Yritysjohtaja tyrmistyi: Masentavaa miten huonosti Marin taloutta ymmärtää

Anonyymi

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä masentaa myös minua.

      • Anonyymi

        Elämme masentavia aikoja demarihallituksen alaisuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämme masentavia aikoja demarihallituksen alaisuudessa.

        Minä en taas kaipaa mitää kikyä tai mitään muutakaan duunari polkemista.


    • Anonyymi

      Marinin käsitys taloudesta on se, että kaikelle jäljellä olevalle toiminnalle lätkitään lisää veroja ja kaikki on onnellisia. Erittäin vaarallinen ihminen suomelle ja yksi suurimmista syistä, miksi ruotsissa talous kasvaa yli 15% vauhdilla ja meillä alle 1% kasvu. Luulisi herättävän jopa vasemmistokepulaiset siihen, että mitä h...ttiä he tekee tässä hallituksessa. Suomi rykäisi kerralla itsensä velkavankeuteen, vaikka vasemmisto väittää, että velkoja ei tarvitse maksaa, niin tulemme vielä yllättymään ikävästi. Investoinnit suomeen vähenee koko ajan ja samaan aikaan verotaakkaa lisätään sille pienelle osalle suomalaisista, jotka vielä tuottaa jotakin arvoa.

    • Anonyymi

      Rinnehän oli jo puuttumassa ansaittuihin eläkkeisiin ja ehdotti niistä siirtoa kannattajakuntansa eläkkeisiin. Harva ymmärtää, että miten vaarallisia nämä vasemmistolaiset on, puhumattakaan taloudesta ymmärtämättömät vasemmistolaiset. "Lisätään veroja, se ei näy missään, eikä ole keneltäkään pois", voi luoja miten vähäisillä järjenlahjoilla pääministeri on varustettu.

      • Anonyymi

        Paitsi että pääministeri itse osaa kiertää veroja tilaisuuden tullen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi että pääministeri itse osaa kiertää veroja tilaisuuden tullen.

        Eikö luvannut maksaa. Miten itellä jos työnantaja ilmoitaisisinulle ruoka etu soittaisitko heti verottajalle. Et söisit napakillillään olisit hiljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö luvannut maksaa. Miten itellä jos työnantaja ilmoitaisisinulle ruoka etu soittaisitko heti verottajalle. Et söisit napakillillään olisit hiljaa.

        Lupasi sen jälkeen, kun jäi kiinni. Lounasseteleistä menee vero automaattisesti palkasta. Demarithan ei tunnetusti rakasta itse maksamiaan veroja, mutta rakastava muiden maksamia ja varsinkin yritysten.


    • Anonyymi

      Kaikki talousoppineet on varoittaneet verojen kiristämisen aiheuttavan uuden laman ja investointien pysähtymisen Suomeen. Mutta meidän pm talousopit on peräisin Prisman kassalta ja jälki on sen mukaista. Suomen vastuuttomin ja huonoin pm koskaan. Velkaa kyllä otettiin sen verran, että saa nähdä joudummeko eläkekertymän käyttämään sen maksamiseen ja nolla-eläkkeelle osa porukkaa.

      • Anonyymi

        Voi sinua yrittäjä poloista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sinua yrittäjä poloista.

        Marin haluaa muille lisää veroja kun ei itse maksa asumisestaan, sähköstään eikä ruoastaan. Pitäähän sitä jonkun maksaa veroja, että pystytään elättämään Marin perheineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marin haluaa muille lisää veroja kun ei itse maksa asumisestaan, sähköstään eikä ruoastaan. Pitäähän sitä jonkun maksaa veroja, että pystytään elättämään Marin perheineen.

        Demareilla aina käsi toisten taskussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demareilla aina käsi toisten taskussa.

        Kansalaiset ovat saaneet rahoittaa Kokoomuksen taikaseinää koko 2000-luvun! Kokoomus velanoton Suomen Mestari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kansalaiset ovat saaneet rahoittaa Kokoomuksen taikaseinää koko 2000-luvun! Kokoomus velanoton Suomen Mestari.

        Marinin ymmärtämättömyys taloudesta masentaa lähes yhtä paljon kuin Suomen tappio jääkiekon finaaliottelussa.


    • Anonyymi

      Eniten masentaa, että Suomen kaikkien aikojen vasemmistolaisin pääministeri, joka painaa vain kaasua kohti konkurssia, nauttii Keskustan ja, sen puheenjohtajan Annika Saarikon täyttä tukea.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe