Rikollinen eläkeläismajuri turvaa eduskuntaa , eikö teitä hävetä kepulaiset

Anonyymi

Rehellinen virkamies erotettiin kun puhui totta , tilalle palkkasitte rikollisen eläkeläismajurin.
Teillä kepulaisilla ei ole oikeudentuntoa , vain syvää vihaa totuutta kohtaan.

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meitä ei hävetä loisiminen eikä valhe , sillä me elämme maataloustuella.
      Jos maataloustuki mikä valheeseen perustuu
      poistuisi joutuisimme tekemään työtä kuten köyhät duunarit.

• Anonyymi

Vain rikoksella rikastuu keskustalaisessa maailmassa , kuten rikollinen eläkeläismajuri . Toinen tapa on periä maataloustuki oikeus.
      , aatelius , minkä veronmaksajat kustantaa.

• Otan sinuun kiinni kun et tunne asiaa ja olet tietävinäsi.
      Se ei ole näin kuten yrität itsellesi ja tovereillesi selittää.
      Kaikki tiesi siinä vaiheessa että eläke juoksee majurin virasta kun eduskuntaan valittiin. Myös minulla oli samantyylisiä asioita esillä kun jäin -virasta eläkkeelle ja jatkoin yli 10 vuotta työpaikassani eläke ikään asti joka alkoi 63-64 vuotta täytettyäni.

ME VAIN OLTIIN NIIN KYSYTTYJÄ MONIIN DUUNEIHIN VIELÄ ELÄKKEELLÄ.
      Tuollainen turvallisuus ala varsinkin. Itse olin laajemmin matkustelu duunissa D-insinöörinä eurooppa pääosin kenttänä. Sitä olisi voinut jatkaa, mutta vaimon kanssa päätettiin, että nyt riitti, ja jäin siitä juuri ennen 64 ikävuotta eläkkeelle.
      Ja tässä on reilut 4 vuotta oltu eläke-ukkona.

Ei saa olla kateellinen tekijöistä, jos sama heppu olet joka sanoi ettet ole koskaan duunissa ollut, niin sinutkin työllään monet elättäneet. Ilmeisesti etkelvannut myöskään armeiijaan, kun siihen on kutsunnoissa tietty raja milloin saa C -paperit.
      -tarkoittaa että vapautettu niin rauhan kuin sodankin ajan tehtävistä isänmaan eteen.

Jos loppuun marsalkka Mannerheimistä, kun tänään vietämme syntymäpäiväänsä
      syntyi: 4. kesäkuuta 1867. Syntymäkoti Louhisaaren kartano, Maskun kunta, Turun seutukuntaa. Mannerheimin ajastaan olisi vaikka kuin juttua, oli keisarinpalveluksessa kenraaliluutnattiin asti, kun tuli Bolseviikkien vallankaappaus Venäjällä, joka ulottui meillekkin asti juuri itsenäistettyämme 1918.
      En siitä pidempään, kun juttua ollut täälläkin. Jos kuitenkin se että 60000 Suomalaista kuoli kaikkiaan ns punakapinassa, kun Stalin vielä 30 -luvulla tapatti paossa olleita punaisia Venäjällä yli 30000. Olisi kyllä odottanut että SDP olisi jotenkin huomioinut ja pyytänyt kansalta anteeksi kauheaa tekoaan, ryhtyä isänmaataan vastaan 1918.

Tässä kohta lipun laskun aika, ja muistellen marsalkan tekoja Suomen hyväksi, jota tuskin olisimme Suomalaisia näin maailman huippujen joukossa, jos olisi liitetty Venäjään takaisin.

Sellasta.
      Tässä vielä syömme iltapuuron, joka tehty ihan oman maan viljasta, ja päälle myös omin käsin poimittua mm mustikkasosetta, joka kellarissa säilynyt muiden ohella moitteettomina.

hyvää yötä !

• Anonyymi

Sepä siitä, ja sitten saunaan. Aika monissa häkälöylyissä on pankkomajurimme päätään sekottanut. Yhä harhaisempaa on kynäilynsä.

• Harmittaako, kun paraati jätettiin jo toisen kerran peräkkäin pitämättä? Sinähän olet ollut niissä mukana joka vuosi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sepä siitä, ja sitten saunaan. Aika monissa häkälöylyissä on pankkomajurimme päätään sekottanut. Yhä harhaisempaa on kynäilynsä.

OLETKO SE ONNETON JOLLLA APTEEKISSA LOPPUI RAHA ?

• Anonyymi
        Pystyyn_kuollut kirjoitti:

Harmittaako, kun paraati jätettiin jo toisen kerran peräkkäin pitämättä? Sinähän olet ollut niissä mukana joka vuosi.

Olin joskus mukana valtakunnanparaatissa rovaniemellä, olin varusmiehenä.
        Vettä sataa tihhuutti, komennettiin sadetakit päälle. Näitä eläkeläisiä eikai marssiteta kuin sen katselmuksen ohi vain, josta Pysty ivaillen kertoo. Ole sinäkin iloinen että meillä on oma armeija, vieras armeija on aina raskaampi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

OLETKO SE ONNETON JOLLLA APTEEKISSA LOPPUI RAHA ?

OLEN, OVIMIKKO SIPILÄ VEI 50 EUROA!!!!

• Anonyymi kirjoitti:

Olin joskus mukana valtakunnanparaatissa rovaniemellä, olin varusmiehenä.
        Vettä sataa tihhuutti, komennettiin sadetakit päälle. Näitä eläkeläisiä eikai marssiteta kuin sen katselmuksen ohi vain, josta Pysty ivaillen kertoo. Ole sinäkin iloinen että meillä on oma armeija, vieras armeija on aina raskaampi.

Tarkoitat sadetakilla kai sade- eli taikaviittaa, ellet aivan nuori ole?

Majuri ei tainnut kertoa, kuinka pitkiä hänen paraatimarssinsa olivat, mutta kertonut kuitenkin niihin vuosittain osallistuneensa. Kertausharjoituksiinkin joutui vuosittain, mutta taisi vapautua niistä jo ennen tuota kahden vuoden takaista marssia.

• Anonyymi

Maakuntarikollisuus on kepuissa edelleen suuressa suosiossa se lisää katu-uskottavuutta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      75
      1440
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      248
      1342
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      1122
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      255
      1098
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      805
    6. 65
      774
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      757
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      738
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      711
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      647
    Aihe