Mysteerimölinät saavuttivat Suomen

Anonyymi

Ei, en tarkoita persujen gallup-kannatusta vaan näitä näin: https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000008024814.html

Yhdysvaltain Havannan lähetystötyöntekijät kiusaantuivat myös mysteerimölinöistä ja eikö tuo liene ollut silleenki jotta Kanadassa on kuulunut mysteerimölinöitä. Nyt sitten Jussi Halla-ahokin kuulee mysteerimölinöitä. Milloinkohan mysteerimölinät alkavat vaivaamaan minua. Ensimmäinen koronapiikki ei vielä nuita tuonnut vaan joskohan toinen piikki aikaansaa minullekkin mysteerimölinät.

Mysteerimölinöitä minulle ja heti tai muuten en äänestä persuja.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mysteerimölinät ovat mahdollisia ainoastaan Lättymaassa sillä Pallomaasta nuo heijastuisivat avaruuteen. Taas tuli todistettua Lättymaa.

    • Juu ja ääniä kuulevat myös Sanna Marinin koko perhe ja kaikki muutkin kommunistit (SDP Vihr Vas).
      Se ääni on tulevan kuntavaalin äänivyöry Persuille. Murina lähestyy.

      • Anonyymi

        Ai sitäkö se nyt sitten vaan onkin. Persumölinää eikä mitään muuta. Kyllä nyt olen pettynyt kun ei tuon romanttisempaa aikaansaajaa löydy.


    • Muistaakseni maanantaina tällä viikolla illalla, kun olin mennyt varhain nukkumaan, untani häiritsi joku voimakas matala ulkoa tuleva ääni.

      Seuraavana päivänä sain tietää, että kaupunginosassamme oli edellisenä iltana käyty tulitaistelu, ja että useita poliisipartioita oli vilissyt etsimässä rikollisia.

      Yksityisyyteni turvaamiseksi en anna asiassa lähempiä tietoja.

      • Anonyymi

        Ei paljasteta tietoja ei.

        Suurvaltojen valtioagentit ovat häijjyyttänsä kiusaamassa rehellisiä veronmaksajia. Tietäähän tämän ja siksi olemme varuillamme pitäen Nagania tyynyn alla etteivät pääse yllättämään ammuskeluillaan.


      • Anonyymi

        Asut Vesalassa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Asut Vesalassa?

        En kommentoi.


      • Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

        En kommentoi.

        Siellä nyt kuitenkin tapahtui tuollainen kuvailemasi tilanne, toisin kuin missään muualla.


    • Anonyymi

      Puhut ilmiöstä nimeltä humina "the hum", josta esim wikipediasta löydät juttua omine salaliitoineen.

      Tuo Havanna case on ihan eri juttua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      295
      9606
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      67
      2173
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      41
      1970
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      31
      1817
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1808
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1746
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1308
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1262
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      48
      1175
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      48
      1164
    Aihe