Raahen ranta roskattu pilalle

Anonyymi

Viikonlopun jäljiltä kauheessa sotkussa, niinkuin hävityksen jäljiltä. Eikö ole kotona opetettu siivoamaan omia sotkuja? Jälkijättöistä touhua, ei ole muiden tehtävä siivota toisten sotkuja. Kunnon sakko vaan tällaisille luonnon pilaajille. Onneksi pääsen keskusta pois, jossa asuin useamman vuoden, ei tarvitse enään tuota kauheeta ölinääkään kuunnella, kun kaljan huurussa turpa auki huudetaan asutus alueella, kuola vaan valuu. Hyi, kuinka oksettavaa käytöstä, oikeen "unelmien peräkammarin Niiloja".

4

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo.nuoriso on laiskaa.ovat muka huollissaan maailman tilasta kun maapallo menee loppuun.no puhutaan toista ja tehdään toista.näkeehän tuon torigrilläkin.autossa syödään ja roska tiputetaan ikkunasta sitten siihen vaikka roskis olis vieressä.ei ne välitä mistään.pahimpia roskaajia ovat lestojen penikat.näin on.tiedän.

• Anonyymi

Minä olen lesta itsekin.lestana olo on ihan.mukavaa.olen ollut jo pesusienikin kerran.mutta.ei siitä sen enempää.tiedättekö mikä on kikkeli.minä tiedän.tosissaan.olen kumi keijo tarzan.minä olen.kenian maan sullttaani myös.huumeita ei kannata.käyttää.lestana olo on parasta huumetta.minä syön joskus sieniä ja jotain mömmöä.kuka alkaisi minun kaveriksi.ei seksiä.

• Anonyymi

Mitenpä laitat roskat roskiin kun ne rannan vihreät minipöntöt on jo ääriään myöten täynnä.

• Anonyymi

Piknikille tms. pussikaljalle mennessä voi ottaa mukaansa muovikassin ja viedä roskat mukanansa pois. Ei ole niin vaikeaa tahi raskasta, ja jos siltä tuntuu niin sitten on jossain vikaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rekkakolari

Yksi ihminen on kuollut henkilöauton ja säiliörekan nokkakolarissa Pohjois-Pohjanmaan eteläosassa Pyhäjärvellä. Molemmat ajoneuvot syttyivät palamaan
      Pyhäjärvi
      39
      1373
    2. Huh huh hellettä!

Ja järvisydän tarjoili puitteet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      1148
    3. Steppulin mummun synttärit

Eikös mummin 90 v synttäreille mennytkään? Koko muu lähisuku juhlii . . .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1142
    4. Mikä kaivatussasi on

Parasta? Entä huonointa? Asiallista keskustelua kiitos. 💚
      Ihastuminen
      68
      1106
    5. Hannu Pikkaraisen työ

Mitä hän nykyään tekee? Vaiko mitään?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      172