Sopiiko kysyä Teuvo lisää?

Anonyymi

Miten ajattelet, kenestä tässä on kyse? Onko tässä kyseessä Jeesus,jota kuvataan runneltuna.

Jesaja:
53:1 Kuka uskoo meidän saarnamme, kenelle Herran käsivarsi ilmoitetaan?

53:2 Hän kasvoi Herran edessä niinkuin vesa, niinkuin juuri kuivasta maasta. Ei ollut hänellä vartta eikä kauneutta; me näimme hänet, mutta ei ollut hänellä muotoa, johon me olisimme mielistyneet.

53:3 Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet.

53:4 Mutta totisesti, meidän sairautemme hän kantoi, meidän kipumme hän sälytti päällensä. Me pidimme häntä rangaistuna, Jumalan lyömänä ja vaivaamana,

53:5 mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut.

53:6 Me vaelsimme kaikki eksyksissä niinkuin lampaat, kukin meistä poikkesi omalle tielleen. Mutta Herra heitti hänen päällensä kaikkien meidän syntivelkamme.

53:7 Häntä piinattiin, ja hän alistui siihen eikä suutansa avannut; niinkuin karitsa, joka teuraaksi viedään, niinkuin lammas, joka on ääneti keritsijäinsä edessä, niin ei hän suutansa avannut.

53:8 Ahdistettuna ja tuomittuna hänet otettiin pois, mutta kuka hänen polvikunnastaan sitä ajatteli? Sillä hänet temmattiin pois elävien maasta; minun kansani rikkomuksen tähden kohtasi rangaistus häntä.

53:9 Hänelle annettiin hauta jumalattomain joukossa; mutta rikkaan tykö hän tuli kuoltuansa, sillä hän ei ollut vääryyttä tehnyt eikä petosta ollut hänen suussansa.

53:10 Mutta Herra näki hyväksi runnella häntä, lyödä hänet sairaudella. Jos sinä panet hänen sielunsa vikauhriksi, saa hän nähdä jälkeläisiä ja elää kauan, ja Herran tahto toteutuu hänen kauttansa.

53:11 Sielunsa vaivan tähden hän saa nähdä sen ja tulee ravituksi. Tuntemuksensa kautta hän, minun vanhurskas palvelijani, vanhurskauttaa monet, sälyttäen päällensä heidän pahat tekonsa.

53:12 Sentähden minä jaan hänelle osan suurten joukossa, ja väkevien kanssa hän saalista jakaa; sillä hän antoi sielunsa alttiiksi kuolemaan, ja hänet luettiin pahantekijäin joukkoon, hän kantoi monien synnit, ja hän rukoili pahantekijäin puolesta.


ST

42

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Profeetta Jesajan ennustus Jeesuksesta, joka sovittaa maailmansynnit.

      • Anonyymi

        Se on voimakasta evankeliumia!


    • On. Mutta ei sovittanut maailman syntejä, vaan maailmasta valittujen omiensa syynit.

      Niin kuin sovitti minunkin synnit, vaikka olin 50 vuotta vaeltanut Maailman erämaassa, ja 40 vuotta vihannut Jumalaa.

      He lauloivat uuden laulun: -- Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinut on teurastettu, olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmisiä kaikista heimoista, kaikista kielistä, kansoista ja maista.

      Saatanan selitys:

      Olet verelläsi ostanut Jumalalle maailmasta kaikki kansat.

      • Anonyymi

        Elikkäs apostoli Johannes valehteli taas mielestäsi!
        Luehan nyt, mitä Johannes kirjoitti:

        ”Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien.”
        1 Joh 2:2


      • Anonyymi kirjoitti:

        Elikkäs apostoli Johannes valehteli taas mielestäsi!
        Luehan nyt, mitä Johannes kirjoitti:

        ”Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien.”
        1 Joh 2:2

        Lue hänen viimeisin Pyhä Hengen päivitys Ilmestyskirjasta.

        Jos hän olisi Pyhän Hengen opetusten vastaisesti opettanut, ei hän olisi saanut elää yli 100 vuotiaaksi.

        "Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä.
        Hän, joka on syntynyt Jumalasta, varjelee jokaisen heistä, niin ettei Paha saa otetta."

        Toisin kuin Paavali, Pietari ja muut opetuslapset, joista Saatana sai tukevan otteen.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Lue hänen viimeisin Pyhä Hengen päivitys Ilmestyskirjasta.

        Jos hän olisi Pyhän Hengen opetusten vastaisesti opettanut, ei hän olisi saanut elää yli 100 vuotiaaksi.

        "Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä.
        Hän, joka on syntynyt Jumalasta, varjelee jokaisen heistä, niin ettei Paha saa otetta."

        Toisin kuin Paavali, Pietari ja muut opetuslapset, joista Saatana sai tukevan otteen.

        Joo, vastausta kysymykseen ei ( taaskaan ) tullut, mutta minusta on erittäin hienoa, että apostoli Johannes kirjoitti niin hienosti ja rohkeasti Jeesuksen sovitustyöstä ja -verestä.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Lue hänen viimeisin Pyhä Hengen päivitys Ilmestyskirjasta.

        Jos hän olisi Pyhän Hengen opetusten vastaisesti opettanut, ei hän olisi saanut elää yli 100 vuotiaaksi.

        "Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä.
        Hän, joka on syntynyt Jumalasta, varjelee jokaisen heistä, niin ettei Paha saa otetta."

        Toisin kuin Paavali, Pietari ja muut opetuslapset, joista Saatana sai tukevan otteen.

        Ilmestyskirjassakin onkin hieno jae Jeesuksen verestä, eikö?

        ”Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti.”
        Ilm 12:11


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Lue hänen viimeisin Pyhä Hengen päivitys Ilmestyskirjasta.

        Jos hän olisi Pyhän Hengen opetusten vastaisesti opettanut, ei hän olisi saanut elää yli 100 vuotiaaksi.

        "Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä.
        Hän, joka on syntynyt Jumalasta, varjelee jokaisen heistä, niin ettei Paha saa otetta."

        Toisin kuin Paavali, Pietari ja muut opetuslapset, joista Saatana sai tukevan otteen.

        Apostoli Johannekselle olikin kirkastunut, Pyhän Hengen kautta, Jeesuksen ristiinnaulitsemisen tarkoitus ja merkitys, toisin kuin sinulle. Hän ei ikinä olisi voinut herjata sovitustyötä, kuten sinä olet vuosia tehnyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, vastausta kysymykseen ei ( taaskaan ) tullut, mutta minusta on erittäin hienoa, että apostoli Johannes kirjoitti niin hienosti ja rohkeasti Jeesuksen sovitustyöstä ja -verestä.

        Minä en Saatanalle heitetty, pappi, joka osaa jokaiselle puhua sitä, mitä he haluavat kuulla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Apostoli Johannekselle olikin kirkastunut, Pyhän Hengen kautta, Jeesuksen ristiinnaulitsemisen tarkoitus ja merkitys, toisin kuin sinulle. Hän ei ikinä olisi voinut herjata sovitustyötä, kuten sinä olet vuosia tehnyt.

        Miksi Jeesus varjeli ainoastaan Johanneksen Saatanan vallasta?

        Mutta ei Paavalia, Pietaria ja muita heidän perässään kulkevia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilmestyskirjassakin onkin hieno jae Jeesuksen verestä, eikö?

        ”Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti.”
        Ilm 12:11

        Kyllä Saatanalla on Jeesuksen verestä ja lihasta monta ihanaa tarinaa, koska:

        "Liha ja veri ei voi periä taivasten valtakuntaa."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Miksi Jeesus varjeli ainoastaan Johanneksen Saatanan vallasta?

        Mutta ei Paavalia, Pietaria ja muita heidän perässään kulkevia.

        Se on pelkästään sinun oma houreinen mielipiteesi.
        Eikö Johannes puhunutkin mahtavasti Jeesuksen sovitustyöstä?

        ”Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti.”
        Ilm 12:11


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Minä en Saatanalle heitetty, pappi, joka osaa jokaiselle puhua sitä, mitä he haluavat kuulla.

        Et osaa vastata kysymyksiin, jotka ovat kovin, kovin hankalia. Jeesuksen sovitusveri on sinulle sellainen totuus, jota et kykene ymmärtämään., koska se ei sovi sinun ihmisoppiisi.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kyllä Saatanalla on Jeesuksen verestä ja lihasta monta ihanaa tarinaa, koska:

        "Liha ja veri ei voi periä taivasten valtakuntaa."

        Taas sekoitat tahallasi Jeesuksen sovitusveren ja tavallisen veren. Tarkoituksella sekoitat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas sekoitat tahallasi Jeesuksen sovitusveren ja tavallisen veren. Tarkoituksella sekoitat.

        Teuvo on aivan liian yksinkertainen ihminen, erottaakseen nuo kaksi toisistaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Apostoli Johannekselle olikin kirkastunut, Pyhän Hengen kautta, Jeesuksen ristiinnaulitsemisen tarkoitus ja merkitys, toisin kuin sinulle. Hän ei ikinä olisi voinut herjata sovitustyötä, kuten sinä olet vuosia tehnyt.

        Eikä lähtenyt Paavali, Pietarin ja muiden opetuslasten perään perustamaan Kristinuskoa ja Saatanalle seurakuntia.

        Vaan joutui heidän kouluttaman, yhden vaimon miehen, Efeson kirkkoherran Diotrefeksen passittamana Patmoksen vankeuteen, koska:

        "Minä, veljenne Johannes, jolla on sama ahdinko, valtakunta ja Jeesukselta tuleva kestävyys kuin teillä, olin joutunut Patmos-nimiselle saarelle, koska olin julistanut Jumalan sanaa ja todistanut Jeesuksesta."

        Siksi hän sai elä yli sata vuotiaaksi, ja kokea normaalin kuoleman, eikä tullut tapetuksi, kuten nämä Kristinuskon perustajat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on pelkästään sinun oma houreinen mielipiteesi.
        Eikö Johannes puhunutkin mahtavasti Jeesuksen sovitustyöstä?

        ”Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti.”
        Ilm 12:11

        Kyllä, mutta Saatanan verellä pestyillä ei ole tätä Jeesuksen sanaa:

        "Te olette jo puhtaat, sillä se sana, jonka olen puhunut teille, on puhdistanut teidät."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et osaa vastata kysymyksiin, jotka ovat kovin, kovin hankalia. Jeesuksen sovitusveri on sinulle sellainen totuus, jota et kykene ymmärtämään., koska se ei sovi sinun ihmisoppiisi.

        Jos oppini olisi ihmisoppi, osaisin varmasti, teidän pappienne tavoin ,antaa jokaiselle heidän hengellisten halujen mukaisen vastauksen.

        Miksi teistä ei kukaan kysy:

        Miksi Jeesus ei puhunut armosta pelastumisesta yhtään mitään, vaan ahtaasta portista ja Hengestä?

        Miksi Paavalin klaani ei puhunut Hengestä ja ahtaasta portista pelastumisesta yhtään mitään, vaan verestä ja armosta?

        Vaikka vielä Saul sai tietää tämän:

        "Yritänkö minä tässä vaikuttaa ihmisiin?
        Tai kukaties Jumalaan?
        Pyrinkö olemaan ihmisille mieliksi?
        Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taas sekoitat tahallasi Jeesuksen sovitusveren ja tavallisen veren. Tarkoituksella sekoitat.

        Minä näin Golgatan

        IlmoitaJeesuksen ristillä ja Saatanan malttamattomana odottamassa ihmiskunnalta saamaansa tehtävää:

        "Sietämätöntä puhetta, kuka voi kuunnella tuollaista?
        Kuolema tuolle miehelle!"

        "Hän on perillinen. Tapetaan hänet, niin perintö on meidän."

        Kun Jeesuksesta ensimmäinen veripisara Golgatan kummulle putosi, minä näin perillisten suuren joukon kaikkialta maailmasta juoksujalkaa rientävän kohti Golgataan hakemaan perinnöstä oman osansa: tahraamaan kätensä ja vaatteensa Jeesuksen verellä.

        Kun se oli tehty, he lähtivät iloisina paluumatkalle; "KIITOS JEESUS VERESTÄSI!"

        Saatanan lupauksen mukaan he uskoivat valkaisseensa vaatteensa Karitsan veressä. Vaikka toisin kävi:

        "Silmät sokeina he nyt harhailevat kaduilla veren tahrimissa vaatteissa. Vaatteita, joihin eivät saisi edes koskea, he kantavat yllään.

         "Sen tähden sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, minä peitän sinut vereen yltä päältä, etkä sinä pääse siitä eroon. Sinä olet syyllistynyt veritekoihin etkä enää pääse verestä vapaaksi."

        " Näin te tulette syypäiksi kaikkeen viattomaan vereen, joka maan päällä on vuodatettu, hurskaan Abelin verestä aina Sakarjan, Barakjan pojan, vereen asti, hänen, jonka te tapoitte temppelin ja alttarin välille."  

        "Niinpä tämä sukupolvi saa maksaa kaikesta profeettojen verestä, joka maailman luomisesta lähtien on vuodatettu, 
         Abelin verestä aina Sakarjan vereen asti, hänen, joka surmattiin alttarin ja pyhäkön välille. Niin, minä sanon teille: tämä sukupolvi vaaditaan vielä tilille. "

        "Minä näin, että nainen oli juopunut pyhien verestä ja Jeesuksen todistajien verestä, ja hämmästyin suuresti hänet nähdessäni."

        Tämä nainen oli, ja on edelleen, Kristukselle kihlattu morsian, seurakunta, josta tuli lopun ajan suuri portto, kun hyväksyi Kristuksen sijasta sulhasekseen Jumalan hylkäämät papit.
        Siksi Jumalakaan ei enää saa heitä kuuleviksi. Sillä Saatanan Jeesuksesta vuodattama veri antoi heille laumasuojan totuutta vastaan:
         "Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen -- niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo on aivan liian yksinkertainen ihminen, erottaakseen nuo kaksi toisistaan.

        Kaltaisesi kaksikertaiset, verellä ja valheella aivopestyt eivät pysty ymmärtämään tätä:

        MINÄ NÄIN GOLGATAN

        IlmoitaJeesuksen ristillä ja Saatanan malttamattomana odottamassa ihmiskunnalta saamaansa tehtävää:

        "Sietämätöntä puhetta, kuka voi kuunnella tuollaista?
        Kuolema tuolle miehelle!"

        "Hän on perillinen. Tapetaan hänet, niin perintö on meidän."

        Kun Jeesuksesta ensimmäinen veripisara Golgatan kummulle putosi, minä näin perillisten suuren joukon kaikkialta maailmasta juoksujalkaa rientävän kohti Golgataan hakemaan perinnöstä oman osansa: tahraamaan kätensä ja vaatteensa Jeesuksen verellä.

        Kun se oli tehty, he lähtivät iloisina paluumatkalle; "KIITOS JEESUS VERESTÄSI!"

        Saatanan lupauksen mukaan he uskoivat valkaisseensa vaatteensa Karitsan veressä. Vaikka toisin kävi:

        "Silmät sokeina he nyt harhailevat kaduilla veren tahrimissa vaatteissa. Vaatteita, joihin eivät saisi edes koskea, he kantavat yllään.

         "Sen tähden sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, minä peitän sinut vereen yltä päältä, etkä sinä pääse siitä eroon. Sinä olet syyllistynyt veritekoihin etkä enää pääse verestä vapaaksi."

        " Näin te tulette syypäiksi kaikkeen viattomaan vereen, joka maan päällä on vuodatettu, hurskaan Abelin verestä aina Sakarjan, Barakjan pojan, vereen asti, hänen, jonka te tapoitte temppelin ja alttarin välille."  

        "Niinpä tämä sukupolvi saa maksaa kaikesta profeettojen verestä, joka maailman luomisesta lähtien on vuodatettu, 
         Abelin verestä aina Sakarjan vereen asti, hänen, joka surmattiin alttarin ja pyhäkön välille. Niin, minä sanon teille: tämä sukupolvi vaaditaan vielä tilille. "

        "Minä näin, että nainen oli juopunut pyhien verestä ja Jeesuksen todistajien verestä, ja hämmästyin suuresti hänet nähdessäni."

        Tämä nainen oli, ja on edelleen, Kristukselle kihlattu morsian, seurakunta, josta tuli lopun ajan suuri portto, kun hyväksyi Kristuksen sijasta sulhasekseen Jumalan hylkäämät papit.
        Siksi Jumalakaan ei enää saa heitä kuuleviksi. Sillä Saatanan Jeesuksesta vuodattama veri antoi heille laumasuojan totuutta vastaan:
         "Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen -- niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi!


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kyllä, mutta Saatanan verellä pestyillä ei ole tätä Jeesuksen sanaa:

        "Te olette jo puhtaat, sillä se sana, jonka olen puhunut teille, on puhdistanut teidät."

        Sivusta laitan mutta keitä ovat suuresta vaivasta tulleet karitsan verellä pestyt valkoisissa puvuissaan joista Johannes kirjoitti, hehän olivat häävaatteissa kuitenkin.

        ST


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kaltaisesi kaksikertaiset, verellä ja valheella aivopestyt eivät pysty ymmärtämään tätä:

        MINÄ NÄIN GOLGATAN

        IlmoitaJeesuksen ristillä ja Saatanan malttamattomana odottamassa ihmiskunnalta saamaansa tehtävää:

        "Sietämätöntä puhetta, kuka voi kuunnella tuollaista?
        Kuolema tuolle miehelle!"

        "Hän on perillinen. Tapetaan hänet, niin perintö on meidän."

        Kun Jeesuksesta ensimmäinen veripisara Golgatan kummulle putosi, minä näin perillisten suuren joukon kaikkialta maailmasta juoksujalkaa rientävän kohti Golgataan hakemaan perinnöstä oman osansa: tahraamaan kätensä ja vaatteensa Jeesuksen verellä.

        Kun se oli tehty, he lähtivät iloisina paluumatkalle; "KIITOS JEESUS VERESTÄSI!"

        Saatanan lupauksen mukaan he uskoivat valkaisseensa vaatteensa Karitsan veressä. Vaikka toisin kävi:

        "Silmät sokeina he nyt harhailevat kaduilla veren tahrimissa vaatteissa. Vaatteita, joihin eivät saisi edes koskea, he kantavat yllään.

         "Sen tähden sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, minä peitän sinut vereen yltä päältä, etkä sinä pääse siitä eroon. Sinä olet syyllistynyt veritekoihin etkä enää pääse verestä vapaaksi."

        " Näin te tulette syypäiksi kaikkeen viattomaan vereen, joka maan päällä on vuodatettu, hurskaan Abelin verestä aina Sakarjan, Barakjan pojan, vereen asti, hänen, jonka te tapoitte temppelin ja alttarin välille."  

        "Niinpä tämä sukupolvi saa maksaa kaikesta profeettojen verestä, joka maailman luomisesta lähtien on vuodatettu, 
         Abelin verestä aina Sakarjan vereen asti, hänen, joka surmattiin alttarin ja pyhäkön välille. Niin, minä sanon teille: tämä sukupolvi vaaditaan vielä tilille. "

        "Minä näin, että nainen oli juopunut pyhien verestä ja Jeesuksen todistajien verestä, ja hämmästyin suuresti hänet nähdessäni."

        Tämä nainen oli, ja on edelleen, Kristukselle kihlattu morsian, seurakunta, josta tuli lopun ajan suuri portto, kun hyväksyi Kristuksen sijasta sulhasekseen Jumalan hylkäämät papit.
        Siksi Jumalakaan ei enää saa heitä kuuleviksi. Sillä Saatanan Jeesuksesta vuodattama veri antoi heille laumasuojan totuutta vastaan:
         "Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen -- niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi!

        Näitä massapostituksia sinä kyllä osaat oikein hyvin laitella aina hankaliin tilanteisiin, kun et osaa vastata kysymyksiin. Näinhän se aina on. Itsellesi sitten uskottelet kuinka mainiosti taas vastasit. Kun sinulta viisaus ja Raamatun tuntemus puutuvat, turvaudut vanhoihin, pölyisiin kirjoituksiisi arkistosi kätköistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta laitan mutta keitä ovat suuresta vaivasta tulleet karitsan verellä pestyt valkoisissa puvuissaan joista Johannes kirjoitti, hehän olivat häävaatteissa kuitenkin.

        ST

        Niillä oli Pyhä Henki, jonka he olivat ahtaan portin takana saaneet.


      • Anonyymi

        Sovitus kyllä koskee koko maailmaa. Eri asia sitten on kuka ottaa sen vastaan.

        "Katso, Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin!"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näitä massapostituksia sinä kyllä osaat oikein hyvin laitella aina hankaliin tilanteisiin, kun et osaa vastata kysymyksiin. Näinhän se aina on. Itsellesi sitten uskottelet kuinka mainiosti taas vastasit. Kun sinulta viisaus ja Raamatun tuntemus puutuvat, turvaudut vanhoihin, pölyisiin kirjoituksiisi arkistosi kätköistä.

        Minua paljon taitavampia ovat Saatanan Anonyymit massaherjauksillaan.

        Mikä helvetin hinku teillä on vihalla ja Pyhän Hengen herjauksia päästä voittajana Saatanan tulisiin kultamitalijuhliin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sovitus kyllä koskee koko maailmaa. Eri asia sitten on kuka ottaa sen vastaan.

        "Katso, Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin!"

        Ei mene maailma taivaaseen veren voimalla, koska Jeesuksestakin sinne meni vain Henki, kun ruumiin opetuslapset salaa hautasivat.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Niillä oli Pyhä Henki, jonka he olivat ahtaan portin takana saaneet.

        Mitä tarkoittaa Karitsan verellä pestyt?

        ST


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa Karitsan verellä pestyt?

        ST

        Minä näin Golgatan

        Jeesuksen ristillä ja Saatanan malttamattomana odottamassa ihmiskunnalta saamaansa tehtävää:

        "Sietämätöntä puhetta, kuka voi kuunnella tuollaista?
        Kuolema tuolle miehelle!"

        "Hän on perillinen. Tapetaan hänet, niin perintö on meidän."

        Kun Jeesuksesta ensimmäinen veripisara Golgatan kummulle putosi, minä näin perillisten suuren joukon kaikkialta maailmasta juoksujalkaa rientävän kohti Golgataan hakemaan perinnöstä oman osansa: tahraamaan kätensä ja vaatteensa Jeesuksen verellä.

        Kun se oli tehty, he lähtivät iloisina paluumatkalle; "KIITOS JEESUS VERESTÄSI!"

        Saatanan lupauksen mukaan he uskoivat valkaisseensa vaatteensa Karitsan veressä. Vaikka toisin kävi:

        "Silmät sokeina he nyt harhailevat kaduilla veren tahrimissa vaatteissa. Vaatteita, joihin eivät saisi edes koskea, he kantavat yllään.

         "Sen tähden sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, minä peitän sinut vereen yltä päältä, etkä sinä pääse siitä eroon. Sinä olet syyllistynyt veritekoihin etkä enää pääse verestä vapaaksi."

