Oliko se ihan vahinko

Anonyymi

vai tahallaanko vilkuttelit???😘😆 Sorry, mä älysin vähän liian myöhään et se taisit olla sinä, eikä ehtinyt enää reagoida ku säikähdin.. 🛵👋🙀🤭

12

144

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Perhana sää huamasit ! :D

• Anonyymi

Tottakai huomasin, vaikka hidas hämäläinen olenkin :D Aina sä oot jotenkin "naamioitunut" ettei kunnolla pysty tunnistaa :D

• Anonyymi

Joka kertako säikähdät kun vilkutan, siksikö et siihen vastaa? Olen tuntenut oloni niin tyhmäksi etten tiedä kannattaako enää. Ehkä ilmaiset sillä vain kiinnostuksen puutteesi, yhdentekevää vilkutella.

• Anonyymi

En puhu nyt perinteisestä kädellä vilkuttelusta vaan kulkuneuvojen villkku toiminnoista. Luulin aluksi että hän on kääntymässä, mutta koska ei kääntynytkään ajattelin että on joko vahinko tai sitten vilkuttaa mulle merkiksi, jos siis oli hän kyseessä :D

• Anonyymi

Miksi haluaisin ilmaista kiinnostuksen puutetta, koska olen enemmänkin kuin vain kiinnostunut <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi haluaisin ilmaista kiinnostuksen puutetta, koska olen enemmänkin kuin vain kiinnostunut <3

En ole kyllä yhtään kiinnostunut(--.--)

• Anonyymi

Sun pitää laajentaa käden liikettä, mikäli autosta vilkuttelet. Mä en ainakaan näe autoihin sisälle juurikaan, koska ikkunat heijastaa. Tai hei, avaa ikkuna ja heiluttele sieltä. Tulet huomatuksi tasan varmasti.

• Anonyymi

💕💕⏭😘⏭💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕▶💗💗💗💗💗👀🦢👀🏆👀💯👀😉👀😍▶💗💗▶🈁▶🌞🌞

• Anonyymi

Ei vaikuta terveeltä, aikuiset ihmiset?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaikuta terveeltä, aikuiset ihmiset?

Kaukana aikuisesta tää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaukana aikuisesta tää

Täälä saa kirjoittaa kaiken ikäiset

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rekkakolari

Yksi ihminen on kuollut henkilöauton ja säiliörekan nokkakolarissa Pohjois-Pohjanmaan eteläosassa Pyhäjärvellä. Molemmat ajoneuvot syttyivät palamaan
      Pyhäjärvi
      34
      1138
    2. Huh huh hellettä!

Ja järvisydän tarjoili puitteet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      1051
    3. Mikä kaivatussasi on

Parasta? Entä huonointa? Asiallista keskustelua kiitos. 💚
      Ihastuminen
      66
      1004
    4. Steppulin mummun synttärit

Eikös mummin 90 v synttäreille mennytkään? Koko muu lähisuku juhlii . . .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      985
    5. Hannu Pikkaraisen työ

Mitä hän nykyään tekee? Vaiko mitään?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      745
    Aihe