Ainako te meette retkuun?

Anonyymi

Trolliteuvo laittelee aloituksia, koska sen narsistinen luonne vaatii huomiota.
Tämä trolli kyhäilee mahdollisimman huomiotaherättäviä juttuja, jotta saisi porukkaa ympärilleen.
Ja sitten alkaa teuvoshow! Se alkaa herjailemaan, kirjoittelee äkkivääriä kommentteja ja ylistelee itseään!
Ettekö te tajua, että sillä se vaan ruokkii itseään, että te meette mukaan tohon typerään hääsäilyyn! Narsisti elää huomiosta ja vaatii sitä!
Viisastukaa jo nyt edes vähitellen!

57

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja Tepe nauraa!

    • Anonyymi

      Minä huomasin tuon heti,miten yli 80vuotias voi olla noin paha!!Kyllä jotkut puolustavat esim.nimimerkki St on niin sokea omassa siirapissaan,että puolustaa Teuvoa,että me olemme vajavaisia.

      • Anonyymi

        Ei kaikki tajua. Ignore him, olisi paras lääke narsismin torjuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikki tajua. Ignore him, olisi paras lääke narsismin torjuntaan.

        Ignore= olla välittämättä.


      • Anonyymi

        Tekin pidätte ylhäällä Teuvoa aloituksillanne ja menette retkuun. St on oikeasti tosi viisas, hän ymmärtää, että Jumala voi tehdä ihmisessä asioita, vaikka meistä ihmisistä jokin olisi mahdottomuus.

        LS


      • Anonyymi

        Halauksia sullekkin.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekin pidätte ylhäällä Teuvoa aloituksillanne ja menette retkuun. St on oikeasti tosi viisas, hän ymmärtää, että Jumala voi tehdä ihmisessä asioita, vaikka meistä ihmisistä jokin olisi mahdottomuus.

        LS

        Te kaksi nimimerkkiä olette niin kaksimaamaisia pelinpelaajia,sinä Ls nuolet St:tä saadaksesi huomioita,että saat kitistä ja olla jotain.Valehtelet ja mielistelet,saat raivarin,jos joku ei sinua miellytä.Teissä ei asu Kristuksen rakkaus.St on teeskentelijä,farisealainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te kaksi nimimerkkiä olette niin kaksimaamaisia pelinpelaajia,sinä Ls nuolet St:tä saadaksesi huomioita,että saat kitistä ja olla jotain.Valehtelet ja mielistelet,saat raivarin,jos joku ei sinua miellytä.Teissä ei asu Kristuksen rakkaus.St on teeskentelijä,farisealainen.

        No kiitos arviosta. 🙂

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekin pidätte ylhäällä Teuvoa aloituksillanne ja menette retkuun. St on oikeasti tosi viisas, hän ymmärtää, että Jumala voi tehdä ihmisessä asioita, vaikka meistä ihmisistä jokin olisi mahdottomuus.

        LS

        En minä mitään ymmärrä. Et tainnut sinäkään paljoa nukkua?
        Oon niin väsynyt että itkettää tai ei nyt sentään, tympii ennemminkin ja ottaa päästä.
        Voi että osaakin tympäistä!!!!
        Ja ärsyttää. Tympii ja ärsyttää. Kaikki tympii.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te kaksi nimimerkkiä olette niin kaksimaamaisia pelinpelaajia,sinä Ls nuolet St:tä saadaksesi huomioita,että saat kitistä ja olla jotain.Valehtelet ja mielistelet,saat raivarin,jos joku ei sinua miellytä.Teissä ei asu Kristuksen rakkaus.St on teeskentelijä,farisealainen.

        Jaah, kyllä kait minä voin olla ihan mitä vain, entä sitten?
        Miksi se sinua liikuttaa mikä minä olen? Epäilen ettet ole kuitenkaan aidosti huolissasi siittä mikä minä olen ja mitä minulle oikeasti kuuluu?
        Epäilen myös että vaikka pudät minua darisealaisena, olisit huolissasi autuydestani ja siitä mihin olen menossa viettämään iäisyyttäni vai oletko?
        Oketko aidosti huolissasi minusta igan minun itseni takia?
        Ihan kait se on sama, en tiijä.
        Mutta se on totra, että Jeesus on tie totuus ja elämä.
        Sama kait se silke on mikä minä olen, eikait sillä ole niin suurta merkitystä muille ihmisille täällä.
        Jeesuksella sitävastoin on.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaah, kyllä kait minä voin olla ihan mitä vain, entä sitten?
        Miksi se sinua liikuttaa mikä minä olen? Epäilen ettet ole kuitenkaan aidosti huolissasi siittä mikä minä olen ja mitä minulle oikeasti kuuluu?
        Epäilen myös että vaikka pudät minua darisealaisena, olisit huolissasi autuydestani ja siitä mihin olen menossa viettämään iäisyyttäni vai oletko?
        Oketko aidosti huolissasi minusta igan minun itseni takia?
        Ihan kait se on sama, en tiijä.
        Mutta se on totra, että Jeesus on tie totuus ja elämä.
        Sama kait se silke on mikä minä olen, eikait sillä ole niin suurta merkitystä muille ihmisille täällä.
        Jeesuksella sitävastoin on.

        ST

        Olen huolissani ja itken pienten lasten puolesta,joita raiskataan,kidutetaan,tapetaan.Eilen luin iltalehdestä,miten 1,5 vuotias lapsi norjassa kuoli koirien raateluun.Voi vanhempien surua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen huolissani ja itken pienten lasten puolesta,joita raiskataan,kidutetaan,tapetaan.Eilen luin iltalehdestä,miten 1,5 vuotias lapsi norjassa kuoli koirien raateluun.Voi vanhempien surua.

        Noiden lukeminen kyllä vetää syviin ajatuksiin.
        Paljon taöahtuu pahuutta maailmassa. Minua myös eniten koskettaa lasten kaltoinkohtelu.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen huolissani ja itken pienten lasten puolesta,joita raiskataan,kidutetaan,tapetaan.Eilen luin iltalehdestä,miten 1,5 vuotias lapsi norjassa kuoli koirien raateluun.Voi vanhempien surua.

        Maailmassa on niin pahoja kuin hyviä asioita.
        Jotta jaksaa, elämäön on hyvä kuulua myös hyviä asioita.
        Emme voi olla sijauskärsijöitä, se ei ole käytännössä mahdollusta, vaikka kuinka haluaisimmekin. Tuo aiheuttaa voimattomuutta ja turhautumisen tunteen.
        Jos elämäämme kuuluu vain huonoja asiouta, uuvumme, emmekä jaksa olla tueksi muille siksi itsestään huolehtiminen on tärkeää myös muiden kannalta.
        Ei ole itsekästä huolehtia omasta hyvinvoinnistaan koska silloin jaksaa olla myös muiden tukena.
        Mutta jos ei jaksa tukea ketääb, ei siittäkään kannata pitea huonoa omaatuntoa. Jos ei jaksa niin ei jaksa.
        Mutta hyvillä mielin saa nauttia niistä hyvistä asioista joita elämässä on että jaksaa rakastaa muita.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te kaksi nimimerkkiä olette niin kaksimaamaisia pelinpelaajia,sinä Ls nuolet St:tä saadaksesi huomioita,että saat kitistä ja olla jotain.Valehtelet ja mielistelet,saat raivarin,jos joku ei sinua miellytä.Teissä ei asu Kristuksen rakkaus.St on teeskentelijä,farisealainen.

        Oletko ikinä ajatellut... miksi joku kirjoittaisi julkiselle keskustelupalstalle vain siksi, että ei saisi huomiota?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä mitään ymmärrä. Et tainnut sinäkään paljoa nukkua?
        Oon niin väsynyt että itkettää tai ei nyt sentään, tympii ennemminkin ja ottaa päästä.
        Voi että osaakin tympäistä!!!!
        Ja ärsyttää. Tympii ja ärsyttää. Kaikki tympii.

        ST

        Ota viinaa, se helpottaa. Sen jälkeen kylläkin tulee krapula, mutta jos ottaa viinaa koko ajan, kärsimys lievittyy ja lyhenee maksan sietokyvystä riippuen ehkä jopa toistakymmentä vuotta.

        Alkoholi, luonnollisin lääke kaikkiin ongelmiin, joista ei halua päästä eroon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen huolissani ja itken pienten lasten puolesta,joita raiskataan,kidutetaan,tapetaan.Eilen luin iltalehdestä,miten 1,5 vuotias lapsi norjassa kuoli koirien raateluun.Voi vanhempien surua.

        Minä taas luin Seiskasta iloisen uutisen, että joku oli asennuttanut itselleen oikein muhkeat muovitissit. Iloitsin koko päivän hänen puolestaan. Join sen kunniaksi puoli pulloa Suomi-viinaa.

        Olen hyvin herkkä ihminen ja jo luen jotain järkyttävää, saatan juoda suruuni. Setuntuu aivan karmealta. On paljon kivempaa juoda iloonsa ja oikein kunnolla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailmassa on niin pahoja kuin hyviä asioita.
        Jotta jaksaa, elämäön on hyvä kuulua myös hyviä asioita.
        Emme voi olla sijauskärsijöitä, se ei ole käytännössä mahdollusta, vaikka kuinka haluaisimmekin. Tuo aiheuttaa voimattomuutta ja turhautumisen tunteen.
        Jos elämäämme kuuluu vain huonoja asiouta, uuvumme, emmekä jaksa olla tueksi muille siksi itsestään huolehtiminen on tärkeää myös muiden kannalta.
        Ei ole itsekästä huolehtia omasta hyvinvoinnistaan koska silloin jaksaa olla myös muiden tukena.
        Mutta jos ei jaksa tukea ketääb, ei siittäkään kannata pitea huonoa omaatuntoa. Jos ei jaksa niin ei jaksa.
        Mutta hyvillä mielin saa nauttia niistä hyvistä asioista joita elämässä on että jaksaa rakastaa muita.

        ST

        Minä olen loppuunpalanut yhden hoidettavan kanssa.Olen hänen rinnallaan kulkenut n.9 vuotta
        Ei ole alkoholisti,hyvästä perheestä,hyvässä asemassa töissä,naimisissa,mutta pyörii samoissa ongelmissa,on röyhkeä.Minun tieni on täysin toisenlainen,kärsimystä,menetyksiä ym
        Ei pidä minua minkään arvoisena,muuta kuin hänen olsennusastiana.Nyt panin stopin kaikelle
        Ei tule kotiini,en kuuntele hänen ulinaa ja minun pilkkaamista.Nyt otti uuden rooliasun,minä olen hänen mielestä mestari,yliopettaja,ettei hän muka ole arvollinen olemaan seurassani ym. soopaa.Olen juurikin persoona,jota voidaan hyväksikäyttää,olen kasvatettu hellariperheessä ja hellareissa siihen,sinun pitää kestää,sinun osasi on tämä,"jokaisen on kannettava ristinsä" Kuinka voin auttaa,kun en itse saa apua.Jeesuksen lähellä oli auttavia,rakastavia ihmisiä,minäkin haluan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota viinaa, se helpottaa. Sen jälkeen kylläkin tulee krapula, mutta jos ottaa viinaa koko ajan, kärsimys lievittyy ja lyhenee maksan sietokyvystä riippuen ehkä jopa toistakymmentä vuotta.

        Alkoholi, luonnollisin lääke kaikkiin ongelmiin, joista ei halua päästä eroon

        En ota, ei se ole ratkaisu mihinkään.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen loppuunpalanut yhden hoidettavan kanssa.Olen hänen rinnallaan kulkenut n.9 vuotta
        Ei ole alkoholisti,hyvästä perheestä,hyvässä asemassa töissä,naimisissa,mutta pyörii samoissa ongelmissa,on röyhkeä.Minun tieni on täysin toisenlainen,kärsimystä,menetyksiä ym
        Ei pidä minua minkään arvoisena,muuta kuin hänen olsennusastiana.Nyt panin stopin kaikelle
        Ei tule kotiini,en kuuntele hänen ulinaa ja minun pilkkaamista.Nyt otti uuden rooliasun,minä olen hänen mielestä mestari,yliopettaja,ettei hän muka ole arvollinen olemaan seurassani ym. soopaa.Olen juurikin persoona,jota voidaan hyväksikäyttää,olen kasvatettu hellariperheessä ja hellareissa siihen,sinun pitää kestää,sinun osasi on tämä,"jokaisen on kannettava ristinsä" Kuinka voin auttaa,kun en itse saa apua.Jeesuksen lähellä oli auttavia,rakastavia ihmisiä,minäkin haluan.

        En osaa muuta tuohon sanoa kuin että kuulostaa hyvältä, että huolehdit itsestäsi.
        Ei sinun tarvitse olla kenenkään oksennusastia loputtomiin. Olet itsesi paras asiantuntija.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailmassa on niin pahoja kuin hyviä asioita.
        Jotta jaksaa, elämäön on hyvä kuulua myös hyviä asioita.
        Emme voi olla sijauskärsijöitä, se ei ole käytännössä mahdollusta, vaikka kuinka haluaisimmekin. Tuo aiheuttaa voimattomuutta ja turhautumisen tunteen.
        Jos elämäämme kuuluu vain huonoja asiouta, uuvumme, emmekä jaksa olla tueksi muille siksi itsestään huolehtiminen on tärkeää myös muiden kannalta.
        Ei ole itsekästä huolehtia omasta hyvinvoinnistaan koska silloin jaksaa olla myös muiden tukena.
        Mutta jos ei jaksa tukea ketääb, ei siittäkään kannata pitea huonoa omaatuntoa. Jos ei jaksa niin ei jaksa.
        Mutta hyvillä mielin saa nauttia niistä hyvistä asioista joita elämässä on että jaksaa rakastaa muita.

        ST

        Tuon tänne lähinnä sen tähden noita kommentteja todellisissa kärsimyksissä olevista,koska olen huomannut,kuinka kylmiä,kovia,tunteettomia monet uskikset ovat.Täällä on persoonia,jotka valittavat samoista asioista,heitä ymmärtetään ja paapotaan,kun on itse käynyt läpi hirvittävän kärsimyshelvetin saamatta tukea,apua,empatiaa ja samalla näkee,kuinka toinen saa kaiken avun,voin samaistua niiden lasten huutoon,kun kukaan ei auta eikä välitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ota, ei se ole ratkaisu mihinkään.

        ST

        Mistä tiedät, jos et ole kokeillut? Itse olen huomannut, että pari tuoppia olutta parantaa huomattavasti biljardin pelaamista. Enkä tarkoita mitään taskubiljardia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen loppuunpalanut yhden hoidettavan kanssa.Olen hänen rinnallaan kulkenut n.9 vuotta
        Ei ole alkoholisti,hyvästä perheestä,hyvässä asemassa töissä,naimisissa,mutta pyörii samoissa ongelmissa,on röyhkeä.Minun tieni on täysin toisenlainen,kärsimystä,menetyksiä ym
        Ei pidä minua minkään arvoisena,muuta kuin hänen olsennusastiana.Nyt panin stopin kaikelle
        Ei tule kotiini,en kuuntele hänen ulinaa ja minun pilkkaamista.Nyt otti uuden rooliasun,minä olen hänen mielestä mestari,yliopettaja,ettei hän muka ole arvollinen olemaan seurassani ym. soopaa.Olen juurikin persoona,jota voidaan hyväksikäyttää,olen kasvatettu hellariperheessä ja hellareissa siihen,sinun pitää kestää,sinun osasi on tämä,"jokaisen on kannettava ristinsä" Kuinka voin auttaa,kun en itse saa apua.Jeesuksen lähellä oli auttavia,rakastavia ihmisiä,minäkin haluan.

        No olkaa vttu vähemmän mustilaisia toisillenne! Tai minä hommaan Frank Pappan koskettelemaan teitä vaikka minne!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekin pidätte ylhäällä Teuvoa aloituksillanne ja menette retkuun. St on oikeasti tosi viisas, hän ymmärtää, että Jumala voi tehdä ihmisessä asioita, vaikka meistä ihmisistä jokin olisi mahdottomuus.

        LS

        Teuvon pitää tehdä parannus, ennen kuin Jumala voi häntä käyttää.


    • Anonyymi

      Hyvää huomenta! Heräsin jo 6 aikaan täällä mökillä, ihan liuan lyhyt yö.
      Aatteme, vaikka linnunlaulu on niin ihanaa kuin se onkin mutta joskus se tympii kun ei anna nukkua!!

      ST

      • Anonyymi

        Jos Ls olisi sinun kanssa siellä,et saisi nukkua ollenkaan.Toivottavasti haaveenne toteutuisi ja saisitte tavata toisenne,ei ole kivaa vain netissä deittailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Ls olisi sinun kanssa siellä,et saisi nukkua ollenkaan.Toivottavasti haaveenne toteutuisi ja saisitte tavata toisenne,ei ole kivaa vain netissä deittailla.

        LS on nettituttavuus. Mikähän tunne sai sinut kirjoittamaan tuon äskeisen?
        Ei jaksa noita deittailu irvailuja enään. Aina pitää jollakin olla se likainen mielikuvitus, joka näkee niiden silmälasien läpi kaiken. Tympii.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        LS on nettituttavuus. Mikähän tunne sai sinut kirjoittamaan tuon äskeisen?
        Ei jaksa noita deittailu irvailuja enään. Aina pitää jollakin olla se likainen mielikuvitus, joka näkee niiden silmälasien läpi kaiken. Tympii.

        ST

        Te kaksi olette niitä likaisia pelinpelaajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        LS on nettituttavuus. Mikähän tunne sai sinut kirjoittamaan tuon äskeisen?
        Ei jaksa noita deittailu irvailuja enään. Aina pitää jollakin olla se likainen mielikuvitus, joka näkee niiden silmälasien läpi kaiken. Tympii.

        ST

        Ehkä hänellä on jokin syy irvailuun, esim mustasukkaisuus sinusta, vaikka olemme vain nettipalstalla...ihmiset voivat olla ihan kummallista asioista mustasukkaisia, minäkin olen kokenut kummallisista asioista mustasukkaisuutta.

        Mutta irvailijalle tiedoksi, tämä on nettipalsta, ei mikään deittisovellus.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä hänellä on jokin syy irvailuun, esim mustasukkaisuus sinusta, vaikka olemme vain nettipalstalla...ihmiset voivat olla ihan kummallista asioista mustasukkaisia, minäkin olen kokenut kummallisista asioista mustasukkaisuutta.

        Mutta irvailijalle tiedoksi, tämä on nettipalsta, ei mikään deittisovellus.

        LS

        Niin että hän on ihastunut sinuun 🤔 voihan se olla. Tai sitten ajattelee että minä olen itseäni täynnä ja häntä ärsyttää se koska maaikmassa on paljon muutakin kuin se minä minä.. Tuollainen näkökulma voi syntyä kun ihmisellä on itsellään hyvin vaikeaa ja elää jaksamisensa äärirajoilla. Alkaa kyynistymään ja näkemänn toiset turhan vikisijöinä ja itsekkäinä yms, tuo on tuttua myös minulle ja oken tuota vastaan taistellut.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin että hän on ihastunut sinuun 🤔 voihan se olla. Tai sitten ajattelee että minä olen itseäni täynnä ja häntä ärsyttää se koska maaikmassa on paljon muutakin kuin se minä minä.. Tuollainen näkökulma voi syntyä kun ihmisellä on itsellään hyvin vaikeaa ja elää jaksamisensa äärirajoilla. Alkaa kyynistymään ja näkemänn toiset turhan vikisijöinä ja itsekkäinä yms, tuo on tuttua myös minulle ja oken tuota vastaan taistellut.

        ST

        Ja itseäni täynnähän minä olenkin. Usein ihminen on sitä koska ne omat asiat ovat kuitenkin siinä lähinnä. Ne omat tuntemukset ja tunnetilat.
        Tuo on melko raadollista, mutra totta.
        Itsensä hyväksyminen raadollisena itseään täynnä olevana tubteidensa vietävänä olevana haihattelijana auttaa hyväksymään toiset kaltaisensa.

        Täällä on hulluna lintuja ja pesäpönttöjä. Ihanaa tuo linnunlaulu mutta tuun hulluksi kun en saanut nukkua sen vuoksi. Yhtä metakkaa läpi yön. 2 tuntia oli yöllä hiljaista.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin että hän on ihastunut sinuun 🤔 voihan se olla. Tai sitten ajattelee että minä olen itseäni täynnä ja häntä ärsyttää se koska maaikmassa on paljon muutakin kuin se minä minä.. Tuollainen näkökulma voi syntyä kun ihmisellä on itsellään hyvin vaikeaa ja elää jaksamisensa äärirajoilla. Alkaa kyynistymään ja näkemänn toiset turhan vikisijöinä ja itsekkäinä yms, tuo on tuttua myös minulle ja oken tuota vastaan taistellut.

        ST

        Niin nettipalstoilla ihmiset saattavat tehdä oletuksia, oikeasti tuntematta ihmistä. Jumalan se on joka oikeasti tuntee ihmisen sisimmän ja siksi tuomiovalta on yksin Hänellä ja toisekseen ihmisellä on oikeus pyrkiä muutokseen ..pitäisi olla varovainen arvioidaan vaikka kokisi näkevänsä toisen ihmisen jonkinlaisena ja kokisi sen olevan "varmasti niin"...

        PS. Tarkoitin, ihastunut sinuun...kuka ihastuisi tämmöiseen, joka on kertonut olevansa varsin runsas ja nynsikin oli paksuuntunut😂 tai ehkä jos elää todellisuuspaossa.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja itseäni täynnähän minä olenkin. Usein ihminen on sitä koska ne omat asiat ovat kuitenkin siinä lähinnä. Ne omat tuntemukset ja tunnetilat.
        Tuo on melko raadollista, mutra totta.
        Itsensä hyväksyminen raadollisena itseään täynnä olevana tubteidensa vietävänä olevana haihattelijana auttaa hyväksymään toiset kaltaisensa.

        Täällä on hulluna lintuja ja pesäpönttöjä. Ihanaa tuo linnunlaulu mutta tuun hulluksi kun en saanut nukkua sen vuoksi. Yhtä metakkaa läpi yön. 2 tuntia oli yöllä hiljaista.

        ST

        Niin ihminen pyörii usein omien tunteidensa kehässä, totta. Sekinhän on itsekkyyttä kun on masentuneena, "et on julma maailma, se sanoi niin ilkeästi ja oli niin kamala, nyyh"...mutta ihan inhimillistä sekin...joskus mieli menee matalaksi...sillin tarvitsisi sitä ystävää...

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja itseäni täynnähän minä olenkin. Usein ihminen on sitä koska ne omat asiat ovat kuitenkin siinä lähinnä. Ne omat tuntemukset ja tunnetilat.
        Tuo on melko raadollista, mutra totta.
        Itsensä hyväksyminen raadollisena itseään täynnä olevana tubteidensa vietävänä olevana haihattelijana auttaa hyväksymään toiset kaltaisensa.

        Täällä on hulluna lintuja ja pesäpönttöjä. Ihanaa tuo linnunlaulu mutta tuun hulluksi kun en saanut nukkua sen vuoksi. Yhtä metakkaa läpi yön. 2 tuntia oli yöllä hiljaista.

        ST

        Aika jännässä paikassa sulla mökki, linnut vallanneet laulullaan... Oliko siinä jokin koski myös? Kuulostaa tunnelmalliselta, hyttyset ei niinkään...

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin nettipalstoilla ihmiset saattavat tehdä oletuksia, oikeasti tuntematta ihmistä. Jumalan se on joka oikeasti tuntee ihmisen sisimmän ja siksi tuomiovalta on yksin Hänellä ja toisekseen ihmisellä on oikeus pyrkiä muutokseen ..pitäisi olla varovainen arvioidaan vaikka kokisi näkevänsä toisen ihmisen jonkinlaisena ja kokisi sen olevan "varmasti niin"...

        PS. Tarkoitin, ihastunut sinuun...kuka ihastuisi tämmöiseen, joka on kertonut olevansa varsin runsas ja nynsikin oli paksuuntunut😂 tai ehkä jos elää todellisuuspaossa.

        LS

        Unohdit mun kynsisienen.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdit mun kynsisienen.

        ST

        Ei se tunnu lainkaan pahalta...ihan normia. Mutta se onkin eri asia kuin ne omat hiukset tai kynnet. Pitäähän meidän ihmisten pyöriä oman kehommekin ympärillä vielä kaiken lisäksi. 🙂

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ihminen pyörii usein omien tunteidensa kehässä, totta. Sekinhän on itsekkyyttä kun on masentuneena, "et on julma maailma, se sanoi niin ilkeästi ja oli niin kamala, nyyh"...mutta ihan inhimillistä sekin...joskus mieli menee matalaksi...sillin tarvitsisi sitä ystävää...

        LS

        Niinpä, inhimillistä. Tunteet ja tuntemukset ovat inhimillisiä.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se tunnu lainkaan pahalta...ihan normia. Mutta se onkin eri asia kuin ne omat hiukset tai kynnet. Pitäähän meidän ihmisten pyöriä oman kehommekin ympärillä vielä kaiken lisäksi. 🙂

        LS

        Tottakait pitää. Hyöriä ja pyöriä ympyrää 😂

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ihminen pyörii usein omien tunteidensa kehässä, totta. Sekinhän on itsekkyyttä kun on masentuneena, "et on julma maailma, se sanoi niin ilkeästi ja oli niin kamala, nyyh"...mutta ihan inhimillistä sekin...joskus mieli menee matalaksi...sillin tarvitsisi sitä ystävää...

        LS

        Vai sillin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdit mun kynsisienen.

        ST

        Minä olen keskittynynyt vain toisten auttamiseen ,etten ole hoitanut itseäni sillä seurauksella,et yksi yö heräsin ison varpaan jomotukseen,kun katsoin,oli paisunut ja kynsisieni.Lähti kynsi irti,mutta ei meinaa parantua.Pihkalakkaa olen laittanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te kaksi olette niitä likaisia pelinpelaajia.

        Mielipiteitä on monia ja jokainen rakentaa mielipiteensä omista lähtökohdistaan.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin nettipalstoilla ihmiset saattavat tehdä oletuksia, oikeasti tuntematta ihmistä. Jumalan se on joka oikeasti tuntee ihmisen sisimmän ja siksi tuomiovalta on yksin Hänellä ja toisekseen ihmisellä on oikeus pyrkiä muutokseen ..pitäisi olla varovainen arvioidaan vaikka kokisi näkevänsä toisen ihmisen jonkinlaisena ja kokisi sen olevan "varmasti niin"...

        PS. Tarkoitin, ihastunut sinuun...kuka ihastuisi tämmöiseen, joka on kertonut olevansa varsin runsas ja nynsikin oli paksuuntunut😂 tai ehkä jos elää todellisuuspaossa.

        LS

        Tuo että on mahdollisuus muutokseen, niinpä! On lyhytnäköistä arvioida ihmisen tulevaisuutta tämän hetkisen tilanteen mukaan.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen keskittynynyt vain toisten auttamiseen ,etten ole hoitanut itseäni sillä seurauksella,et yksi yö heräsin ison varpaan jomotukseen,kun katsoin,oli paisunut ja kynsisieni.Lähti kynsi irti,mutta ei meinaa parantua.Pihkalakkaa olen laittanut.

        Niin siinä voi käydä joskus että elimistö uupuu. Pihka on kuulemma hyvä aine. Itse olen allerginen sillekkin eli hartsille.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai sillin.

        Abbanko?

        TV


    • Anonyymi

      Juurikin noinikkäästeen!

    • Anonyymi

      Tuli mieleeni, että jos jollakin on jotain vajausta huomionsaannissa, niin antakaa tälle huomiota, kuitenkaan luopumatta omasta uskostanne ja periaatteista. Toimisiko?

      LS

    • Anonyymi

      Sellainen vihamielinen lähestymistapa ja sellaisen huomion jakaminen ruokkii vihaa kuitenkin ja ruokkii vääriä kuvitelmia siitä, että ihmiset haluaisivat pahaa.

      LS

    • Anonyymi

      Jeesus opetti siitä posken kääntämisestä...niin se on vähän sama asia...kun joku on vihainen, niin naljailut yllättävät vihaa...mutta jos sensijaan "vihamiehelle" sanoo, että olet tärkeä, se voi murtaa jotain syvältä sisimmästä..

      LS

      • Anonyymi

        Narsisti kylpee mielellään mielistelyssä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsisti kylpee mielellään mielistelyssä.

        No joo...en tiedä, miksei usein ihmiset pidä jos sanotaan kehuja, tai sitten se vaivaannuttaa... mutta siitä toisen posken kääntämisestä...olen itse siinä huono ja epäonnistun usein ...viimeksi tänään kävi niin...että epäonnistuin...

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsisti kylpee mielellään mielistelyssä.

        Miltä se kylpeminen tuntuu?


    • Anonyymi

      Ei oikein pääse irti noista lahkoista

    • Anonyymi

      Näinhän se on nähtävä.

    • Onko Teuvo pelkkä trolli vai onko hän tosissaan kun väittää toisia saatanan lapsiksi jne?

      • Anonyymi

        Teuvo on harvemmin tullut juttuun toisten kanssa. Hänellä on patologinen tarve oikeassaolemiseen.
        Hän on sairaalloisen anteeksiantamaton.
        Hän potee äärimmäistä megalomaniaa.

        Siinä syitä Teuvon käytökselle, noin aluksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo on harvemmin tullut juttuun toisten kanssa. Hänellä on patologinen tarve oikeassaolemiseen.
        Hän on sairaalloisen anteeksiantamaton.
        Hän potee äärimmäistä megalomaniaa.

        Siinä syitä Teuvon käytökselle, noin aluksi.

        Liian vähän lapsena ollut sylissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo on harvemmin tullut juttuun toisten kanssa. Hänellä on patologinen tarve oikeassaolemiseen.
        Hän on sairaalloisen anteeksiantamaton.
        Hän potee äärimmäistä megalomaniaa.

        Siinä syitä Teuvon käytökselle, noin aluksi.

        Asian voisi kääntää kyllä toisin päin. Kyllä nykyisellä kristinuskokäsitteisellä maailmankuvalla kuitenkin on se varsinainen megalomaniamainen valta. Se on helposti levinnyt maailmanlaajuiseksi ja syy on hyvin yksinkertainen. Tarvitaan vain usko ja silloin sinulla on kaikki avaimet Jeesuksen verellä läträämiseen.
        Tässä tapauksessa Teuvon ääni - oikea tai väärä, on pienen ihmisen piipitystä erämaassa. Eikä sillä ole mitään vaikutusta valtavirtoihin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe