Rokotetut saavat koronan ja levittävät sitä muihin rokotettuihin, joiden immuunijärjestelmää on manipuloitu.Rokotetut levittävät kyllä. Nythän positiivisia testituloksia saadaan juuri rokotetuilta. Muutoinhan viruskausi olisikin jo päättynyt ja yhteiskunnan voisi avata kuten viime kesänä. Rokote myös tappaa huomattavasti tehokkaammin kuin covid-19. Juuri siksi kehitettiin rokotusohjelma, jolla väestöä kyetään maailmasta vähentämään. Hyväuskoiset ihmiset on saatu uskomaan, että kun kaksi piikkiä otetaan, niin ollaan turvassa taudilta. Nythän puhutaan jo jatkuvasta rokoteohjelmasta. Mutta kansa kulkee median tarkoituksella luomassa sumussa, ehkäpä suuri osa toimittajistakin. Rokotteen aiheuttamista kuolemista ja vakavista vammoista ei enään puhuta lainkaan vaan sitä suositellaan kaikille terveille nuorillekin, joille covid 19 on tuiki harmiton. Covid-19 virus oli tappava vain vanhuksille ja monisairaille. Rokote sensijaan on tappava kaikille, jotka tarpeeksi sitä ottavat. Kolmas ja neljäs piikkikään ei vielä kaikkiin tehoa, mutta jos saataisiin ihmisiltä evättyä oikeudet kaikkeen kivaan elämässä ilman rokotepassia josta selviäisi että sinulta on jäänyt "lääkeruiske" ottamatta,niin eiköhän lääkkeet mene kaupaksi. Rokottamisella on varmasti toivottu vaikutus myös syntyvyyteen. Olen kuullut monenkin ilmastouskovaisen puhuvan tosissaan siitä, kuinka heidän mielestään ihmisiä on liikaa maapallolla ja että tätä ei planeettamme kantokyky kestä. Tähän on nyt oikeasti löydetty nerokas, vaikkakin julma ratkaisu. Ihmiset eivät saata uskoa ettei kaikella opastuksella ole hyvä tarkoitus, No, sekin on tietenkin totta, että monien mielestä vain maapallon pelastaminen on tärkeintä ja ihmiselämät voidaan uhrata sen edessä.
Vain Perus-suomalaiset jäävät henkiin
Anonyymi
1
61
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmisille käy kuin australian kaniineille. täällä on miljardeja ihmisiä liikaa.
ei kaikki kuole se on luonnonvalintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.734976Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113369Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j222671Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571737- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346- 941332
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2201149Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711015IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51889