Sinä ihastuttava punapää

Anonyymi

Satuit reilu vuosia sitten kohdalleni, tietämättä mihin törmäsit valloitit minut kokonaan olemuksellasi ja ajatuksillasi. En tiedä mitä silloin tapahtui ja vähän sen jälkeen, mutta olen edelleen ihan sekaisin sinusta enkä saa sinua pois mielestäni, vaikka yritän mitä tahansa.

Olen kuin riivattu. haluaisin kovasti olla ystäväsi, se olisi minulle iso asia. Olet ihminen jollaista en ole ikinä ennen tavannut missään, ihmistä josta jää tunne ettei ilman häntä voi elää. Voi elää mutta tuntuu, että jatkuvasti puuttuu jotain tärkeää elämästä.

Minun on kuitenkin varmaan pakko päästää sinusta irti kaikin tavoin, sillä sinä et ole onnellinen jos pyörin ympärilläsi ja minä en ole onnellinen, kun sekoan sinusta enemmän vaan mitä enemmän sinusta tiedän ja sinua tunnen.

Sinä olet silti aina se keijukainen joka nappasi palan sydämestäni, ihan vaan olemalla sinä. Mihin menetkin, elä elämäsi riemua ja hyviä tunteita tulvillaan. Olet kaunis niin ulkoa kuin sisältäkin. Muista se..ja löydä se joka pitää sinua kuin kukkaa kämmenellä, rakastaen ja arvostaen.


Kiitos, että sain törmätä sinuun. Nyt tiedän, että joku tosiaan voi olla niin erityinen, olemalla tavallinen ihminen, että minäkin menen ihan sekaisin. :)

Hyvää kesää! Hali.

15

697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kauniisti kirjoitit. Omisin tämän itselleni, mutta ajankohta ei ihan täsmää. Mutta kysyn kuitenkin, että miksi hän ei olisi onnellinen, kun pyörit ympärillä?

      • Anonyymi

        Kielletyt tunteet.


    • Anonyymi

      Millä kirjaimella nimi alkaa?

      • Anonyymi

        I-kirjaimella, iso i.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        I-kirjaimella, iso i.

        I niin kuin ihminen, iltojen ilona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        I niin kuin ihminen, iltojen ilona.

        Ihana ihminen.


    • Anonyymi

      Eiks se punapää ollu ihastuksesi jo 2009??

      • Anonyymi

        Jotkut tuntuu viihtyvän palstoilla pidempään..


      • Anonyymi

        Ei kun 2020 keväästä.


    • Anonyymi

      Minä kirjoitin joskus punatukkaisesta naisesta hänen nimensä On M...
      Vielä välillä ajattelen häntä vaikka harvoin näen.

    • Anonyymi

      Joo mähän varmaan oon toi punapää 😂 Mut kuvittelen että oon. Säkin oot ollut mulle tärkeä, ihan super tärkeä. Ja aattelen vähän samoin, mut ei se toimis. Siks me ei varmaan juurikaan enää nähä, eikä muutenkaan mitää. Pakko mennä elämässä eteenpäin. Ja se yks biisi, en muista mikä..., kertoo just siitä ettei kandee lähtee seuraamaan. Mut, mä ehkä vielä palaan, ja sano silloin joo. Pliis.

      • Anonyymi

        No onnea matkaan, sinä ansaitset kultaa.
        Näin erään Jarin sanoja mukaillen. Hän tykkää vetää paljaalla... Vai oliko sen kirjan nimi sittenkin Paljaana 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onnea matkaan, sinä ansaitset kultaa.
        Näin erään Jarin sanoja mukaillen. Hän tykkää vetää paljaalla... Vai oliko sen kirjan nimi sittenkin Paljaana 🤔

        Ai niin, aika paljon pitää varmaan tapahtua että palaisit mutta sanotaanko että lupaan harkita asiaa 😏😘


    • Anonyymi

      Miksi
      Sitten omit vierasta naista täällä?

      Vai luuletko
      Hänen kommenttejaan kaivattusi kommenteiksi?

    • Anonyymi

      Minä en ole aloittaja ja tämä punatukkainen nainen M... on jäänyt mieleeni vaikka meillä ei koskaan mitään suhdetta ole ollut vain katseita ja jokunen hymy.
      Salaperäinen kaipaus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe