Onko muilla joka aamuisia

đŸ˜Žâ˜€ïžđŸ‘Œ rutiineja joita ennen ei voi lĂ€hteĂ€ ulos? Tuli vaan mieleen, kun levitĂ€n vasta silmĂ€nympĂ€rysvoidetta vaikka kello on paljon ja sÀÀ ulkona kutsuu kĂ€velylle.

6

<50

    Vastaukset

    5000
    • Anonyymi

      Toivottavasti kÀytÀt aurinkolaseja, ettei silmÀnympÀrysiho pala tuon voiteen kÀytön jÀljiltÀ.

      • Juuh. Kiitos varoituksesta. Aurinkoisella sÀÀllĂ€ on aurinkolasit vahvuuksilla, ettei silmiĂ€ siristellessĂ€ tule otsaryppyjĂ€. Kakkulat on vielĂ€ polaroidit, ettei autolla ajaessa tule heijastuksia hĂ€ikĂ€isemÀÀn. Sen lisĂ€ksi silmĂ€nympĂ€rysvoiteen imeydyttyĂ€ levitĂ€n pÀÀlle apteekin UV suojakertoimella 30 olevaa pĂ€ivĂ€voidetta.


    • Anonyymi

      On, yli tunti menee aina ennen kun pÀÀsen ulos. Kasvojen ja hampaiden pesu, kasvorasva, aamupala, meikit jahiusten laitto...tÀmÀ on joka aamuinen rituaali ennen, kuin astun ovesta ulos

      • Kuulostaa tutulta. Mietinkin, ettĂ€ pitĂ€isikö kesĂ€ksi leikkauttaa lyhykĂ€isempi hiusmalli, ettĂ€ pÀÀsisi vĂ€hemmĂ€llĂ€ vaivalla.


    • Anonyymi

      Vessassa kÀynti ja huulipunan laittaminen, edelleenkin vaikka kÀyttÀÀ maskia.

      • HyvĂ€ sinĂ€. Huulipunan laittaminen on jo puoli meikkiĂ€!


    Ketjusta on poistettu 0 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4809
    2. Katso: Ohhoh! Miina ÄkkijyrkkĂ€ sai kĂ€skyn lĂ€hteĂ€ pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      TĂ€mĂ€ oli shokkiyllĂ€tys. Oliko tĂ€ssĂ€ kyse tosiaan siitĂ€, ettĂ€ ÄkkijyrkkĂ€ sanoi asioita suoraan vai mistĂ€.... TsemppiĂ€, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4383
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltÀ

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      IkÀvÀ
      26
      2851
    4. KyllÀ poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa hÀirikköÀ ja tiedustelin, eikö sitÀ saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1921
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. NÀin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hÀnen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkÀ haluaisimme saada vastaukset...O
      IkÀvÀ
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessÀ parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia SeinÀjoen konttorin edessÀ tÀnÀÀn. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      SeinÀjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslÀÀkÀriaika peruttiin neljÀnnen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1665
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      IkÀvÀ
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      ettÀ sinulle ei riitÀ yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihÀn se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe