Hei, laitoin eilen tulemaan kotiviiniä ekaa kertaa ikinä. Kuulen tynnyrin läpi aika kovaakin ääntä että käy ja näen läpi että rusinoita liikkuu ylös alas. Mutta tuo vesilukko ei pulputa. Vähensin siitä jo vettäkin, mutta ei vaikuta. Jos painan tynnyrin kantta alas niin silloin pulputtaa kyllä niin kai aika tiiviisti on kuitenkin? ja jeesusteipillä olen vesilukon tiivistänyt kanteen . Kannessa oleva reikä oli aika iso niin vesilukko on ehkä pari senttiä kannen läpi, mutta ei kai tällä pitäisi olla väliä. Voiko vesilukko olla muuten väärinpäin, se leveämpi pää mistä otin tulpan pois on nyt ylöspäin. Mietin sitä että jos hiilidioksidi ei pääse ulos niin se voi ilmeisesti lopettaa käymisen kesken kaiken. Help :D
Kotiviini, vesilukko ei pulputa.
Anonyymi
4
2467
Vastaukset
- Anonyymi
Muovisissa käymissankoissa kannattaa ottaa se kumirengas pois, pysyy paljon paremmin tiiviinä ilman sitä, ei vuoda koskaan.
- Anonyymi
Jostain vuotaa joo. Yleensä kannen raosta
- Anonyymi
Joku käy salaa ottamassa kannullisen omiin tarkoituksiin ja silloin pönttöön pääsee ilmaa. Kestää aikansa ennekuin uutta painetta tulee tarpeeksi pulppuamiseen.
Tarkkaile akkaasi. - Anonyymi
Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082525
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401664Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1431305Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2971121Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3151075Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe561032Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen221020- 55936
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21843Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H12835