Oliko se ihan vahinko

Anonyymi

vai tahallaanko vilkuttelit???😘😆 Sorry, mĂ€ Ă€lysin vĂ€hĂ€n liian myöhÀÀn et se taisit olla sinĂ€, eikĂ€ ehtinyt enÀÀ reagoida ku sĂ€ikĂ€hdin.. đŸ›”đŸ‘‹đŸ™€đŸ€­

12

<50

Vastaukset

5000
    • Anonyymi

Perhana sÀÀ huamasit ! :D

• Anonyymi

Tottakai huomasin, vaikka hidas hÀmÀlÀinen olenkin :D Aina sÀ oot jotenkin "naamioitunut" ettei kunnolla pysty tunnistaa :D

• Anonyymi

Joka kertako sÀikÀhdÀt kun vilkutan, siksikö et siihen vastaa? Olen tuntenut oloni niin tyhmÀksi etten tiedÀ kannattaako enÀÀ. EhkÀ ilmaiset sillÀ vain kiinnostuksen puutteesi, yhdentekevÀÀ vilkutella.

• Anonyymi

En puhu nyt perinteisestÀ kÀdellÀ vilkuttelusta vaan kulkuneuvojen villkku toiminnoista. Luulin aluksi ettÀ hÀn on kÀÀntymÀssÀ, mutta koska ei kÀÀntynytkÀÀn ajattelin ettÀ on joko vahinko tai sitten vilkuttaa mulle merkiksi, jos siis oli hÀn kyseessÀ :D

• Anonyymi

Miksi haluaisin ilmaista kiinnostuksen puutetta, koska olen enemmÀnkin kuin vain kiinnostunut <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi haluaisin ilmaista kiinnostuksen puutetta, koska olen enemmÀnkin kuin vain kiinnostunut <3

En ole kyllÀ yhtÀÀn kiinnostunut(--.--)

• Anonyymi

Sun pitÀÀ laajentaa kÀden liikettÀ, mikÀli autosta vilkuttelet. MÀ en ainakaan nÀe autoihin sisÀlle juurikaan, koska ikkunat heijastaa. Tai hei, avaa ikkuna ja heiluttele sieltÀ. Tulet huomatuksi tasan varmasti.

• Anonyymi

đŸ’•đŸ’•â­đŸ˜˜â­đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•â–¶đŸ’—đŸ’—đŸ’—đŸ’—đŸ’—đŸ‘€đŸŠąđŸ‘€đŸ†đŸ‘€đŸ’ŻđŸ‘€đŸ˜‰đŸ‘€đŸ˜â–¶đŸ’—đŸ’—â–¶đŸˆâ–¶đŸŒžđŸŒž

• Anonyymi

Ei vaikuta terveeltÀ, aikuiset ihmiset?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaikuta terveeltÀ, aikuiset ihmiset?

Kaukana aikuisesta tÀÀ

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaukana aikuisesta tÀÀ

TÀÀlÀ saa kirjoittaa kaiken ikÀiset

• Anonyymi

Vilkku oikealle kertoo, ettÀ minut voi ohittaa
      Vilkku vasemmalle kertoo, ettei kannata ohittaa
      HÀlÀrit hetkksi pÀÀlle tai nopeat vuorovilkut = Kiitos
      LisÀÀ valonkÀyttöohjeita:
      https://www.is.fi/autot/art-2000005615517.html

Ketjusta on poistettu 1 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttÀmÀssÀ laittamaan Suomi kuntoon Orvon tÀystuhohallituksen jÀljiltÀ, jonka kann
      Maailman menoa
      423
      2827
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkÀ voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      IkÀvÀ
      18
      2384
    3. TeidÀn persujen pitÀisi vÀlillÀ miettiÀ kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjÀnpÀivÀinen maahanmuuttajista höpöttÀminen. TeillÀ on sentÀÀn rahaministerin salkku tÀllÀ kierroksel
      Maailman menoa
      123
      2177
    4. MinkÀ ikÀinen

MinkÀ ikÀinen on kaipauksesi kohde?
      IkÀvÀ
      119
      1839
    5. TietÀÀkö joku yllÀpidosta?

Miten nÀillÀ palstoilla tomii tuo yllÀpito, onko sitÀ yli pÀÀtÀÀn olemassa vai ovatko huhut totta ettÀ on palstan kirjoi
      Sinkut
      240
      1571
    6. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua nÀkemÀÀn tilanteesi uudesta nÀkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elÀnyt maan pÀ
      IkÀvÀ
      186
      1230
    7. Kaninkolojen vaikutus?

Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen tÀysijÀrkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak
      Sinkut
      205
      1229
    8. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan hÀÀt peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1183
    9. Persut ei kestÀ heidÀn johtajistaan tehtyÀ huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, ettÀ autoritaariset johtajat ja erinÀiset diktaattorit eivÀt kestÀ heidÀn kustannuksel
      Maailman menoa
      27
      1089
    10. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenÀ Jurza-open kanssa: "EttÀ jaa, siinÀkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmÀisenÀ? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii TÀhtien Kanssa -p
      20
      1080
    Aihe