Demarit puolustavat hyvätuloisen Marinin veroetua

Anonyymi

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Demarit rakastaa veroja, mutta eivät halua itse maksaa niitä. Pääministeri hyvä esimerkki. Minulla on lounasetu n. 180 eur/kk ja maksan siitä veron. Hävetkää, jos osaatte!!!

• Anonyymi

Pääministeri on eri asia. Ja sitäpaitsi kyse ei ole kovin suurista summista.

• Anonyymi

Suomessa asioista säädetään lailla. Kerro mihin lain pykälään Ateriaedun verottomuus perustuu?

• Anonyymi

Pitääpä muistaa jättää "ei kovin suuret summat" ilmoittamatta seuraavassa veroilmoituksessa:D

• Anonyymi

Punikki on punikki, vaikka yrittäis, mitä muuta olla ja näyttää vähävaraisen asialla muka olevan.

• Anonyymi

temari politrukit kävelee suomalaisten köyhien yli, kuin ahneet kokoomus kepu vihreät ja rkp !

• Anonyymi

Demari ei oikeasti ole tehnyt merkityksellistä ellei ole laittanut kankkulan kaivoon vähintään miljardia. Jaa, no Marin on kyllä siinä mielessä merkityksellinen demari.

• Anonyymi

Sosiaalidemokraatit puolustavat aina vähäosaisia. Muista äänestää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huh! Kohujulkkis Sofia Belorf rajussa somerumbassa: "Pelleviihdettä" "White trash meininkiä"...

Huh huh! Nyt käy tunteet kuumina - jopa hellelukemissa! https://www.suomi24.fi/viihde/huh-kohujulkkis-sofia-bel-rf-rajussa-somerumbassa-pelleviihdett
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      9309
    2. Ehdokkaana kiusaaja

Tunnen niin syvää katkeruutta tätä pankkipimua kohtaan, joka on mm. minun lapselleni aiheuttanut mielenterveysongelmia ja traumoja, joita lapseni käsi
      Kankaanpää
      49
      907
    3. En malta odottaa että nähdään

Vihdoinkin, vähän rennommissa merkeissä. Toivottavasti osaan olla jotenkin järkevästi ja innostumatta liikaa, etten paljasta tunteitani. En halua sä
      Ihastuminen
      50
      879
    4. Yllätyin Sofian ohjelmasta

Ihan yllätin itseni , kun katsoin Sofian salaisuuksia , oli ihan viihdyttävä ja kyllä noiden kahden elämä on näin ruudun toiselta puolen katsoen aikam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      838
    5. Koita rakas jaksaa

Sitten kun oot mun, tehdään jotain muuta..
      Ikävä
      60
      720
    Aihe