😎☀️👌 rutiineja joita ennen ei voi lähteä ulos? Tuli vaan mieleen, kun levitän vasta silmänympärysvoidetta vaikka kello on paljon ja sää ulkona kutsuu kävelylle.
Onko muilla joka aamuisia
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti käytät aurinkolaseja, ettei silmänympärysiho pala tuon voiteen käytön jäljiltä.
Juuh. Kiitos varoituksesta. Aurinkoisella säällä on aurinkolasit vahvuuksilla, ettei silmiä siristellessä tule otsaryppyjä. Kakkulat on vielä polaroidit, ettei autolla ajaessa tule heijastuksia häikäisemään. Sen lisäksi silmänympärysvoiteen imeydyttyä levitän päälle apteekin UV suojakertoimella 30 olevaa päivävoidetta.
- Anonyymi
On, yli tunti menee aina ennen kun pääsen ulos. Kasvojen ja hampaiden pesu, kasvorasva, aamupala, meikit jahiusten laitto...tämä on joka aamuinen rituaali ennen, kuin astun ovesta ulos
Kuulostaa tutulta. Mietinkin, että pitäisikö kesäksi leikkauttaa lyhykäisempi hiusmalli, että pääsisi vähemmällä vaivalla.
- Anonyymi
Vessassa käynti ja huulipunan laittaminen, edelleenkin vaikka käyttää maskia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1876700- 1531915
- 1131638
- 511350
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️511133Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421031Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98992Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6917Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249908- 41879