Tykkäätkö vai vihaatko? Ehkä on parempi pitää välimatkaa sinuun, kunnes asia selviää. Voisit itse tehdä itse asialle jotakin, mutta vaikenet tyystin. Siksi en lähesty sinua, ettet vain loukkaannu, koska sitä en missään nimessä halua. Mieheltä, joka ei ole suuttunut ja joka haluaa olla ystäväsi.
Sinusta H nainen ei ota selvää, mitä ajattelet?
33
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Parempi kattoo...
- Anonyymi
Hae parempia ystäviä.. ei tuo ole sitä laatua, löydät kyllä, usko pois!
- Anonyymi
Tykkään ja vihaan. Sää oot tahattomasti särkenyt mun sydämen todella pahasti tavalla, joka rikkoi mussa paljon. Ongelmana on vain se, että sää et tiedä rikkoneesi sydäntäni. Sinun näkökulmasi tilanteeseen on aivan erilainen. Joka kerta kun näen sut mulla on tosi ristiriitainen olo. Toisaalta haluaisin olla ystäväsi ja kohdella sua yhtä lämpimästi kuin kaikkia muitakin ystäviäni. Samaan aikaan haluaisin huutoitkeä päin naamaasi kaiken sen tuskan ja vihan, mitä tunnen sua kohtaan. Mulle läheisin ihminen tunnusti muutama vuosi sitten, että hän on rakastanut sua kohta parikymmentä vuotta ja hänen sydämensä on särkynyt sun vuoksi toistuvasti. Sää et tiedä siitä mitään. Etkä tuu tietämään, jos se on musta kii. Kun sain kuulla millainen sun ja tämän läheiseni suhde on ollut, aloin voimaan fyysisesti pahoin ja suutuin todella. Sen jälkeen mulla on ollut hyvin ristiriitaiset ja ailahtelevat tunteet sua kohtaan. Jotta voisin päättää tykkäänkö vai vihaanko sua, mun pitäis varmaan kuulla sun näkökulma tähän koko juttuun. Niin kauan kun en tiedä sitä häilyn varmasti kahtaalle. Mutta me ei voida tästä puhua. Koskaan. Yritän olla normaali, mutta oon epäonnistunut siinä useasti. Anna anteeksi, kun oon tällainen rasittava ja kiukutteleva pikkupentu. Mää toivon, että sää voisit silti tykätä musta ja rakastaa mua. Ystävänä. Tällainen mää oon. Ihminen. En todellakaan mikään enkeli tai pyhimys.
- Anonyymi
Joku 50 vuotias mummo täällåä vuodattaa!
20 vuotta sitten oltiin lapsia - Anonyymi
Joskus mietin kuinka narsisti tuo yks
Eukko on kun luulee et kaikki on sille - Anonyymi
Joku muu H nyt kyseessä. Kuka aloittaja itse on?
- Anonyymi
Tykkään kyllä, paljon.
Tämä ei K,P, tai A miehelle
Hoo- Anonyymi
🥰🥰🥰🥰🥰
- Anonyymi
Minäkin tykkään paljon. K miehestä. Mutta aloittajan puheista en mitään ymmärrä, ei ole mun K hän. H
- Anonyymi
H nainen, en voi elää ilman sinua. Mulla tulee itku, kun en saa sinua. Miten tärkeä olet. Sinusta tulee vaimoni. Tv. K mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
H nainen, en voi elää ilman sinua. Mulla tulee itku, kun en saa sinua. Miten tärkeä olet. Sinusta tulee vaimoni. Tv. K mies.
Älä sitten elä ilman. Haluan yhden K miehen elämääni. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sitten elä ilman. Haluan yhden K miehen elämääni. Hyvää yötä.
Kiitos H nainen. Meistä tulee pari olet ihana nainen ei parempaa maailmaassa! K mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos H nainen. Meistä tulee pari olet ihana nainen ei parempaa maailmaassa! K mies
Niin tuleekin koska sua parempaa ei ole eikä tule. Jos vaan sulle kelpaan.
