Windows 10:n rinnalle kehiteltiin 10X versiota, mutta kaikessa hiljaisuudessa on kehitetty jotain ihan uutta, tai ainakin uudempaa. 24. kesäkuuta klo 11:00 paikallista aikaa Microsoft esittelee uuden käyttöjärjestelmän, Windows 11.
Halkeaako Linuxilla bios kateudesta? Nähtäväksi jää onko uusi Windows-käyttis samaa ongelmien toistoa vai onko kehitys tuottanut tulosta. Entistä piilotetumpi vakoilu ja entistä vaikeampi käyttäjän muuttaa syvempiä asetuksia?
Windows ??
6
105
Vastaukset
- Anonyymi
Eli taas kehnontuu yhteensopivuus vanhemman laitteiston kanssa Windows-käyttäjillä.
Oheislaitteet mitkä on kymppiyhteensoipivina ostettu ei ehkä toimikaan 11:n kanssa! - Anonyymi
Kai ne Windows X:n kehitelmät on upotettu tuohon yhteentoista.
- Anonyymi
Eli siis microsft meni ja käänsi takkinsa, kun ensin kertoi että windows 10 tulee olemaan viimeisin julkaisu, ja vain sitä päivitetään hamaan tulevaisuuteen asti...
Pitääkö nyt sitten taas alkaa kaivamaan kuvetta ja ostaa uusi käyttöjärjestelmäversio kun tuki lopetetaan windows 10...
Noh, Linuxeja päivitetään ilmaiseksi koko ajan, ja ne vaan käy ja kukkuu... - Anonyymi
windows-käyttäjien kukkaro tässä varmaan halkeaa kun taas pitää repiä 150e uuden käyttöjärjetelmäversion ostoon... Linuxia tulee ilmaiseksi koko ajan, ja ne vaan toimii!
- Anonyymi
Jep,jep linuxia vaan koneisiin,wintoosa on syvältä,
mihin ei kuu loista,eikä aurinko paista.
Pahimmat vakoilijat.Windows,Google,Fbi.Kgb.- Anonyymi
...unohdat kokonaan kiinalaiset vakoilijat...
mm. kiinalaisissa tuotteissa ei ole aito oikea android lainkaan, vaan kiinalaisten oma versio siitä jonka ovat itse tehneet ja kääntäneet avoimesta lähdekoodista, joka on antanut niille mahdollisuuden lisätä siihen kokonaan omat vakoilut, josta vielä tällä hetekllä ainakaan ei puhuta, mutta toivotaan että totuus valkenee ennen kuin on liian myöhäistä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa883284Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3292894Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911576Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2421334Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621282Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281041- 741010
- 791007
- 117970
- 72934