Käsittelykoe ja reilu ylipaino (kuskilla)

Anonyymi

Tämä ei ole provoilua vaan kiinnostaa oikeasti miten reilusti ylipainoiset pärjänneet käsittelykokeessa? Eräs kaveri painaa varmasti yli 150kg mutta todennäköisesti alle 200kg. Mietin viitsinkö ehdottaa hänelle mp-kortin hankkimista koska ollaan ihan hyviä kavereita ja saisi mukavaa ajoseuraa. Mutta onko käsittelykoe kovinkin hankala jos noin painava? Oma paino oli vain lievästi ylipainon puolella kun itse suoritin joten en osaa sanoa miten olisi sujunut oikein lihavana.

Jonkun sopivan mp:n varmaan voi löytää mutta mietin lähinnä miten käsittelykoe sujuisi...

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huh! Kohujulkkis Sofia Belorf rajussa somerumbassa: "Pelleviihdettä" "White trash meininkiä"...

Huh huh! Nyt käy tunteet kuumina - jopa hellelukemissa! https://www.suomi24.fi/viihde/huh-kohujulkkis-sofia-bel-rf-rajussa-somerumbassa-pelleviihdett
      Kotimaiset julkkisjuorut
      45
      9817
    2. Ehdokkaana kiusaaja

Tunnen niin syvää katkeruutta tätä pankkipimua kohtaan, joka on mm. minun lapselleni aiheuttanut mielenterveysongelmia ja traumoja, joita lapseni käsi
      Kankaanpää
      56
      1106
    3. Yllätyin Sofian ohjelmasta

Ihan yllätin itseni , kun katsoin Sofian salaisuuksia , oli ihan viihdyttävä ja kyllä noiden kahden elämä on näin ruudun toiselta puolen katsoen aikam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      941
    4. En malta odottaa että nähdään

Vihdoinkin, vähän rennommissa merkeissä. Toivottavasti osaan olla jotenkin järkevästi ja innostumatta liikaa, etten paljasta tunteitani. En halua sä
      Ihastuminen
      50
      912
    5. Koita rakas jaksaa

Sitten kun oot mun, tehdään jotain muuta..
      Ikävä
      61
      805
    Aihe