Olen aika yksinäinen

Anonyymi

Pakko kertoo vähä itestä. Kokenu viimeaikana itteni ulkopuoliseksi surulliseksi. Oon masentunut. Miespuolinen olen. En oo omistanu ketää kavereita ja tuttuja. Työelämäs olen, mutta kavereita ei ole. Välil musta tuntuu et onko mus jotain vikaa.. oonko tylsä tai liian paska ihminen. Olen hyvin ujo.. en saa parisuhdetta kun ei naiset kiinnostu. Tuntuu toso pahalta ku toisilla on kavereita ja ite aina yksin.

20

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Välillä tuntuu ettei elämäs oo mitää järkee.. pelkkää paskaa yksinäisyyttä. Koen olevani niin erilainen kun muut.

    • Anonyymi

      Kaikilla on päälle 30 jo parisuhteet oma kaveripiiri.. mä oon ihan erilainen. Mulle ei edes ihmiset juttele ei halua tutustua..käyn vaa töissä ja elän omassa kuplassa.mulla on huono itsetunto ja oon aina yksin jossain.. joskus tuntuu onko täs järkeä vai kuolisko pois.

    • Anonyymi

      Miten tätä elämää jaksaa yksin? Työ auttaa toki.. mutta kaipaisin ihmisiä elämääni... alkanu vihaamaan itseäni ku oon aina yksin ja mussa on kai pahasti vikaa.

    • Anonyymi

      Mä sun Etelässä mutta ei täälä tutustu ihmisiin ei sitte ollenkaan. Kaikilla on omat elämät ja omst kaverit. Mitä tehdä?

    • Anonyymi

      Ei näytä oikee ihmisiä kiinnostavan.. tottahan se tuntuu pahalta kun avautuu asioista mitkä vaivaa ja ketään ei suostu edes vastaamaan.

      • Anonyymi

        Syynä voi olla se, että oot tehnyt tätä jo kauan aikaa. Et puheiden perusteella ole antanut kovin monelle mahdollisuuksia. Yrität lähtökohtaisesti etsiä täydellisiä ihmisiä kykenemättä itsekään tarjoamaan paljoa takaisin.


    • Anonyymi

      Kaikki muut elää niin erilaista elämää kun minä ja mä en saa ees kavereita ja parisuhdetta. En pääse elämäs ylöspäin ku ei mikään muutu.

    • Anonyymi

      En tiedä mitä tehdä... tällästä tää elämä on yksin

    • Anonyymi

      Taidan olla rasite elämässä. Yksinäinen paska ihminen.. ehkä vedän itteni hirteen.

    • Anonyymi

      Jeap hyväidea.. ei tää elämä oo muuttunu.. oon lihonut vanhentunut.. en saa ees kavereita..hitto mus onki pahasti vikaa.

    • Anonyymi

      Ihan sama oon yksin..vois lopettaa ruikutuksen ja alkaa pelaa ja erakoitua himaa.

    • Anonyymi

      Ootko kokeillut hyvä mies ottaa ihmisiin yhteyttä kaverihakupalstojen kautta ja laskemaan kaverien suhteen rimaa alemmas?

      Tietysti jossain vaiheessa osa kyllästyy ja saattaa mieltää sinut jo aikamoiseksi energiaviemäriksi, mutta sitäkin voi paikata keskittymällä jatkossa lisäämään näyttöä hyvien puolien olemassaolosta.

      Suomessa, kuten monessa muussakin maassa, syrjäytyneitä "hikikomoreita" löytyy pilvin pimein. Niiltä puuttuu tarmo ja löytyy ehkä lähinnä vain tarvetta löytää asioista pelkkää huonoa eli sitä paskaa.

      Haasta ittes keskittymään edes pariin kirjekaveriin noin alkuun. Vaikeaa voi olla ehkä "tyytyä" sellaiseen, mutta siinä olisi edes ainakin väliaikaista apua.

      • Anonyymi

        Jos et keksi sanottavaa, niin etsi vinkkejä siihen ja ehkäpä etukäteen kirjaat joitain hyviä kysymyksiä ylös kysyttäväksi? Kaikista ei muokkaudu sosiaalisuuden lähettiläitä, joilla hoksottimet repäisee tilanteessa kuin tilanteessa hyvää settiä heittää.

        Paremmin saatat onnistua, kun keskität kiinnostuneisuutta enempi muihin ja ympäristön asioihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et keksi sanottavaa, niin etsi vinkkejä siihen ja ehkäpä etukäteen kirjaat joitain hyviä kysymyksiä ylös kysyttäväksi? Kaikista ei muokkaudu sosiaalisuuden lähettiläitä, joilla hoksottimet repäisee tilanteessa kuin tilanteessa hyvää settiä heittää.

        Paremmin saatat onnistua, kun keskität kiinnostuneisuutta enempi muihin ja ympäristön asioihin.

        Turhauttaa vaan tää elämä kun ei saa parisuhdetta ja kavereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et keksi sanottavaa, niin etsi vinkkejä siihen ja ehkäpä etukäteen kirjaat joitain hyviä kysymyksiä ylös kysyttäväksi? Kaikista ei muokkaudu sosiaalisuuden lähettiläitä, joilla hoksottimet repäisee tilanteessa kuin tilanteessa hyvää settiä heittää.

        Paremmin saatat onnistua, kun keskität kiinnostuneisuutta enempi muihin ja ympäristön asioihin.

        Jotenki koen olevani niin erilainen kun muut ihmiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenki koen olevani niin erilainen kun muut ihmiset.

        Täälä on niin pinnallisia naisia kauniita.. vaikka mulla on työpaikka ei mulla riitä rahat tollaseen elämäntyyliin.


    • Anonyymi

      Ei minullakaan ollu mitään kavereita. Ei edes lapsuudessa. Eikä nyt.. T: 18 vuotias mies Lahdesta

    • Anonyymi

      Ethän voi ola mies jos kärsit naisten vaivoista ?

    • Anonyymi

      Sanoin olevasi surullinen ja masentunut. Entäs lyhytjaksoinen masennuslääkekuuri? Surullisuus voi viitata muihinkin diagnooseihin jos on jatkuvaa..

    • Anonyymi

      Aloittajalla on diagnooseja ja kertonut että masennuslääkkeellä nyt menee.
      Mutta kun masentuneisuus ei ole ainoa ongelma, on muitakin.
      On sellaisia ongelmia jotka ovat varsin haasteellisia ihmisten kanssa kanssakäymisessä. Aggression säätely vaikeutta yms.
      Erilaisia riippuvaisuuksia.
      Aloittaja on ehkä viisi vuotta seilannut näilla Suomi24-palstoilla ja valittanut koko ajan samaa. Apua on yritetty antaa psykiatrian puolelta ja saa nytkin. Ei osaa eikä kykene ottamaan sitä vastaan.
      Totta kai tilanne on hyvin vaikea mutta millä autat väkisin ketään? Jos ja kun ei halua ottaa apua vastaan eikä kuuleviin korviinsa, minkä teet? Aika lailla umpikuja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2709
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      236
      2607
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      64
      2349
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      195
      1829
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1318
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1297
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      21
      1259
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1234
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1128
    Aihe