Kuka suhari itse maksaisi taksan mukaan
Taksi on kultakaivos edelleen hinnoitteludsaan
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä taksilla tienaa jos viitsii ajaa itse
Eikä yritä elättää neljää samalla otele äkymetsuja
Mesepuskka pesussa - Anonyymi
Oli kerras suhari kyydissä
Ei maksanut mulle sitä mitä iyse velotaa samsta kyydistä
Piti sitä kallina jaja ryöstönä
Ei enää suhareitankyytiin.
Maasturi manne- Anonyymi
Laita kulmahousut ja musta nahkatakki. Se nostaa hintaa.
- Anonyymi
Laita korkki kiinni.
- Anonyymi
Jaja sese, on memeseöky kun ei kallis vaan siika hinta.
Ps olen viksu kun suharin liksaan ei tulw sirä ylimääräistä. Olen puhunut, ugh. - Anonyymi
Yleisestä kustannustason noususta johtuen joudumme muuttamaan kuluttaja-asiakkaan enimmäishintoja lähtömaksujen ja km-tariffien osalta. Odotusmaksuun ja lisiin tulee myös korotuksia.
- Anonyymi
Kokoontuuk o meruisännöt nykyään pillakffelle huolsikalle enää haukk u maannrenkejään.
Olikose metsälön. Enste vai tullinpuomin shelli missä mössöt parveilei kun en enää muista
Natsipusakka nissanissa- Anonyymi
Lopeta dokaaminen. Ei sovi sulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976841- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919