Oikeasti näkevälle

Anonyymi

Neuvokaaa nyt jokku viisaat mitä voin tehdä tilanteen edistämiseksi? En enää itse tiedä...kaikkea olen yrittänyt:(

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      > Neuvokaaa nyt jokku viisaat mitä voin tehdä tilanteen edistämiseksi?

      Kerro ensi mitä haluat? Mikä olisi sinun ihanne tilanne?

    • Anonyymi

      Että olisi elämä, luotettavia ystäviä ja rakastava perhe sekä tietty se oikea.

      • Anonyymi

        Minäkin oon pallo hukassa

        Jotain puuttuu

        Haikea olo


      • Anonyymi

        > Että olisi elämä, luotettavia ystäviä ja rakastava perhe sekä tietty se oikea.

        Elämä tulee sillä, että alat itse toimia, etkä odota jonkun muun sanovan ja päättävän sinun puolesta.

        Luotettavia ystäviä voi olla vaikea saada. Mutta, jos itse olet muille luotettava ystävä, on ehkä mahdollista, että he ovat myös sinulle luotettavia ystäviä.

        On olemassa sanonta, "niin metsä vastaa kuin sinne huutaa". Uskon että se pätee moneen asiaan, jos itse rakastat muita, myös sinua rakastetaan. Tässä kohtaa ongelma voi kyllä olla se, miten ymmärtää rakkauden. Itse olen sitä mieltä, että rakkaus on ehdotonta välittämistä.

        Ja "se oikea", todellisuudesssa kuka tahansa voi olla se oikea, jos niin päättää. Jos aina etsii jotain parempaa, ei koskaan löydä sitä oikeaa. Se oikea on henkilö, jota itse olet päättänyt rakastaa ja joka on päättänyt rakastaa sinua. Kysymys on päätöksestä ja aktiivisesta valinnasta tehdä hyvää toiselle.


    • Anonyymi

      Niin minä teenkin, kohtelen muita niinkuin toivon itseä kohdeltavan. Olen aina aito, hyvässä ja pahassa, enkä leikin ihmisillä. Silti minua käytetään hyväksi ja leikitään mun tunteilla. En saa edes mahdollisuutta antaa rakkautta, vielä vähemmän saada sitä. Olen yrittänyt kaikkea ja aina epäonnistunut.

      • Anonyymi

        > En saa edes mahdollisuutta antaa rakkautta, vielä vähemmän saada sitä.

        Ikävä juttu, luulen kuitenkin meillä olevan eri käsitys rakkaudesta. Se, miten itse tunnen rakkauden, ei riipu muiden toiminnasta.

        Valitettavsti maailmassa on pahoja hyväksikäyttäjiä, joista tulee mieleen tämä:

        "Sillä niitä ovat ne, jotka tungettelevat taloihin ja pauloihinsa kietovat syntien rasittamia ja
        monenlaisten himojen heiteltäviä naisparkoja,"
        2 Tim. 3:6


    • Anonyymi

      Hauskinta mitä oon kuullu pitkään aikan! :DDD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3487
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2109
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1805
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1716
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      285
      1071
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      939
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe