Mutta en tule koskaan sitä sinulle kertomaan. J-miehelle
Minulla on kova ikävä sinua
12
778
Vastaukset
- Anonyymi
Aika outoa, mikset kertoisi jos tykkäät? No, mutta joskus senkin näkee vaan käyttäytymisestä.
- Anonyymi
Tällä J-miehellä on kova ikävä yhtä naista, jolla näyttää olevan muita ikävä, mutta ei minua....sanoikin ikävöivänsä muita, joten...😨
- Anonyymi
Tuo ei ole yllätys. Yllätys olisi ollut jos ikävä olisi kohdistunut ,vaikka S mieheen. Täällä ei muita ole kuin M naisia ja J ja A miehiä.
- Anonyymi
on M mies myös. M J A miehiä ja M nainen. 3 miestä ja munmo
- Anonyymi
Joo, ei kannata kertoa sille J(ännä)-miehelle, kun siitä tulee suotta kaikenlaista härdelliä elämääsi
- Anonyymi
Multa ei ikuna tule puutarhasi porteille, jollet ole sitä vaille.
- Anonyymi
Oletpa törkimys, sivusta.
- Anonyymi
Mulle avautui outo sivu
Varoitettiin
Jouni Markkanen ???
- Anonyymi
Tunne iski jälleen
Mn- Anonyymi
Mulle se on iskenyt joka päivä jo siitä päivästä lähtien, kun käytiin katsomassa "lentäjä" muistomerkkiä.
Jm - Anonyymi
Näköjään minun aloitus kesältä nostettu, mutta aloittaja ei ole M nainen
- Anonyymi
rauhallista ja kaunista syksyä
https://youtu.be/sCXz6-I59Wg
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1754674Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2043382Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1172926Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1562922Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis442850Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos512257Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat132247Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu552025En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131965Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien671555