Terve!... Nyt on sellanen tilanne että tarvitsen kipeästi nimi ehdotuksia Schleich orilleni. Uskon että kun saat mielikuvan miltä ori näyttää,voi olla sopivan nimen keksiminen helpompaa._______________________
__________________________ Ori on täysin musta Friisiläinen jolla on letit harjassa,valkoinen korvahuppu ja valkoiset suojat. Ori on kouluhevonen ja tästä pitäisi löytyä kuvia ihan googlesta.___________________________________
____________ Toivottavasti nämä auttoivat ja voit vaihteeksi auttaa minua.
Schleich orille nimi ehdotuksia?
Anonyymi
3
219
Vastaukset
- Anonyymi
Mumielessstä sille sopi JoKU Kaura☺️😁😅😁🥹🤣🙂😍🥰🥰🥰mummielesyå sille sopinsellnen söppö nini😘😍😍🥰🥰😍😍😍🥰🙂😊🙃😊🙃😇😇😊terVeisIn::::: Lala5v
- Anonyymi
Legolas? Tai vaikkapa Messi? Myös Daryl voisi olla kiva nimi.
- Anonyymi
Mulla sen nimi on korppi mut esim joku star tai mars
Tai joku perinteinen niin oisko vaikk daim
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352106
- 841283
- 561238
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321152- 601129
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39854Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121729- 26674
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi19527