Olen huomannut

Anonyymi

Että monet naiset haluavat itselleen suhteellisen varakkaan ja suht komean näköisen elämäntyypin.
- kokemus

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toisissa uutisissa: vesi on märkää ja lumi valkoista. Kaikkihan tuon tietävät.

    • Anonyymi

      Ja miehetkö ei?

    • Anonyymi

      No, mä oon sit poikkeus, kun noilla ei ole merkitystä, mä haluun vaan miehen joka saa mut nauramaan ja viihdyn hänen kanssaan. Luonne luonne..

      • Anonyymi

        Olet ihmeellinen, juuri sinut haluan!


    • Anonyymi

      Naiset on kokematta paskaa.. Sen tietää vasta sitten kun on piirien ulkopuolella tosin, jos on shown keskipisteessä niin kaikki on mainiosti.

    • Anonyymi

      Kun on elämänkokemusta jo, ei nuo ulkoiset seikat ole niitä tärkeimpiä. Jos joskus vielä haluan tavata jonkun, niin odotan että hän olisi älykäs ja henkisellä tasolla vastuullinen ja miehekäs. Mukava kaveri, jolla olisi sekä kykyä empatiaan, että pilkettä silmäkulmassa.

    • Anonyymi

      Tottakai koska olen naisena itsekin sellainen.

      • Anonyymi

        Omasta mielestäsi mutta tuskin miesten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omasta mielestäsi mutta tuskin miesten.

        Olen kyllä.


    • Anonyymi

      Suomalainen nainen ja Suomalainen mies, eivät sovi toisilleen.
      Puolet avioliitoista päättyy eroon. Sitä edeltäneet kaikki suhteet päätyneet eroon.

      Jäljelle jääneistä avioliitoista puolet tahtoisi erota ja toinen puoli ei ymmärrä erota.

      Onnelliset suomi naiset hakevatkin jonkun yksinkertaisen alkuasukkaan, orjakseen.

      Onnelliset miehet taas hakevat kotihengettären Aasiasta.

      Näin kaikista tulee onnellisia, paitsi alkuasukkaasta. Aina kuitenkin voi perustaa kebab Pizzerian. Näin Mullahistakin tulee onnellinen. Terveystarkastaja taas saa sydämentykytyksiä, jonka mehmed tulkitsee rakkaudeksi.

      Mehmed Mullah, kirjoittaakin serkulleen: Taala mene hyvin.* Minu ravintola hieno. Asiakas tyhma. Mina tarvitse apu*. Näin Mehmedin serkku Muham Salem tuo sukunsa suomeen.

    • Makuasia...

    • Anonyymi

      Mitä nainen taas ei halua, on palstalla kirjoittava mies.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Siihen loppuisi suhde, jos mies viihtyisi keskustelupalstoilla. T. Satunnainen lukija


    • Anonyymi

      Ihan varmasti monet haluavatkin. Monet haluavat myös jotain muuta. Kyllä tähän reiluun kolmeen miljardiin mahtuu monenlaista haluamista ja eiköhän valtaosaa niistä lopulta aika moni halua.

    • Anonyymi

      Tottakai.tyhätossukkako pitäisi ottaa? Niinkö itse tekisit?

    • Anonyymi

      Kaikkea voi haluta, mutta sellaista ei ole olemassakaan.

    • Anonyymi

      Kiitos kun kerroit tuon , nyt minäkin ymmärrän enemmän.

    • Anonyymi

      Ton kun löytäisin, heti nappaisi kiinni. Etenkin, jos rakkaus olisi vielä kirsikkana kakun päällä, mikä onkin ehto no 1.

    • Anonyymi

      Se on varmaankin just näin, siksi köyhempien kannattaa satsata suosiolla esimerkiksi entistä enemmän töykeään käytökseen ja pahalta haisemiseen

      • Anonyymi

        Hyi millainen typerä ihminen olet


    • Anonyymi

      Noita on vähemmän, ja parhaimmille niin paljon kysyntää, että eivät viihdy yhden kanssa kovin kauaa, voivat elämänsä aikana kolmellekin naiselle tehdä lapsisarjan, ja ihan taiteen sääntöjen mukaan aina eroamalla entisestä ja vaihtamalla nuorempaan. Noin 30-, 45- ja 60-vuotiaana.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1796
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1583
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      49
      1539
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1260
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1132
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe