Harjoitteleva näkijä

Anonyymi

Saa kysyä. Annathan luvan katsoa.

32

2505

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rakkausasioihin. T. Vaalea yksinäinen nainen

      • Anonyymi

        Mitä hiustenvärillä on ennustusjuttujen kanssa tekemistä ? Värinhän voi vaihtaa purkista eikä henkimaailma välitä onko sulla hiukset vai ei ja minkä väriset hiukset on ?? Tätä oon ihmetellyt jo vuosia ja kuka nyt oikeesti uskoo että täällä olisi joku oikee näkijä tarjoomassa palveluitaan. Suurin osa itteään näkijöiksi sanovista on ihan vaan huijareita ja työnvieroksujia.


      • Anonyymi

        Hei! Näen oven mikä on raollaan. Kehoitusta ulos ihmisten ilmoille kävelemään. Maisemanvaihdosta. Sinulla on jotain omia juttuja esteenä sille rakkauden löytämiselle siinä oven edessä. Näen myös kirjan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei! Näen oven mikä on raollaan. Kehoitusta ulos ihmisten ilmoille kävelemään. Maisemanvaihdosta. Sinulla on jotain omia juttuja esteenä sille rakkauden löytämiselle siinä oven edessä. Näen myös kirjan.

        Minä en tiedä mikä ovi on raollaan? Maisemanvaihdos on aika vaikeaa näin korona-aikaan. En tiedä mitä esteitä olisi? Minulla ei ole ystäviä, yksin en ihmisten ilmoille lähde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en tiedä mikä ovi on raollaan? Maisemanvaihdos on aika vaikeaa näin korona-aikaan. En tiedä mitä esteitä olisi? Minulla ei ole ystäviä, yksin en ihmisten ilmoille lähde.

        Kirjoitatko sinä? Kirjaa/päiväkirjaa? Tähän liittyy joku vanhempi henkilö? Minusta ovi viittasi oveen ulos. Nimenomaan ulos ja kävelemään. Este on sekin ettei voi yksin mennä ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitatko sinä? Kirjaa/päiväkirjaa? Tähän liittyy joku vanhempi henkilö? Minusta ovi viittasi oveen ulos. Nimenomaan ulos ja kävelemään. Este on sekin ettei voi yksin mennä ulos.

        En kirjoita:( olen ihastunut hieman vanhempaan mieheen, mutta hän on varattu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kirjoita:( olen ihastunut hieman vanhempaan mieheen, mutta hän on varattu..

        Onko tähän jotain lisättävää? Jäi ihan epäselväksi vastaus...


    • Anonyymi

      Annan :) Kiitos!
      Katsotko työhön ja rakkaushommiin?
      Vaalea ja vapaa työssäkäyvä nainen kysyy.

      • Anonyymi

        Onpa lapsellista.


      • Anonyymi

        Työpaikkatarjous mikä ei palvele sinua. Nimikirjaimet kyltissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työpaikkatarjous mikä ei palvele sinua. Nimikirjaimet kyltissä.

        Kiitos. Mielenkiintoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työpaikkatarjous mikä ei palvele sinua. Nimikirjaimet kyltissä.

        Palaute:

        Näin kävi tänään. Headhunter soitti. Nimikirjaimet kyltissä/logossa ja todentotta, en ole kiinnostunut.

        Kiitän!


    • Anonyymi

      Tumma 50 v nainen. Miten rakkausasiat?

      • Anonyymi

        Oletko menettänyt rakkaan? Kehoitusta tulla kuoresta ulos olla rohkeasti oma itse. Näen empaattisen verbaalisesti lahjakkaan miehen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko menettänyt rakkaan? Kehoitusta tulla kuoresta ulos olla rohkeasti oma itse. Näen empaattisen verbaalisesti lahjakkaan miehen.

        Kiitos! Kuvaamastasi miehestä olen kiinnostunut ja todellakin olen ollut kuoressa jo useamman vuoden. Eli todella hyvin osui näkemäsi.


    • Anonyymi

      Annan luvan, katsoisitko rakkausasioihin ja opiskeluun? Löydänkö joskus hyvän kumppanin ja meneekö kauankin kohtaamiseen? Vieläkö kannattaa pyrkiä unelmieni alalle, jonne on niin vaikea päästä? t. ruskeahiuksinen ja yksinäinen nainen

      • Anonyymi

        Opiskelulle vihreää valoa. Siinä edessä on joku varjo mutta unelmia kohti. 7kk. Muuttolaatikoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opiskelulle vihreää valoa. Siinä edessä on joku varjo mutta unelmia kohti. 7kk. Muuttolaatikoita.

        Kiitos. Olet oikeassa, opiskelupaikan saaminen vaatii paljon työtä. Tästä miehestä kysyisin vielä, miten tunnistan, että juuri hän on se oikea? Vastaan on tullut kaikenlaista, joten en haluaisi taas joutua pettymään. Mihin nuo muuttolaatikot viittaavat, kuvainnollisesti elämänmuutokseen vai ihan konkreettisesti muuttamiseen?


    • Anonyymi

      Näkisitkö minulle mitään työasioista? Olen ollut pitkällä sairauslomalla, nyt voin alkaa hakea töitä mutta en tiedä saanko. Pelkään myös, että minulle tarjotaan liian raskasta työtä, samantapaista missä paloin loppuun aikaisemmin. Hermostuttaa, kun talous on pitkän työelämästä poissaolon takia tiukalla. - Ristiverinen nainen

    • Anonyymi

      Näetkö minulle ihmissuhdetta. Jos missä voisin tavata. Liikun melko vähän. Olen yksinelävä vanhempi nainen

    • Anonyymi

      Näetkö minulle rakkauselämää? Onko kyseisellä miehellä jotain suurempaa merkitystä elämälleni?

      • Anonyymi

        Annan luvan katsoa.


    • Anonyymi

      Onko mitään muutosta parempaan tulossa tämän hetkiseen elämääni terveyden ja ihmissuhteiden suhteen?

      • Anonyymi

        Kuule nyt näkyy häkellyttävän kauniita maisemia. Jotakin kivaa on sinulle luvassa.


    • Anonyymi

      näåetkö mistäå johtuu nää kaikki nikävyydet, alkoivat kun muutin vuosi sitten Tuntuu että loua ei näy, O

      • Anonyymi

        Älä juttele pullon hengelle.


    • Anonyymi

      Saat luvan.

      Käsieni polte, tunnen energian 40-50cm päästä. Orbit,niitä on paljon.
      Fheilyan on seurani,eläimet,luonto,intiaani..
      Tuli nuotio on tärkeä, enkelit,taas palavat kädet siis energiaa.
      Näen edesmenneitä eläiminiäni,en kesällä niin,kun on kirkasta mutta syksyn jälkeen.
      Energia ei näy kirkaudessa(kesän valossa)kovin hyvin.
      Saan useita orbeja luokseni,kun pyydän ja pyytämättä.
      En valehtele,kuvaan kuten Fheiylian on kuvattu.
      Joskus käsieni polte on niin suuri..pystyn tekemään energiaa..niinpä?
      Kerro mitä tunnet?

      • Anonyymi

        Kylmiä väreitä ja kipinöitä käsissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylmiä väreitä ja kipinöitä käsissä.

        Lämpöä suurta ja kipinöitä!


    • Anonyymi

      Annan luvan katsoa-koska täältä en muilta saanut katsausta-uskon sen sinulle-eli plus50v nainen-tylsisttynyt korona rajoituksiin jotta saisi käydä harrastuksissa-mitäs kivaa tai juttuja näkisit arjessa ja tapahtuvaa? t Tatakana

      • Anonyymi

        No kuules, en näe muuta kuin harmaan saviastian ja sehän voi tarkoittaa vaikka mitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuules, en näe muuta kuin harmaan saviastian ja sehän voi tarkoittaa vaikka mitä.

        Ei tarte viisastella-en harrasta saviastioita-näkijä lupaus-nostan edelleen vastausta. Tatakana


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      155
      6469
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3888
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2005
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1799
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1553
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1508
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      19
      1499
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe