Mitä tekisit jos kaipaamasi henkilö kidnappaisi sinut?

Anonyymi

Olisit jonkinlaisessa "häkissä" vankina. Täysin hypoteettinen ja fantasiapohjainen kysymys höystettynä ripauksella huumoria.

17

147

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko suunnitellut kaivattusi kidnappaamista?

• Anonyymi

En. Esitin kysymyksen gallupina kaikille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En. Esitin kysymyksen gallupina kaikille.

Haluaisitko suorittaa tämmöiden kidnappauksen, jos se on toiselle sopivaa? Fantasiaa?

• Anonyymi

Tää palsta on jo kidnapannut mut.

• Anonyymi

Eikö tuommoisille suunnitelmille ole tapana käydä vähän ohraisesti?

• Anonyymi

Saattaa käydä myös Tukholma-syndrooma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saattaa käydä myös Tukholma-syndrooma.

Eikö kukaan lähde följyyn vapaaehtoisesti vai? Mahdat olla aika peikko sitten.

• Anonyymi

Ei kai siinä paljon ois tehtävissä. Yrittäisin paeta varmaan.

• Anonyymi

Mitä tekisit sille kaivatullesi sitten? Ottaisit väkisin säännöllisesti ja mahdolliset tulevat lapset samaan häkkiin?

• Anonyymi

Olen iso ja painava niin se nainen ei ikinä onnistu nappaamaan minua. Harmi.

• Anonyymi

Odottaisin tietysti paikat märkänä koska hän tulee ja ottaa minut rajusti 😉

• Anonyymi

Soittaisin ambulanssin! Tai poliisin!

• Anonyymi

Eläintarhassa on häkkejä 🤣

• Anonyymi

Minä tekisin saman, kuin poistetussa viestissä.

• Anonyymi

Varmaan aluksi olisi hauskaa. Riippuisi vähän millaisessa häkissä olisin ja mitä sinne saisin mukaan. Hänen pitäisi tietää, että mulla on jotain mitä en jätä koskaan. Mielenkiintoinen aloitus, erilainen :)

• Anonyymi

Olisi kivaa olla sinun seksiorjana ja käyttäisit minua kun sinun tekee mieli. :)

• Anonyymi

No kyllä mä osaisin tuosta kehitellä fantasian, joka olisi täysin omien toiveideni mukainen. Toisella sitten tietenki oma tahtonsa. Jonkinlainen yhteisymmärrys tai tahtojen taisto, tai kumpaakin. Noin niinku ihan realistisesti, voisi tuoda kummassakin esiin puolia, joita ei tiedä itsessään olevankaan tuollainen ääritilanne. Mutta noin niinku fantasiana toki ihan kiehtova, olisi häiriötön tila tutustumiselle, jossa siis olisi keskinäinen vetovoima. Toisin kuin jossain todellisuuden painajaisessa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi perhe ei puutu Stefun ongelmiin?

Vaikka onkin suvun musta lammas ja häpäissyt kaikki niin silti, miksi suku ei halua auttaa häntä?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      2432
    2. Maisa lomalla yksin?

Yhdessäkään kuvassa ei näy edes vilahdusta miehestä..
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2094
    3. Joko Sofia löytää tänään uuden rakkaan

On varmaan aika jättää entisen parisuhteen savuavat rauniot taakse ja lähteä kohti uusia seikkailuja. Nyt varakkaiden helsinkiläismiesten vaimojen on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      1160
    4. Rattijuopon uhriksi 16 vuotias tyttö

Ikaalisista passitettiin ennen rattijuopot linnaan.Nyt vaan silitellään päätä.
      Ikaalinen
      23
      1129
    5. Sofialle, luet kumminkin

Nyt on vuosi seurattu tätä kiihkeää vuosisadan romanssia. Ja on ollut turbulenssia mennen, tullen ja palatessa. Ei ole enää perässä pysynyt tässä on/O
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      1005
    Aihe