Tämä unettomuus

Anonyymi

Aikaa miettiä. Niin mietin ihastuksiani taaksepäin. Niin vähän julki tuotuja mutta silti voimakkaita tunteita. Useimmin tukahdutettuina. Sitä teen joko tietoisesti tai tiedostomattomasti. Jossain sisällä on syvä suru kumppanin puuttumisesta. Enkä osaa sanoa millainen olisi mulle sopiva tai miltä hän näyttää. Tiiän vaan ettei ole täydellinen hänkään. Missä olet minun hän? Itsessäni on paljon keskeneräistä mikä vaatii uskallusta. Joskus mietin saisiko jonkun diagnoosinkin lykättyä. Tai ehkä oon vaan varovainen. Kipua, joka ei ole kaunista. Kipu on rumaa ja voimakasta. Minä en oo sellainen jolle kävelis kumppaneita vastaan. En vaikka elämäntilanne ei olis haastava.

3

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Me molemmat tiedetään, että me olemme toisillemme täydelliset, jos vain et tukahduttaisi meitä. Me olemme ne oikeat.

• Anonyymi

Mitä tarkoitat tukahduttamisella?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoitat tukahduttamisella?

Sitä mitä aloituksessakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi perhe ei puutu Stefun ongelmiin?

Vaikka onkin suvun musta lammas ja häpäissyt kaikki niin silti, miksi suku ei halua auttaa häntä?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      2440
    2. Maisa lomalla yksin?

Yhdessäkään kuvassa ei näy edes vilahdusta miehestä..
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2101
    3. Joko Sofia löytää tänään uuden rakkaan

On varmaan aika jättää entisen parisuhteen savuavat rauniot taakse ja lähteä kohti uusia seikkailuja. Nyt varakkaiden helsinkiläismiesten vaimojen on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      1167
    4. Rattijuopon uhriksi 16 vuotias tyttö

Ikaalisista passitettiin ennen rattijuopot linnaan.Nyt vaan silitellään päätä.
      Ikaalinen
      23
      1141
    5. Sofialle, luet kumminkin

Nyt on vuosi seurattu tätä kiihkeää vuosisadan romanssia. Ja on ollut turbulenssia mennen, tullen ja palatessa. Ei ole enää perässä pysynyt tässä on/O
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      1012
    Aihe