Aika tullut, jossa jopa pääministerikin varastaa ruokaa.
Ideologia on niin voimakasta jota pääministerikin seuraa.
Näyttää sosialisteille ja vasureille mallia, että näin tulee toimia.
Hyvätuloisia on liian vähän ja tuen saajia liikaa
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Yhteiskunnalta varastaminenhan on perinteisesti ollut sosiaalidemokraattien ja kommunistien toimintamalli.
- Anonyymi
Pitää paikkansa, ja samaa voidaan sanoa voimistuvasta pitkäaikaistyöttömyydestä:
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/sitkea-tyottomyys-varjostaa-suomea/86561708-7f02-4b07-92cb-fcda01ec4714
Orjatyö 9 €/pv ei poista pitkäaikaistyöttömyyttä enempää kuin tilastokikkailulla. Käytännössä orjatyöntekijä on edelleen työtön kvartaalin muutaman työtunnin jälkeenkin. - Anonyymi
Sanoihan jo bolseviikki-setä Lenin venäjällä ryöstäkää kyläläisten viljat ja kaatakaa heidän maitonsa maahan kaikki valta neuvostoille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää paikkansa, ja samaa voidaan sanoa voimistuvasta pitkäaikaistyöttömyydestä:
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/sitkea-tyottomyys-varjostaa-suomea/86561708-7f02-4b07-92cb-fcda01ec4714
Orjatyö 9 €/pv ei poista pitkäaikaistyöttömyyttä enempää kuin tilastokikkailulla. Käytännössä orjatyöntekijä on edelleen työtön kvartaalin muutaman työtunnin jälkeenkin.Kannattaako työttömän elää ja vielä kuluttaa maapallon varantoja? Työtön on työtön omaa typeryyttään.
- Anonyymi
Sannan kuiteissa epäselvää...hamettakin altion laskuun..
- Anonyymi
Kova verotus ja tulonsiirrot pakoitta Sanna Marinin yrittämään veronkiertoa.
- Anonyymi
Halosella oli 3 tonnia vuodessa meikkikuluja ? sitä ihmetellyt kun nm demart aina saa kuuja
- Anonyymi
Kuuja? Lesta talk?
- Anonyymi
Harvinainen pääministeri joka ruokansakin varastaa perheelleen !
- Anonyymi
Sanna ollut tuhoisa maalle.
- Anonyymi
Sannan ahneus on paljastunut koko karuudessaan. Sanna on mulle, mulle, mulle kaikki sukupolven mallioppilas.
- Anonyymi
Pääministerille on tärkeintä, että näyttää hyvältä. Aamiaismurotkin sinun piikkiin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääministerille on tärkeintä, että näyttää hyvältä. Aamiaismurotkin sinun piikkiin...
Demari, käsi aina toisen taskussa.
Sosialistin ongelma kun häneltä loppuu muiden rahat.
- Anonyymi
Räikkö leipäjonoon kun konkursissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1833495Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3752197Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii562176- 432042
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4291163Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1181045- 59984