        " Näin te tulette syypäiksi kaikkeen viattomaan vereen, joka maan päällä on vuodatettu, hurskaan Abelin verestä aina Sakarjan, Barakjan pojan, vereen asti, hänen, jonka te tapoitte temppelin ja alttarin välille."  

        "Niinpä tämä sukupolvi saa maksaa kaikesta profeettojen verestä, joka maailman luomisesta lähtien on vuodatettu, 
         Abelin verestä aina Sakarjan vereen asti, hänen, joka surmattiin alttarin ja pyhäkön välille. Niin, minä sanon teille: tämä sukupolvi vaaditaan vielä tilille. "

        "Minä näin, että nainen oli juopunut pyhien verestä ja Jeesuksen todistajien verestä, ja hämmästyin suuresti hänet nähdessäni."

        Tämä nainen oli, ja on edelleen, Kristukselle kihlattu morsian, seurakunta, josta tuli lopun ajan suuri portto, kun hyväksyi Kristuksen sijasta sulhasekseen Jumalan hylkäämät papit.
        Siksi Jumalakaan ei enää saa heitä kuuleviksi. Sillä Saatanan Jeesuksesta vuodattama veri antoi heille laumasuojan totuutta vastaan:
         "Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen -- niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi!

        Verisen pyykin jälkipesun suorittavat Rosvojen luolien papit:

        "Herramme Jeesuksen Kristuksen ruumis ja veri kätkeköön teidän sielunne ja ruumiine iankaikkiseen elämää. Menkää Herran rauhaan."

        Eivätkä ihmisparat tiedä minkä Herran rauhaan he menevät, ja miten saavat sinne mukaansa myöskin ruumiinsa, vaikka ruumista ei jäljelle kuin vain luut.

        Näin tästä Saatanan, RÖTÖHERRAN, toiminnasta sanoo Jumala:


        "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset!
        Te teeskentelijät!
        Te olette kuin kalkilla valkaistut haudat.
        Ulkopuolelta ne kyllä ovat kauniita mutta sisältä täynnä kuolleiden luita ja kaikkea saastaa."

        Läheltä piti, etten saanut nauruherätystä.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Eikä lähtenyt Paavali, Pietarin ja muiden opetuslasten perään perustamaan Kristinuskoa ja Saatanalle seurakuntia.

        Vaan joutui heidän kouluttaman, yhden vaimon miehen, Efeson kirkkoherran Diotrefeksen passittamana Patmoksen vankeuteen, koska:

        "Minä, veljenne Johannes, jolla on sama ahdinko, valtakunta ja Jeesukselta tuleva kestävyys kuin teillä, olin joutunut Patmos-nimiselle saarelle, koska olin julistanut Jumalan sanaa ja todistanut Jeesuksesta."

        Siksi hän sai elä yli sata vuotiaaksi, ja kokea normaalin kuoleman, eikä tullut tapetuksi, kuten nämä Kristinuskon perustajat.

        Mistä tiedät, että kyseessä on sama Johannes kuin aikaisemmin?


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Kaltaisesi kaksikertaiset, verellä ja valheella aivopestyt eivät pysty ymmärtämään tätä:

        MINÄ NÄIN GOLGATAN

        IlmoitaJeesuksen ristillä ja Saatanan malttamattomana odottamassa ihmiskunnalta saamaansa tehtävää:

        "Sietämätöntä puhetta, kuka voi kuunnella tuollaista?
        Kuolema tuolle miehelle!"

        "Hän on perillinen. Tapetaan hänet, niin perintö on meidän."

        Kun Jeesuksesta ensimmäinen veripisara Golgatan kummulle putosi, minä näin perillisten suuren joukon kaikkialta maailmasta juoksujalkaa rientävän kohti Golgataan hakemaan perinnöstä oman osansa: tahraamaan kätensä ja vaatteensa Jeesuksen verellä.

        Kun se oli tehty, he lähtivät iloisina paluumatkalle; "KIITOS JEESUS VERESTÄSI!"

        Saatanan lupauksen mukaan he uskoivat valkaisseensa vaatteensa Karitsan veressä. Vaikka toisin kävi:

        "Silmät sokeina he nyt harhailevat kaduilla veren tahrimissa vaatteissa. Vaatteita, joihin eivät saisi edes koskea, he kantavat yllään.

         "Sen tähden sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, minä peitän sinut vereen yltä päältä, etkä sinä pääse siitä eroon. Sinä olet syyllistynyt veritekoihin etkä enää pääse verestä vapaaksi."

        " Näin te tulette syypäiksi kaikkeen viattomaan vereen, joka maan päällä on vuodatettu, hurskaan Abelin verestä aina Sakarjan, Barakjan pojan, vereen asti, hänen, jonka te tapoitte temppelin ja alttarin välille."  

        "Niinpä tämä sukupolvi saa maksaa kaikesta profeettojen verestä, joka maailman luomisesta lähtien on vuodatettu, 
         Abelin verestä aina Sakarjan vereen asti, hänen, joka surmattiin alttarin ja pyhäkön välille. Niin, minä sanon teille: tämä sukupolvi vaaditaan vielä tilille. "

        "Minä näin, että nainen oli juopunut pyhien verestä ja Jeesuksen todistajien verestä, ja hämmästyin suuresti hänet nähdessäni."

        Tämä nainen oli, ja on edelleen, Kristukselle kihlattu morsian, seurakunta, josta tuli lopun ajan suuri portto, kun hyväksyi Kristuksen sijasta sulhasekseen Jumalan hylkäämät papit.
        Siksi Jumalakaan ei enää saa heitä kuuleviksi. Sillä Saatanan Jeesuksesta vuodattama veri antoi heille laumasuojan totuutta vastaan:
         "Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen -- niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi!

        Eikös tuo ollut sinun oman mielesi tekosia?


