Ensin menetät työsi. Epätoivoisena menet naapurin järjestämään tilaisuuteen. Kuulet miten jokainen voi rikastua ja hankkia samalla vapauden. Aloitat innokkaasti ja vuoden kuluttua olet peruspäivärahoilla leipäjonossa.
Vastaukset 5
- Anonyymi
Upea tarina!
Älä kuitenkaan jätä päivätyötä :) - Anonyymi
Sitä vain olen ihmetellyt että kun moni verkostomarkkinointifirma myy koulutusta jäsenilleen mutta silti jäsenten tulot harvoin merkittävästi nousevat niin onko tuo koulutus ihan rahansa arvoista?
- Anonyymi
Siirry pois verkostomarkkinoinnista, siirry Onpassiveen!!
- Anonyymi
Onepassiviissa makailet kämpillä ja katsot kun naapurit lähtee oravanpyrään töihin, liikevaihtomme tulee olemaan n. 20000000 miljoonaa vuosittain siitä jokaiselle 760000 jäsenellemme, jotka on sijoittanut sen 350 maksetaan osinkoa 26 € tästä menee veroa 30% eli tilillesi tulee vuosittain 18,20 € näytä tätä naapureille, kyllä kateus iskee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onepassiviissa makailet kämpillä ja katsot kun naapurit lähtee oravanpyrään töihin, liikevaihtomme tulee olemaan n. 20000000 miljoonaa vuosittain siitä jokaiselle 760000 jäsenellemme, jotka on sijoittanut sen 350 maksetaan osinkoa 26 € tästä menee veroa 30% eli tilillesi tulee vuosittain 18,20 € näytä tätä naapureille, kyllä kateus iskee
Et ole lukenut läksysi !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493