Minulla on testosteroniarvo vapaa testo jotain 5. Se on ilmeisesti tosi alhainen? Silti minulla seisoo koko ajan ja panen joka päivä, toisinaan useamman kerran. Koko ajan seisoo ja pillua tekee mieli. Ole 28 vuotias mies. Minulla aina ollut korkea libido. Mukainen siis olette sitä testoa mittauttaneet ja testokorvausta käytätte?
Testosteroniarvon merkityksestä seksiin?
Anonyymi
2
130
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän tuo ole kokonaistestosteroniarvo tuo 5, eli s- testo.
Jos tuollaisella arvolla on minkäänlaista libidoa tai kykyä, niin se viittaa kromosomipoikkeamaan.
Olet elänyt koko elämäsi micro testoilla ikään kuin miehen ja naisen hybridi malli.
Kun elimistö ei ole päässyt missään vaiheessa tottumaan normaaliin testosteronituotantoon, niin tuo on mahdollista. Seisoohan pikku pojillakin ennen puperteettia olemattomilla testoilla.- Anonyymi
En tiedä, mutta minulla on lapsiakin. Eli onko testo mitattu väärin vai?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022266- 1041684
- 831366
- 1281353
- 1171256
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘721182Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631101- 511037
- 36962
- 33834