sinun erilaisuuttasi kohtaan. Miksi minua pitäisi olla se joka hyväksyisi sinut sellaisena kuin olet. En koe saavani siitä mitään. Ainoa mitä haluan on parisuhde ikäiseni kanssa, koska se on se mitä haluan ja tarvitsen. Läheisyyttä ja sitä kaikkea mitä parisuhteeseen kuuluu, yhdessä loppuelämän ajan ja yhteiset harrastukset, tanssiminen ja muu liikunta. En halua auttaa sellaista joka on ollut mukana sellaisessa mikä on pilannut elämää useamman vuoden ajan. Minua ei liikuta lainkaan miten elämäsi elät, olet minulle näkymätön aina. Olet yhtä lailla syyllinen siihen kuin muutkin "mukana" olleet, koska estit tärkeimmän haaveen toteutumisen. Mieluummin kävellään päin punaisia valoja kuin autetaan sellaista, joka on tehnyt pahaa vuosien ajan!
En tunne empatiaa
Anonyymi
4
53
Vastaukset
- Anonyymi
Onks tää se joka itkee naisen perään jota ei koskaan nähnyt ja rahaa paloi? Ja säästöt meni. Hups. Oma syy tää miesten pönttöjen on kun feikkisivustojen uhreja ollaan.
- Anonyymi
Eikun tuo on vaan stalkku joka keksii tarinoita työkseen täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikun tuo on vaan stalkku joka keksii tarinoita työkseen täällä.
Mutta mies sekin on, kuten tiedettyä
- Anonyymi
Jospa hänellä olikin oma elämä jo ennen sinun tapaamistasi. Ja merkityksellinen sellainen. Asioiden tärkeysjärjestys ratkaisee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1097068Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945221Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1453211Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152611Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t352297Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431262En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771222Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111123
Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä671106