Viikonlopun jäljiltä kauheessa sotkussa, niinkuin hävityksen jäljiltä. Eikö ole kotona opetettu siivoamaan omia sotkuja? Jälkijättöistä touhua, ei ole muiden tehtävä siivota toisten sotkuja. Kunnon sakko vaan tällaisille luonnon pilaajille. Onneksi pääsen keskusta pois, jossa asuin useamman vuoden, ei tarvitse enään tuota kauheeta ölinääkään kuunnella, kun kaljan huurussa turpa auki huudetaan asutus alueella, kuola vaan valuu. Hyi, kuinka oksettavaa käytöstä, oikeen "unelmien peräkammarin Niiloja".
Raahen ranta roskattu pilalle
5
73
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen lesta itsekin.lestana olo on ihan.mukavaa.olen ollut jo pesusienikin kerran.mutta.ei siitä sen enempää.tiedättekö mikä on kikkeli.minä tiedän.tosissaan.olen kumi keijo tarzan.minä olen.kenian maan sullttaani myös.huumeita ei kannata.käyttää.lestana olo on parasta huumetta.minä syön joskus sieniä ja jotain mömmöä.kuka alkaisi minun kaveriksi.ei seksiä.
- Anonyymi
Raahelainen. Kiteytettynä.
- Anonyymi
Mitenpä laitat roskat roskiin kun ne rannan vihreät minipöntöt on jo ääriään myöten täynnä.
- Anonyymi
Piknikille tms. pussikaljalle mennessä voi ottaa mukaansa muovikassin ja viedä roskat mukanansa pois. Ei ole niin vaikeaa tahi raskasta, ja jos siltä tuntuu niin sitten on jossain vikaa.
- Anonyymi
Ootta näämmä ottaneet mallia meiltä Oulusta! Samote ku Hellsingskiläisekki.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki1893449Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen102770Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from1102626Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä602459Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276942381Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman92105Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling401840Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.31819Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue341667- 901531