- Anonyymi
Nyt se selvis. Meillä ei ole mitään yhteistä eikä tule olemankaan mitään.
- Anonyymi
Mene sotkemaan oma elämäsi ja jätä muut rauhaan. t. H nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä ja sinun rauhas? Hohhoijaa. Muista, mitä multa veit varas ja puhu vasta sitte? Mitä veit? Muistatko varas? Puhu sitte, jos sulla raukalla on varaa vielä puhua? Häpeä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas H nainen, voitko uskoa, että rakastan vain sinua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
K mieheltä tämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas K, se on hartain toiveeni, jos olisit hän ketä rakastan.
- Anonyymi
Tää kommentti saa poistua! Se oli multa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä ja sinun rauhas? Hohhoijaa. Muista, mitä multa veit varas ja puhu vasta sitte? Mitä veit? Muistatko varas? Puhu sitte, jos sulla raukalla on varaa vielä puhua? Häpeä!
En ymmärrä kommenttiasi. Kuvittelin vastaavani toiselle H naisella, joka taas vastasi ap:lle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä välitä , sinut mie haluan ja sinua mie rakastan H ikuisesti! Enkä voi elää ilman sinua. Tv. K mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas K, se on hartain toiveeni, jos olisit hän ketä rakastan.
Ajattele, että sinua H rakastan joka päivä, mutta en sillä lailla, että sinä et saisi itse päättää. Jos et tykkää, annan olla. Ei väkisin. K mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattele, että sinua H rakastan joka päivä, mutta en sillä lailla, että sinä et saisi itse päättää. Jos et tykkää, annan olla. Ei väkisin. K mies
Tietysti päätän itse ja valitsen K miehen. Koska tykkään tuhannesti. Kivaa kesäiltaa sulle K.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä välitä , sinut mie haluan ja sinua mie rakastan H ikuisesti! Enkä voi elää ilman sinua. Tv. K mies.
En voi minäkään elää ilman K:ta :(
- Anonyymi
Ei ystävyyttä haluta sitä joko on tai ei ole. Se tulee luonnollisesti jos on tullakseen ei sellaista voi pakottaa. Parhaat ystävät kulkeneet vuosia mukana heihin voi luottaa ja tiedän etteivät koskaan tekisi mitään mikä satuttaisi minua. Molemmin puolista kunnioittusta ja arvostusta se vaatii. Ystävyys suhteet ovat monesti myöskin vaikeampia muodostaa kuin parisuhde. Ainakin elin ikäinen ystävyys. Itse ainakin saanut täällä sellaisiakin kommentteja jotka saaneet ahdistumaan jopa pelkäämään itkenyt monet itkut näiden takia. Olivatpa sitten minulle tarkoitettuja tai eivät kuitenkin ovat olleet kommentteihini kohdistettuja. Siksi olen reagoinut niihin. Niin eivät nämä lämpiä tunteita herätä. Vaikkei tämä minulle olekaan. Ajatus vain siitä että täältä voisi ystävällisyyttä löytää tuntuu aika kaukaa haetulta.
- Anonyymi
Täälä on paljon mt ongelmaisia ihmisiä, jotka tarvitsisivat muuta lääkettä kuin palstan.
- Anonyymi
Tää ei ole minulle, koska se ei yksinkertaisesti taida olla edes mahdollista.. Mutta siitä huolimatta tämä H nainen tuli vaan ilmoittamaan, että pitää T miehestä, vaikka T mies ei sitä välttämättä ehkä huomaakaan.
- Anonyymi
Miten se voi selvitä, jos otat etäisyyttä?
- Anonyymi
Epätoivo. Toivo. Epätoivo...
- Anonyymi
Olisin halunnut olla enemmän.
- Anonyymi
Tykkään. Ei ole mitään syytä vihata ketään.
- Anonyymi
Halveksin. En halua koskaan olla missään tekemisissä!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14910901
- 525200
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452413- 302113
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131681Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421514Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301221Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351166Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92925TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317882