Viikonloppuna oon luvannut antaa peppua 65 vuotiaalle miehelle. Hieman jännittää ja kiihottaa kun on eka kerta. Miehellä ei ole iso joten ehkä onnistuu.
Eka kertaa
5
1419
Vastaukset
- Anonyymi
Ootko mies vai nainen?
- Anonyymi
Pönde olet. Paskakin mahtuu sieltä ulos joten mulkkukin menee. Liukkaria vaan. Persekin on venyvää vaikkei yhtä paljon kun pillu. Jos homman osaa niin ei oo pelkoa ettei menisi. Varovasti ensin ja sitten homma hoituu. Kyllä naisetkin osaa nauttia perseeseen panosta jos on seksuaalinen nainen. Orkut isompia sitä kautta. T. Kymmeniä ja kymmeniä perseitä pannut persefani
- Anonyymi
Saako 65v vielä kalun tarpeeks kovaksi et pystyy työntymään tiukkaan pyllyyn
- Anonyymi
Tule sitten kertomaan miten meni? Jos eka kerta menee pieleen niin se on vain eka kerta ja sen oppii ajan kanssa eikä täydellinen kokemus ole merkki onnistumisesta
- Anonyymi
Anna vaan persettä, tulet ja opit nauttimaan siitä. Opetin vaimoni nauttimaan siitä kuten aiemmatkin naiset. Kaikki ovat saaneet jykevimmät orkut perseen kautta. Perseseksi on naiselle hyvin nautinnollista. Myös miehelle parasta.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03660- 433261
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv562987Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv342858- 162788
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452650- 442290
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h352175- 422045
- 451829