Ei, en tarkoita persujen gallup-kannatusta vaan näitä näin: https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000008024814.html
Yhdysvaltain Havannan lähetystötyöntekijät kiusaantuivat myös mysteerimölinöistä ja eikö tuo liene ollut silleenki jotta Kanadassa on kuulunut mysteerimölinöitä. Nyt sitten Jussi Halla-ahokin kuulee mysteerimölinöitä. Milloinkohan mysteerimölinät alkavat vaivaamaan minua. Ensimmäinen koronapiikki ei vielä nuita tuonnut vaan joskohan toinen piikki aikaansaa minullekkin mysteerimölinät.
Mysteerimölinöitä minulle ja heti tai muuten en äänestä persuja.
Mysteerimölinät saavuttivat Suomen
9
50
Vastaukset
- Anonyymi
Mysteerimölinät ovat mahdollisia ainoastaan Lättymaassa sillä Pallomaasta nuo heijastuisivat avaruuteen. Taas tuli todistettua Lättymaa.
Juu ja ääniä kuulevat myös Sanna Marinin koko perhe ja kaikki muutkin kommunistit (SDP Vihr Vas).
Se ääni on tulevan kuntavaalin äänivyöry Persuille. Murina lähestyy.- Anonyymi
Ai sitäkö se nyt sitten vaan onkin. Persumölinää eikä mitään muuta. Kyllä nyt olen pettynyt kun ei tuon romanttisempaa aikaansaajaa löydy.
Muistaakseni maanantaina tällä viikolla illalla, kun olin mennyt varhain nukkumaan, untani häiritsi joku voimakas matala ulkoa tuleva ääni.
Seuraavana päivänä sain tietää, että kaupunginosassamme oli edellisenä iltana käyty tulitaistelu, ja että useita poliisipartioita oli vilissyt etsimässä rikollisia.
Yksityisyyteni turvaamiseksi en anna asiassa lähempiä tietoja.- Anonyymi
Ei paljasteta tietoja ei.
Suurvaltojen valtioagentit ovat häijjyyttänsä kiusaamassa rehellisiä veronmaksajia. Tietäähän tämän ja siksi olemme varuillamme pitäen Nagania tyynyn alla etteivät pääse yllättämään ammuskeluillaan. - Anonyymi
Asut Vesalassa?
- Anonyymi
kekek-kekek kirjoitti:
En kommentoi.
Siellä nyt kuitenkin tapahtui tuollainen kuvailemasi tilanne, toisin kuin missään muualla.
- Anonyymi
Puhut ilmiöstä nimeltä humina "the hum", josta esim wikipediasta löydät juttua omine salaliitoineen.
Tuo Havanna case on ihan eri juttua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704888Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113329Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j192566Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.561653- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441326- 931259
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2171017Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.69956IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51855