Yhdysvaltain tutkivat professorit ovat todenneet että Suomi on lähes samanlainen maa kuin Lukashenkon Valko-Venäjä. Saman tyyppistä opposition vainoa harjoitetaan täällä ja oppoistion toisinajattelijoita pidätetään ja viedään oikeuteen
Suomessakin opposition vainoaminen on Valko-Venäjän kaltainen ihmisoikeusrikos
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nämä henkilöt pitää saada edesvastuuseen ja maksamaan korvausta
- Anonyymi
Kuvaa kadulla tapahtumia niin putkaan viedään.
- Anonyymi
Sanna Marinenka on hyvin ottanut lukasenkan opit käyttöön.
- Anonyymi
Tälläkin palstalla jatkuva opposition ajojahti päällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tälläkin palstalla jatkuva opposition ajojahti päällä.
Tosi ikävää tuollainen opposition jahtaaminen ja vielä ikävämmäksi sen tekee se, kun kaikki tietävät että hallitusta ei jahdata lainkaan.
- Anonyymi
Niin on myös pääministerin vainoaminen.
- Anonyymi
ai siis veropetturin???
- Anonyymi
Sanna on itse aiheuttanut oman soppansa, nauttikoon nyt siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanna on itse aiheuttanut oman soppansa, nauttikoon nyt siitä.
Miten niin itse aiheuttanut? Hän on toiminut VNK:n ohjeiden mukaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin itse aiheuttanut? Hän on toiminut VNK:n ohjeiden mukaan!
Joo, persujen räksytys ja valehtelu jatkuu, kun ovat päässeet vauhtiin. Tosiasioilla ei heille ole mitään väliä.
- Anonyymi
Tuomioiden valossa pahimmat vainoajat löytyvät persuista!
- Anonyymi
"Yhdysvaltain tutkivat professorit ...". Tarkoitat kai Hakkaraisen yliopiston desantteja.
- Anonyymi
Tämä Sanna Marinin ajojahti on ihan vihreiden oppikirjasta.
- Anonyymi
Miksei olisi? Onhan Persujen puheenjohtaja entinen vihreä, Heidi Hautalan kannattaja.
- Anonyymi
Kukapa sitä nyt oman perheensä aamiaisia ja lounaita maksaisi... ei demari ainakaan.
- Anonyymi
Aloittajalle laitapa linkkiä muuten valhetta
- Anonyymi
hölöpaskaa, opposition pitää olla sivistysvaltiossa luottamuksen arvoinen, muuten se on huuhaapersupuolue.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️922007Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671480YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741269- 711107
Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2251082Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan871044Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.145974Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava237928Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51906Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88881