Tykkään sinusta edelleen

Anonyymi

Olet mielessäni. Minun komea nainen.

42

554

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko kaunis mies?

    • Anonyymi

      Millälailla nainen on komea?

      • Anonyymi

        Sivusta: Esimerkiksi tälläinen!


    • Anonyymi

      Ei naista sanota komeaksi, ei vain passaa yhteen ne kaksi sanaa

      • Anonyymi

        No jos on kovin miehekäs?


    • Anonyymi

      MAHTAA OLLA MIEHEKÄS HYI!!

      • Anonyymi

        Jäätkö toiseksi?


      • Anonyymi

        Eikö tuolla pohjamaalla sanota, "että miten joku voikin olla niin komia nainen".


    • Anonyymi

      Kyllä nainen on komea, jos on suht pitkä, kuten olen 😅

      • Anonyymi

        Onhan se mahtavaa omia näitä. Ei se pituus tee kenestäkään hyvännäköistä.🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se mahtavaa omia näitä. Ei se pituus tee kenestäkään hyvännäköistä.🙄

        Onhan sekin mahtavaa sekin pistää ns korvan taakse joka provoaloituksen täytevastaus (sama trolli) ja miettiä, kuka yli sähkötailua pidempi tuttu see saattaa nyt kuvitella liikoja itsestään, notta palautamma maanpinnalle :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan sekin mahtavaa sekin pistää ns korvan taakse joka provoaloituksen täytevastaus (sama trolli) ja miettiä, kuka yli sähkötailua pidempi tuttu see saattaa nyt kuvitella liikoja itsestään, notta palautamma maanpinnalle :D

        netissä kaikki on mahdollista👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se mahtavaa omia näitä. Ei se pituus tee kenestäkään hyvännäköistä.🙄

        Ei, mutta se on perusedellytys että voi näyttää hyvältä. Lyhyet ei näytä hyvältä minkään näköisinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, mutta se on perusedellytys että voi näyttää hyvältä. Lyhyet ei näytä hyvältä minkään näköisinä.

        Mä oonkin mieluusti lyhyt ja ruma. Riittää kun itselleni kelpaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, mutta se on perusedellytys että voi näyttää hyvältä. Lyhyet ei näytä hyvältä minkään näköisinä.

        Siinä pieni pistelee, kun iso kääntyilee.


    • Anonyymi

      E-pohjanmaalla kuuluu naistenki olla komeita, siellä on muutenki leuhkat eväät.

    • Hmm, komea voisin minäkin olla kaunis en mitenkään. Kunhan mietin kahden vaihtoehdon väliltä.

    • Anonyymi

      Miehekäs nainen. Makunsa kullakin. 🤦‍♂️

      • Anonyymi

        Ivaa jotakin naista tuolla aloituksella.


      • Anonyymi

        Toivottavasti aloittaja on itse jumalan lahja maailmalle kun kokee voivansa irvailla jollekin.


      • Anonyymi

        Saa kai miehet tykätä komeista naisista ilman että siitä tarvitsee tulla palstalle irvailemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa kai miehet tykätä komeista naisista ilman että siitä tarvitsee tulla palstalle irvailemaan.

        Älä lässytä. Jos on vähänkään järkeä päässä, niin irvailua tuo on eikä mitään muuta.
        Mitenkähän kävis jos pitäis tuo sama asia sanoa toiselle päin naamaa. Täällä on niin helppo huudella. Eikös vain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä lässytä. Jos on vähänkään järkeä päässä, niin irvailua tuo on eikä mitään muuta.
        Mitenkähän kävis jos pitäis tuo sama asia sanoa toiselle päin naamaa. Täällä on niin helppo huudella. Eikös vain?

        Lopeta hyvä mies ennenkun nolaat itseäsi enempää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta hyvä mies ennenkun nolaat itseäsi enempää

        Ihan nainen olen ja mua sitten vitut taa tuollaiset kirjoitukset. Piilosta on niin helppo arvostella. Raukkoja tuollaiset ihmiset!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä lässytä. Jos on vähänkään järkeä päässä, niin irvailua tuo on eikä mitään muuta.
        Mitenkähän kävis jos pitäis tuo sama asia sanoa toiselle päin naamaa. Täällä on niin helppo huudella. Eikös vain?

        Jep no kannattaa sanoa päin naamaa jos tykkää eikä tänne huudella epämääräisyyksiä ei kenellekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan nainen olen ja mua sitten vitut taa tuollaiset kirjoitukset. Piilosta on niin helppo arvostella. Raukkoja tuollaiset ihmiset!

        Et ole nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan nainen olen ja mua sitten vitut taa tuollaiset kirjoitukset. Piilosta on niin helppo arvostella. Raukkoja tuollaiset ihmiset!

        Mikäs ulkonäköongelma sulla on, kun et ymmärrä että nainen voi olla komea/näyttävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti aloittaja on itse jumalan lahja maailmalle kun kokee voivansa irvailla jollekin.

        Kun on tyhjä pää, siitä kärsii koko kroppa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä lässytä. Jos on vähänkään järkeä päässä, niin irvailua tuo on eikä mitään muuta.
        Mitenkähän kävis jos pitäis tuo sama asia sanoa toiselle päin naamaa. Täällä on niin helppo huudella. Eikös vain?

        Jopas on ärtsyjä ihmisiä lukemassa viestejä täällä. Menkää ulos tuulettumaan ja postamaan pois ärtsyt tunteenne ja ajatuksenne. Nauttikaa Suomen ihanasta kesästä ja antakaa sen puhdistaa ajatuksenne negatiivisesta energiasta, sillä sitä näyttää sisimpänne olevan täynnä.

        Itse en nähnyt mitään ilkeää avauksessa. Päinvastoin kivasti oli kirjoittanut tuon.


    • Anonyymi

      Ajattelinkin, että olet mies tuollainen. Luulet itsestäsi liikoja ja ajattelet olevasi muiden yläpuolella. Et mitenkään muuten voi kokea olevasi mitenkään erikoinen.

      • Anonyymi

        Onko kovinkin huono itsetunto?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kovinkin huono itsetunto?

        Hänellä taitaa olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kovinkin huono itsetunto?

        Kiva vastailla provoihin?


    • Anonyymi

      Siis, ketä kiinnostaa kinastella jostain tällaisesta aiheesta!!??
      Mitä hiton väliä näillä seikoilla edes on?

    • Anonyymi

      Niin mulla on munaa enemmän kuin sulla vahvemmat säärikarvat ja miehäkkäämpi ääni ja käytös

    • Anonyymi

      Kyllä se vaan niin on että nainen on kaunis ja mies komea!

    • Anonyymi

      Siis kyllähän naista komeaksi voi sanoa. Ihan hyvin. Komea/komia nainen on näyttävä, hän kääntää päitä kun ohi kulkee, hänet huomataan kun huoneeseen astuu. Miehisyydestä ei ripaustakaan.
      Harmi kun missasitte aloittajan pointin. Hän tykkää naisesta ja pitää häntä mielessään. Edelleen.

      • Anonyymi

        Mielessä saattaa olla

        Mut ne huumeet. .


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      😅😅😅😅 Floor Jansen on komea.

    • Anonyymi

      Miten niin edelleen?

    • Anonyymi

      Kyllä näkee kun tänne tulee lukemaan kuinka paha olla teillä on ei hyvää päivää. Lähen harrastaan töitä. Ja ihan onnellisena😄

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2545
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1907
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1651
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1568
    8. 75
      1479
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      111
      1396
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe