Neuvokaaa nyt jokku viisaat mitä voin tehdä tilanteen edistämiseksi? En enää itse tiedä...kaikkea olen yrittänyt:(
Oikeasti näkevälle
7
91
Vastaukset
- Anonyymi
> Neuvokaaa nyt jokku viisaat mitä voin tehdä tilanteen edistämiseksi?
Kerro ensi mitä haluat? Mikä olisi sinun ihanne tilanne? - Anonyymi
Että olisi elämä, luotettavia ystäviä ja rakastava perhe sekä tietty se oikea.
- Anonyymi
Minäkin oon pallo hukassa
Jotain puuttuu
Haikea olo - Anonyymi
> Että olisi elämä, luotettavia ystäviä ja rakastava perhe sekä tietty se oikea.
Elämä tulee sillä, että alat itse toimia, etkä odota jonkun muun sanovan ja päättävän sinun puolesta.
Luotettavia ystäviä voi olla vaikea saada. Mutta, jos itse olet muille luotettava ystävä, on ehkä mahdollista, että he ovat myös sinulle luotettavia ystäviä.
On olemassa sanonta, "niin metsä vastaa kuin sinne huutaa". Uskon että se pätee moneen asiaan, jos itse rakastat muita, myös sinua rakastetaan. Tässä kohtaa ongelma voi kyllä olla se, miten ymmärtää rakkauden. Itse olen sitä mieltä, että rakkaus on ehdotonta välittämistä.
Ja "se oikea", todellisuudesssa kuka tahansa voi olla se oikea, jos niin päättää. Jos aina etsii jotain parempaa, ei koskaan löydä sitä oikeaa. Se oikea on henkilö, jota itse olet päättänyt rakastaa ja joka on päättänyt rakastaa sinua. Kysymys on päätöksestä ja aktiivisesta valinnasta tehdä hyvää toiselle.
- Anonyymi
Niin minä teenkin, kohtelen muita niinkuin toivon itseä kohdeltavan. Olen aina aito, hyvässä ja pahassa, enkä leikin ihmisillä. Silti minua käytetään hyväksi ja leikitään mun tunteilla. En saa edes mahdollisuutta antaa rakkautta, vielä vähemmän saada sitä. Olen yrittänyt kaikkea ja aina epäonnistunut.
- Anonyymi
> En saa edes mahdollisuutta antaa rakkautta, vielä vähemmän saada sitä.
Ikävä juttu, luulen kuitenkin meillä olevan eri käsitys rakkaudesta. Se, miten itse tunnen rakkauden, ei riipu muiden toiminnasta.
Valitettavsti maailmassa on pahoja hyväksikäyttäjiä, joista tulee mieleen tämä:
"Sillä niitä ovat ne, jotka tungettelevat taloihin ja pauloihinsa kietovat syntien rasittamia ja
monenlaisten himojen heiteltäviä naisparkoja,"
2 Tim. 3:6
- Anonyymi
Hauskinta mitä oon kuullu pitkään aikan! :DDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992