon partaalle, poliisi lopulta korjaa tämän villitsijän talteen.
Mitä uskotte, mitä tällainen ihminen saa aikaan valtuustossa? Vain turhia riitoja, jäkätystä jne. Älkäät hyvät kaupunkilaiset antako ääntä tällaiselle!!! Mano ei ole rakentamassa mitään, vaan pikemminkin tuhoamassa.
Älkää äänestäkö Marc de Witiä. Haukkuu vain muut pystyyn
11
217
Vastaukset
- Anonyymi
Äänestin jo.
- Anonyymi
En äänestä. Ei ole edes kunnon suomalainen.
- Anonyymi
Sosio-tai psykopaatti. Ei sellaista kukaan kestä.
- Anonyymi
Tampere on ansainnut seppo lehdon !!!
- Anonyymi
Täytyisi valtuustoon saada Ratikan vastistajakin.
- Anonyymi
Käräjäoikeus on tuominnut Marco de witin kuuden kuukauden ehdolliseen vankeusrangaistukseen kolmesta törkeästä kunnianloukkauksesta, 13 kunnianloukkauksesta. Kaksi tuomiota koski kiihottamista kansanryhmää vastaan ja yksi uskonrauhan rikkomista.
- Anonyymi
Marsosta ja Marista täytyisi tehdä sarjakuva. Niin kaavamaista heidän käytöksensä ja toimintansa on, kuin Aku Ankassa.
Marso ja Mari miekkarissa
Marso ja lippisryöstö
Marso ja itsesuggestion salaisuus
Marso ja Mari kuparitalossa
Marso ja poliisiisetä
Marso ja myötäilevä Mari
Marso Mari C.
Marso ja suvakit
Marsoa ei ymmärretä
Marso ja mulperi
Marson suomalaiset juuret
Marso pääministerinä
Marso pressana
Marso kiukuttelee - Anonyymi
Marco de Wit, kolmesti vankeuteen tuomittu taparikollinen. Pidätettynä mm. Raiskauksesta ja lapsen pahoinpitelystä epäiltynä. Raiskattu syyttää ja de Wit kiistää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 897315
- 393495
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021826- 24980
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32863Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk50780Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29696Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642