Hei, laitoin eilen tulemaan kotiviiniä ekaa kertaa ikinä. Kuulen tynnyrin läpi aika kovaakin ääntä että käy ja näen läpi että rusinoita liikkuu ylös alas. Mutta tuo vesilukko ei pulputa. Vähensin siitä jo vettäkin, mutta ei vaikuta. Jos painan tynnyrin kantta alas niin silloin pulputtaa kyllä niin kai aika tiiviisti on kuitenkin? ja jeesusteipillä olen vesilukon tiivistänyt kanteen . Kannessa oleva reikä oli aika iso niin vesilukko on ehkä pari senttiä kannen läpi, mutta ei kai tällä pitäisi olla väliä. Voiko vesilukko olla muuten väärinpäin, se leveämpi pää mistä otin tulpan pois on nyt ylöspäin. Mietin sitä että jos hiilidioksidi ei pääse ulos niin se voi ilmeisesti lopettaa käymisen kesken kaiken. Help :D
Kotiviini, vesilukko ei pulputa.
Anonyymi
4
2293
Vastaukset
- Anonyymi
Muovisissa käymissankoissa kannattaa ottaa se kumirengas pois, pysyy paljon paremmin tiiviinä ilman sitä, ei vuoda koskaan.
- Anonyymi
Jostain vuotaa joo. Yleensä kannen raosta
- Anonyymi
Joku käy salaa ottamassa kannullisen omiin tarkoituksiin ja silloin pönttöön pääsee ilmaa. Kestää aikansa ennekuin uutta painetta tulee tarpeeksi pulppuamiseen.
Tarkkaile akkaasi. - Anonyymi
Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486218Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki694105Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t203131- 343085
- 1932908
- 402542
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132469törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/192400- 1501479
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3221477