Poistun täältä ja onnea vielä tulin toivottamaan. Ei minulta enää muuta.
Moi.
Viimeinen kirje kirjoitettu on.
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä ei sitten ole multa. Vaikka tein sen yhden moi-aloituksen vähän aikaa sitten. Antaisin vähän vinkkiä, julma en ole.
- Anonyymi
Tuo oli aloitus minulta ja sinullekin moi moi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo oli aloitus minulta ja sinullekin moi moi.
Eipä kiinnosta jonkun sarjahylkäämiset. Mene vitt***s nyt kun lupasit jo. Älä enää inise vauva.
- Anonyymi
En ajatellutkaan että sulta. Tiedän ettet ole julma etkä inhottava.
Hyvää yötä rakas ja moi moi taas. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ajatellutkaan että sulta. Tiedän ettet ole julma etkä inhottava.
Hyvää yötä rakas ja moi moi taas.Hyvää yötä täältäkin rakkaalle ja moi taas sinnekin.
- Anonyymi
Oletko löytänyt toisen valinnut hänet ja luovuttanut minun suhteeni? T
- Anonyymi
okei, olihan meillä ikimuistoiset hetkemme, mutta joskus on aika sanoa kiitos ja hei
- Anonyymi
Onnea siis mihin?
- Anonyymi
Nyt minulle tulikin kamala ikävä ja itken hänen peräänsä. Perun tuo aloituksen nyt.
Moi ja huomiseen. Kirjoittelen taas huomenna. T: Ap- Anonyymi
Awww, miten liikuttavaa.
- Anonyymi
Miksi ikävä juuri hänen luokseen?
- Anonyymi
En jää roikkumaan, enkä ota yhteyttä.
- Anonyymi
Miksi onnea?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856483
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2905454Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii984151- 522900
- 272874
- 1202093
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472030Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991767- 721301
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1591151