Hei, laitoin eilen tulemaan kotiviiniä ekaa kertaa ikinä. Kuulen tynnyrin läpi aika kovaakin ääntä että käy ja näen läpi että rusinoita liikkuu ylös alas. Mutta tuo vesilukko ei pulputa. Vähensin siitä jo vettäkin, mutta ei vaikuta. Jos painan tynnyrin kantta alas niin silloin pulputtaa kyllä niin kai aika tiiviisti on kuitenkin? ja jeesusteipillä olen vesilukon tiivistänyt kanteen . Kannessa oleva reikä oli aika iso niin vesilukko on ehkä pari senttiä kannen läpi, mutta ei kai tällä pitäisi olla väliä. Voiko vesilukko olla muuten väärinpäin, se leveämpi pää mistä otin tulpan pois on nyt ylöspäin. Mietin sitä että jos hiilidioksidi ei pääse ulos niin se voi ilmeisesti lopettaa käymisen kesken kaiken. Help :D
Kotiviini, vesilukko ei pulputa.
Anonyymi
4
1988
Vastaukset
- Anonyymi
Muovisissa käymissankoissa kannattaa ottaa se kumirengas pois, pysyy paljon paremmin tiiviinä ilman sitä, ei vuoda koskaan.
- Anonyymi
Jostain vuotaa joo. Yleensä kannen raosta
- Anonyymi
Joku käy salaa ottamassa kannullisen omiin tarkoituksiin ja silloin pönttöön pääsee ilmaa. Kestää aikansa ennekuin uutta painetta tulee tarpeeksi pulppuamiseen.
Tarkkaile akkaasi. - Anonyymi
Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882