vai tahallaanko vilkuttelit???đđ Sorry, mĂ€ Ă€lysin vĂ€hĂ€n liian myöhÀÀn et se taisit olla sinĂ€, eikĂ€ ehtinyt enÀÀ reagoida ku sĂ€ikĂ€hdin.. đ”đđđ€
Oliko se ihan vahinko
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Perhana sÀÀ huamasit ! :D
- Anonyymi
Tottakai huomasin, vaikka hidas hÀmÀlÀinen olenkin :D Aina sÀ oot jotenkin "naamioitunut" ettei kunnolla pysty tunnistaa :D
- Anonyymi
Joka kertako sÀikÀhdÀt kun vilkutan, siksikö et siihen vastaa? Olen tuntenut oloni niin tyhmÀksi etten tiedÀ kannattaako enÀÀ. EhkÀ ilmaiset sillÀ vain kiinnostuksen puutteesi, yhdentekevÀÀ vilkutella.
- Anonyymi
En puhu nyt perinteisestÀ kÀdellÀ vilkuttelusta vaan kulkuneuvojen villkku toiminnoista. Luulin aluksi ettÀ hÀn on kÀÀntymÀssÀ, mutta koska ei kÀÀntynytkÀÀn ajattelin ettÀ on joko vahinko tai sitten vilkuttaa mulle merkiksi, jos siis oli hÀn kyseessÀ :D
- Anonyymi
Miksi haluaisin ilmaista kiinnostuksen puutetta, koska olen enemmÀnkin kuin vain kiinnostunut <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi haluaisin ilmaista kiinnostuksen puutetta, koska olen enemmÀnkin kuin vain kiinnostunut <3
En ole kyllÀ yhtÀÀn kiinnostunut(--.--)
- Anonyymi
Sun pitÀÀ laajentaa kÀden liikettÀ, mikÀli autosta vilkuttelet. MÀ en ainakaan nÀe autoihin sisÀlle juurikaan, koska ikkunat heijastaa. Tai hei, avaa ikkuna ja heiluttele sieltÀ. Tulet huomatuksi tasan varmasti.
- Anonyymi
đđâđâđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđâ¶đđđđđđđŠąđđđđŻđđđđâ¶đđâ¶đâ¶đđ
- Anonyymi
Ei vaikuta terveeltÀ, aikuiset ihmiset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaikuta terveeltÀ, aikuiset ihmiset?
Kaukana aikuisesta tÀÀ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaukana aikuisesta tÀÀ
TÀÀlÀ saa kirjoittaa kaiken ikÀiset
- Anonyymi
Vilkku oikealle kertoo, ettÀ minut voi ohittaa
Vilkku vasemmalle kertoo, ettei kannata ohittaa
HÀlÀrit hetkksi pÀÀlle tai nopeat vuorovilkut = Kiitos
LisÀÀ valonkÀyttöohjeita:
https://www.is.fi/autot/art-2000005615517.html
Ketjusta on poistettu 1 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selvÀst25314399Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtÀÀn somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tÀssÀ nÀin kÀvi? TiedÀn hyvin, ettÀ esim. somaleita lentÀÀ ulos mm. Hekan asunnoista,1493896PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1293755Kovia syytöksiÀ Stefan Thermaninsta.
JÀttÀnyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestÀ ja Stefan iskenyt1671575En minÀ kyllÀ enÀÀ odota sinua
Olet siellÀ sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nÀhdÀ lÀmpimÀt tunteesi siitÀ huolimatta. Se merkitsi kyllÀ paljon. O291550Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius mÀÀrÀttiin jo kevÀÀllÀ 2024 poissaolevana vangittavaksi todennÀköisin syin epÀiltynÀ 13 vainoamisesta ja 24 kun3821545Jos joku luulee ettÀ kaikki kÀy
Sanon vain tÀmÀn. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletÀÀn tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn491296Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nÀhdÀ ja tervehtiÀ, sitÀkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennÀ lÀhelle ja kysyÀ kuulumisia. YmmÀrrÀt var81081Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin âsakin hivutusâ syntyy? MitĂ€ syitĂ€ ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok47967En pystynyt vaan vastaamaan...
Kaikki on ihan solmussa eikĂ€ ole voimia alkaa ratkaista naisena đ107855