Pelkäättekö kummitusjuttuja?

Anonyymi

Miten palstalaisilla on, pelkäättekö kummitusjuttuja tai kummituksia?
Ja onko kokemuksia epänormaaleista asioista?

8

89

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö väsytä

• Anonyymi

Ei vielä. Mutta semmoinen kummitusjuttu tms. Eräs kertoi, että hänen isänsä oli nukkunut veljensä kanssa aitassa, niin keskellä yötä oli satanut vettä ja aitan ulkopuolelta oli kuulunu raskaat "lomps, lomps" saappaiden aiheuttamat äänet, niin kuin joku olisi juossut pihan poikki metsään.

• Anonyymi

unihalvaus on aika yllättävä kokemus varsinki ensimmäisellä kerralla ja myöhemminki, mutta sillehän on ihan fysiologinen selitys

• Anonyymi

Unissa näkee kaikenlaista, edesmenneitä pitkään heidän poistuttuaan, joskus aamulla vähän pökkyräinen olo, että miten oliki niin eläväistä menoa.

• Anonyymi

Jos itse yrität pelotella heijasteilla, ne tulee yöllä sun luo! Itse en pelkää kummituksia, koska niitä eiole olemassa.

• Anonyymi

Eniten pelottaa jos mua aletaan kutsua palstalaiseksi. Ihan kuin kuuluisin tämän porukan kanssa samaan seuraan. Kiitos kutsusta mutta ei kiitos.

• Anonyymi

Aika pikku pelko.

• Anonyymi

En pelkää kilttejä kummituksia. Sitäpaitsi ne tottelee kun käskee ystävällisesti poistumaan .

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huh! Kohujulkkis Sofia Belorf rajussa somerumbassa: "Pelleviihdettä" "White trash meininkiä"...

Huh huh! Nyt käy tunteet kuumina - jopa hellelukemissa! https://www.suomi24.fi/viihde/huh-kohujulkkis-sofia-bel-rf-rajussa-somerumbassa-pelleviihdett
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      14217
    2. Yllätyin Sofian ohjelmasta

Ihan yllätin itseni , kun katsoin Sofian salaisuuksia , oli ihan viihdyttävä ja kyllä noiden kahden elämä on näin ruudun toiselta puolen katsoen aikam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      110
      1767
    3. Koita rakas jaksaa

Sitten kun oot mun, tehdään jotain muuta..
      Ikävä
      73
      1488
    4. En malta odottaa että nähdään

Vihdoinkin, vähän rennommissa merkeissä. Toivottavasti osaan olla jotenkin järkevästi ja innostumatta liikaa, etten paljasta tunteitani. En halua sä
      Ihastuminen
      56
      1208
    Aihe