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Minua paljon taitavampia ovat Saatanan Anonyymit massaherjauksillaan.

        Mikä helvetin hinku teillä on vihalla ja Pyhän Hengen herjauksia päästä voittajana Saatanan tulisiin kultamitalijuhliin?

        Onneksi kyseessä on vain vallankäyttöön keksitty myytti.


      • KarrellePalanutEnkeli kirjoitti:

        Mistä tiedät, että kyseessä on sama Johannes kuin aikaisemmin?

        Kuka muu Johannes olisi uskaltanut mennä Paavalin valitsemalle, Efeson seurakunnan yhden vaimon miehelle sanomaan:

        "Kirjoitin muutaman sanan seurakunnalle, mutta Diotrefes, joka mahtailee sen johtajana, ei pidä meitä missään arvossa.
        Siksipä minä sinne tultuani aionkin huomauttaa hänelle siitä, mitä hän oikein tekee levittäessään meistä pahoja puheita. Eikä hänelle sekään riitä.
        Hän kieltäytyy itse ottamasta veljiä vastaan, estää niitä, jotka haluavat sen tehdä, ja jopa erottaa heitä seurakunnasta."

        Tästä alkoi Johanneksen pitkä vankeus Patmoksen vankilassa:

        "Minä, veljenne Johannes, jolla on sama ahdinko, valtakunta ja Jeesukselta tuleva kestävyys kuin teillä, olin joutunut Patmos-nimiselle saarelle, koska olin julistanut Jumalan sanaa ja todistanut Jeesuksesta."

        Huomaatko enää mitään?

        TODISTANUT ei SAARNANNUT


      • KarrellePalanutEnkeli kirjoitti:

        Eikös tuo ollut sinun oman mielesi tekosia?

        "Minä olen puhunut profeetoille, minä olen antanut heille näkyjä, he ovat puhuneet vertauskuvin ja ilmoittaneet minun tahtoni. "

        Lukeeko sinun kirjassasi:

        Minä Teuvo Suni olen puhunut itselleni, ja antanut itselleni näkyjä, ja puhunut vertauskuvin ja ilmoittanut Teuvo Sunin tahdon.

        Mene nyt jo saunaan, äläkä enää huomenna tule tänne Saatanan mustana enkelinä .


      • KarrellePalanutEnkeli kirjoitti:

        Onneksi kyseessä on vain vallankäyttöön keksitty myytti.

        Älä muuta sano:

        "Minä lähetän teidät kuin lampaat susien keskelle.
        Olkaa siis viisaita kuin käärmeet ja viattomia kuin kyyhkyset."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Minä näin Golgatan

        Jeesuksen ristillä ja Saatanan malttamattomana odottamassa ihmiskunnalta saamaansa tehtävää:

        "Sietämätöntä puhetta, kuka voi kuunnella tuollaista?
        Kuolema tuolle miehelle!"

        "Hän on perillinen. Tapetaan hänet, niin perintö on meidän."

        Kun Jeesuksesta ensimmäinen veripisara Golgatan kummulle putosi, minä näin perillisten suuren joukon kaikkialta maailmasta juoksujalkaa rientävän kohti Golgataan hakemaan perinnöstä oman osansa: tahraamaan kätensä ja vaatteensa Jeesuksen verellä.

        Kun se oli tehty, he lähtivät iloisina paluumatkalle; "KIITOS JEESUS VERESTÄSI!"

        Saatanan lupauksen mukaan he uskoivat valkaisseensa vaatteensa Karitsan veressä. Vaikka toisin kävi:

        "Silmät sokeina he nyt harhailevat kaduilla veren tahrimissa vaatteissa. Vaatteita, joihin eivät saisi edes koskea, he kantavat yllään.

         "Sen tähden sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, minä peitän sinut vereen yltä päältä, etkä sinä pääse siitä eroon. Sinä olet syyllistynyt veritekoihin etkä enää pääse verestä vapaaksi."

        " Näin te tulette syypäiksi kaikkeen viattomaan vereen, joka maan päällä on vuodatettu, hurskaan Abelin verestä aina Sakarjan, Barakjan pojan, vereen asti, hänen, jonka te tapoitte temppelin ja alttarin välille."  

        "Niinpä tämä sukupolvi saa maksaa kaikesta profeettojen verestä, joka maailman luomisesta lähtien on vuodatettu, 
         Abelin verestä aina Sakarjan vereen asti, hänen, joka surmattiin alttarin ja pyhäkön välille. Niin, minä sanon teille: tämä sukupolvi vaaditaan vielä tilille. "

        "Minä näin, että nainen oli juopunut pyhien verestä ja Jeesuksen todistajien verestä, ja hämmästyin suuresti hänet nähdessäni."

        Tämä nainen oli, ja on edelleen, Kristukselle kihlattu morsian, seurakunta, josta tuli lopun ajan suuri portto, kun hyväksyi Kristuksen sijasta sulhasekseen Jumalan hylkäämät papit.
        Siksi Jumalakaan ei enää saa heitä kuuleviksi. Sillä Saatanan Jeesuksesta vuodattama veri antoi heille laumasuojan totuutta vastaan:
         "Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen -- niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi!

        Verisen pyykin jälkipesun suorittavat Rosvojen luolien papit:

        "Herramme Jeesuksen Kristuksen ruumis ja veri kätkeköön teidän sielunne ja ruumiine iankaikkiseen elämää. Menkää Herran rauhaan."

        Eivätkä ihmisparat tiedä minkä Herran rauhaan he menevät, ja miten saavat sinne mukaansa myöskin ruumiinsa, vaikka ruumista ei jäljelle kuin vain luut.

        Näin tästä Saatanan, RÖTÖHERRAN, toiminnasta sanoo Jumala:


        "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset!
        Te teeskentelijät!
        Te olette kuin kalkilla valkaistut haudat.
        Ulkopuolelta ne kyllä ovat kauniita mutta sisältä täynnä kuolleiden luita ja kaikkea saastaa."

        Läheltä piti, etten saanut nauruherätystä.

        Minä näun, että oli saatan jwrruus ylimpänä, ikäänkuin pyrmidi hallinto. Kaikkialla oli puhtaan valkoista. Ihmisiä puettiin puhtaan valkoisiin pukuihin.
        Kuljin käytävillä hiljaa. Piilottelin.
        Rakennuksen sisätila kohosi korkeuksiin.
        Kaikkialla oli rauhallista, hiljaista.
        Ihmisiä kulki pitkänä jonona aituas ilme ka hymy kasvoillaan kohti paikkaa jossa heille puettiin valkoinen puku.
        Piilottelin ja katsoin tuota piilopaikastani mutta minut huomattiin ja otettiin kiinni, silloin joku huusi että älkää koskeko häneen sillä hän voi olla valittu.
        Mutta minulle puettiin valkoinen puku, olin huolissani tuosta. Kaikkialla oli täysin valkoista ja jono kulki rakennuksen etuosassa olevan lattiassa olevaa reikää kohti iloitem ja onnellisena varmana pelastumisestaan.
        Kuljin jonossa, ihmetellen kunnes tulin rwiän kohdalle.
        Laskeudun alas reikään jolloin kuulinnkovenevaa valitusta.
        Ihmiset eivät sitä kuulleet eivätkä ymmärtäneet vaan hyvillä mielin laakeututuivat alas.
        Ihmettelin valittavaa ääntä joka koveni alaspäin mentäessä.
        Huomasin harmaata ihmismassaa päällekkäin joka valitti tuskissaan silloin päötin että minähän en tuonne mene joten kapusin ylös. Tuolloin sain aikaan hälytyksen ja paikan johtajat tms lähtivät ajamaan minua takaa.
        Juuoksin hissiin jolloin jissin sisällä aukeni toinen ovi joka johti toiseen hissiin jossa oli taas ovi jne jne. Koko ajan vain hissejä ovineen jotka eivät johtaneet mihinkään, vain aina toiseen hissiin.
        Silloin ymmärsin että on turha paeta ja käännyin kohti takaa ajajiani.
        Näin ensimmäisen takaa-ajajan joka oli nainen vanhoissa paimen rääsyissä sauva kädessään ja hän huusi saatanaa.
        Minä aloin huutamaan Jeesusta apuun, mutta Jeesusta ei ollut tuossa paikassa. Jeesusta ei tunnustettu tuossa paikassa vaan se oli saatanan paikka joka oli vallannut koko maailman.
        Johtoportaikko tiesi kenen palveluksessa on mutta alempi johtoportaikko esim saaarnaajat, paimenet yms eivöt tienneet että heidän oppinsa oli saatanasta. Portaikon ylä päässä oli itse saatana.
        Silloin kuulin kuin jostain kauempaa, että pimeys puetaan valkeudeksi.
        Ilman Jeesusta ei ollut yhteyttä Jumalaan. Syntiensovotuksen tilalle oli tullut omat teot ja jopa rakkaus. Saatana oli pukeutunut hyvyyteen. Se oli väkevä eksytys. Syntien sovitusta ei ollut.

        Näin myös näyn jossa Jeesus kehotti pyytämään syntejä anteeksi. Näin myös sellaisen, että hän antoi miekan, jonka voima ajaa pahan pois. Miekkaa ei voinut kukaan nostaa mutta Jeesuksen nimessä se nousi. Ihminen oli vain välikäsi miekan päässä. Hän ei voi mitään ilman Jeesusta.

        Tuollaista, mutta en minä mikään ihme uskovainen ole, enkä hyväkään. Mutta Jeesuksen syntiensovotukseen uskon myt entistä enemmän ja turvaan häneen kun en mitään itse voi enkä osaa.

        ST

        ST


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä näun, että oli saatan jwrruus ylimpänä, ikäänkuin pyrmidi hallinto. Kaikkialla oli puhtaan valkoista. Ihmisiä puettiin puhtaan valkoisiin pukuihin.
        Kuljin käytävillä hiljaa. Piilottelin.
        Rakennuksen sisätila kohosi korkeuksiin.
        Kaikkialla oli rauhallista, hiljaista.
        Ihmisiä kulki pitkänä jonona aituas ilme ka hymy kasvoillaan kohti paikkaa jossa heille puettiin valkoinen puku.
        Piilottelin ja katsoin tuota piilopaikastani mutta minut huomattiin ja otettiin kiinni, silloin joku huusi että älkää koskeko häneen sillä hän voi olla valittu.
        Mutta minulle puettiin valkoinen puku, olin huolissani tuosta. Kaikkialla oli täysin valkoista ja jono kulki rakennuksen etuosassa olevan lattiassa olevaa reikää kohti iloitem ja onnellisena varmana pelastumisestaan.
        Kuljin jonossa, ihmetellen kunnes tulin rwiän kohdalle.
        Laskeudun alas reikään jolloin kuulinnkovenevaa valitusta.
        Ihmiset eivät sitä kuulleet eivätkä ymmärtäneet vaan hyvillä mielin laakeututuivat alas.
        Ihmettelin valittavaa ääntä joka koveni alaspäin mentäessä.
        Huomasin harmaata ihmismassaa päällekkäin joka valitti tuskissaan silloin päötin että minähän en tuonne mene joten kapusin ylös. Tuolloin sain aikaan hälytyksen ja paikan johtajat tms lähtivät ajamaan minua takaa.
        Juuoksin hissiin jolloin jissin sisällä aukeni toinen ovi joka johti toiseen hissiin jossa oli taas ovi jne jne. Koko ajan vain hissejä ovineen jotka eivät johtaneet mihinkään, vain aina toiseen hissiin.
        Silloin ymmärsin että on turha paeta ja käännyin kohti takaa ajajiani.
        Näin ensimmäisen takaa-ajajan joka oli nainen vanhoissa paimen rääsyissä sauva kädessään ja hän huusi saatanaa.
        Minä aloin huutamaan Jeesusta apuun, mutta Jeesusta ei ollut tuossa paikassa. Jeesusta ei tunnustettu tuossa paikassa vaan se oli saatanan paikka joka oli vallannut koko maailman.
        Johtoportaikko tiesi kenen palveluksessa on mutta alempi johtoportaikko esim saaarnaajat, paimenet yms eivöt tienneet että heidän oppinsa oli saatanasta. Portaikon ylä päässä oli itse saatana.
        Silloin kuulin kuin jostain kauempaa, että pimeys puetaan valkeudeksi.
        Ilman Jeesusta ei ollut yhteyttä Jumalaan. Syntiensovotuksen tilalle oli tullut omat teot ja jopa rakkaus. Saatana oli pukeutunut hyvyyteen. Se oli väkevä eksytys. Syntien sovitusta ei ollut.

        Näin myös näyn jossa Jeesus kehotti pyytämään syntejä anteeksi. Näin myös sellaisen, että hän antoi miekan, jonka voima ajaa pahan pois. Miekkaa ei voinut kukaan nostaa mutta Jeesuksen nimessä se nousi. Ihminen oli vain välikäsi miekan päässä. Hän ei voi mitään ilman Jeesusta.

        Tuollaista, mutta en minä mikään ihme uskovainen ole, enkä hyväkään. Mutta Jeesuksen syntiensovotukseen uskon myt entistä enemmän ja turvaan häneen kun en mitään itse voi enkä osaa.

        ST

        ST

        Oletko jo kaikki vihanviinipullot tyhjentänyt?


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Oletko jo kaikki vihanviinipullot tyhjentänyt?

        Jumalan tiet ovat tutkimattomat. Se sanon, että taistelen Jeesuksen rivissä loppuun asti.
        Jokainen joutuu valitsemaan puolensa, sinäkin.
        Jokainen tekee valintansa ja kantaa sen seuraukset.
        Pysyn Jeesuksen seurassa ja Hänen sovintoverensä suojissa.
        Vihaa en tunne Teuvo sinuakaan kohtaan vaan rakkautta.
        Ainoa mitä kohtaan tunnen vihaa, on saatana joka juonii viimeiseen asti saadakseen eksytetyksi niin paljon kuin on mahdollista.
        Saatanaa, joka on valheen isä ja syyllistäjä. Siittä tunnemme hänet, rakkaudettomuudesta.
        Mutta lopunaikoina saatana pukeutuu jopa siihen. Jäljelle jää vain Jeesus ja syntien sovitus.
        En läjde pilkkaamaan ihmisiä joitka saatana on saanit ansaan sillä se ei ole Jumalan tahto että niin tekisimme eikä kehotus.
        Tunnet sanan.

        ST


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jumalan tiet ovat tutkimattomat. Se sanon, että taistelen Jeesuksen rivissä loppuun asti.
        Jokainen joutuu valitsemaan puolensa, sinäkin.
        Jokainen tekee valintansa ja kantaa sen seuraukset.
        Pysyn Jeesuksen seurassa ja Hänen sovintoverensä suojissa.
        Vihaa en tunne Teuvo sinuakaan kohtaan vaan rakkautta.
        Ainoa mitä kohtaan tunnen vihaa, on saatana joka juonii viimeiseen asti saadakseen eksytetyksi niin paljon kuin on mahdollista.
        Saatanaa, joka on valheen isä ja syyllistäjä. Siittä tunnemme hänet, rakkaudettomuudesta.
        Mutta lopunaikoina saatana pukeutuu jopa siihen. Jäljelle jää vain Jeesus ja syntien sovitus.
        En läjde pilkkaamaan ihmisiä joitka saatana on saanit ansaan sillä se ei ole Jumalan tahto että niin tekisimme eikä kehotus.
        Tunnet sanan.

        ST

        Saatanan opettamia valheita julistat.

        Jos Jeesus olisi sinut nimeltä omakseen ottanut, et olisi Saatanan Anonyymi, vaan omalla nimellösi todistaisi, mitä Hän on sinulle tehnyt.

        Kertoisit, minkälainen oli sinun ahdas porttisi ja minkä tehtävän häön sinulle antoi.

        Tämä siksi, koska Saatana, valkeuden enkelinä lähettää kaikki omansa Jeesuksen nimessä ja veressä.

        "Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene.

        "Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven. Kun te sitten seisotte ulkona, kolkutatte ovelle ja huudatte: 'Herra, avaa meille!', hän vastaa: 'Keitä te olette? En tunne teitä.'

        Silloin te alatte selittää: 'Mehän söimme ja joimme sinun kanssasi, ja sinä opetit meidän kaduillamme.'
        Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, kaikki te vääryydentekijät.'

        Eikä hänen Hengessä ja Totuudessa:

        "Älkää lähtekö, ennen kuin te saatte Pyhän Hengen taivaasta."


    • Anonyymi

      Miten on, Teuvo
      Henki vaiko liha ohjaa Viagran luvatulle lähteelle ?

      • Ei ole omakohtaista kokemusta.

        Tuskin kuitenkaan Henki, koska on kysymyksessä lihanhimo, koska liha haluaa toista kuin Henki, ja Henki toista kuin liha,

        Mutta on vielä kolmaskin, veri. Sattui taannoin silmiin jonkun valitus Viagrasta, jonka nauttimisen jälkeen hänellä alkoivat seisoa silmät päässä.


    • Anonyymi

      Tämä on kaikki hämmästyttävää.

      ST

    • Anonyymi

      Käytkö Teuvo koskaan isoissa marketeissa, missä asioi kymmeniä tuhansia ihmisiä päivittäin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2042
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1577
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1461
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1447
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe