Soinin Takin kääntö: Kerran vielä!

Anonyymi

20

784

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaalien jälkeen Soini oli kova olan yli vilkuilija tyyliin huomasko kukaan. Jatkaa valitsemallaan tiellä.

      • Anonyymi

        Soini pahimman luokan Juudas ja sai vedätettyä tyhmiä sinisiä kunnolla. Ei voi, kuin nauraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soini pahimman luokan Juudas ja sai vedätettyä tyhmiä sinisiä kunnolla. Ei voi, kuin nauraa.

        Soini voisi saada jo monelta taholta turpaansa tässä maaassa ihan itse aiheutetusti


      • Anonyymi

        Timo Soini – "hairahtaneen sinisen veljen Timo Soinin tulee katua ja kieriä tomussa ja tuhkassa"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soini pahimman luokan Juudas ja sai vedätettyä tyhmiä sinisiä kunnolla. Ei voi, kuin nauraa.

        Silloin, kun Persut lähti Soinin johdolla hallitukseen, oli niin Soini kuin kaikki muutkin persut äänestäjänsä pettäneitä pahimman luokan takinkääntäjä-Juudaita.

        Noita takinkääntäjä-Juudaita istuu edelleen melkoinen joukko eduskunnassa.


    • Anonyymi

      Meneekö Arhi taas telkkariin heilutteleen takin lieriä

      • Anonyymi

        Onko Arhin takissa lieri?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei olisi saanut jättää mutta väittää itse jättäneensä politiikan?!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olisi saanut jättää mutta väittää itse jättäneensä politiikan?!!!

        Hyppii aidan yli puolelta toiselle koko ajan! Koska sopivan matala aika ja lampailla lyhyt muisti!


    • Anonyymi

      Miksi Soini sitten esiintyi kilpailevan puolueen vaalimainoksessa?

      Siksi että halusi vaalia ystävyyssuhteitaan niihin kahteen ehdokkaaseen.

      Kumpi on tärkeämpää, ystävyyssuhteet vai jäsenyys luhistuvassa puolueessa?

      Siis Soini ei ole missään ehdolla ja on lopettamassa politiikan. Valtuustokausi loppuu heinäkuun lopussa eikä Espoon valtuusto kokoonnu enää kovin montaa kertaa.

      • Anonyymi

        Onko tuohon tolkuttomaan narsismiin olemassa minkäänlaista lääkitystä


      • Anonyymi

        Nyt toinen kuvassa esiintyvistä ehdokkaista on erotettu puolueestaan. Olisihan Soinin pitänyt pitkänlinjan politiikkona ymmärtää ettei puolueensa katso moista vaalimainosta hyvällä. Soini antoi ystävälleen kuoleman suudelman.

        Oliko Soinin motiivi sitten pelkästään esille pääseminen?

        Soini, puolueen perustaja, jätti puolueen oman onnensa nojaan ja lähteissään vielä paskansi sinisten niskaan.

        Eikö puolueesta olisi voinut lähteä sopuisissa merkeissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt toinen kuvassa esiintyvistä ehdokkaista on erotettu puolueestaan. Olisihan Soinin pitänyt pitkänlinjan politiikkona ymmärtää ettei puolueensa katso moista vaalimainosta hyvällä. Soini antoi ystävälleen kuoleman suudelman.

        Oliko Soinin motiivi sitten pelkästään esille pääseminen?

        Soini, puolueen perustaja, jätti puolueen oman onnensa nojaan ja lähteissään vielä paskansi sinisten niskaan.

        Eikö puolueesta olisi voinut lähteä sopuisissa merkeissä?

        Korjaus: molemmat ehdokkaat erotettu puolueestaan jo 28.5.21.


    • Anonyymi

      Nöf OINK asettaa kyseenalaiseksi koko erottamisprosessin ja kiljuu päälle

      • Anonyymi

        Sitte itte muovi pullolla piähän


    • Anonyymi

      Soini tarvitsee ympärilleen porukan joka hännystelee häntä, hännystelijä voi olla myös täysi mitättömyys.

    • Anonyymi

      Riitelyn todellinen syy on se että Espoon paikallisyhdistyksessä alkaa siniset unelmat romahdella ja on siirrytty syyllisten etsintään. Ehdokasasettelukin oli melko takkuista ja lista - ja siten myös vaalitulos - jäi aika heikoksi.

      Ilmeisesti Espoon paikallisosasto laittaa lapun luukulle ja saman tekee aika moni muukin paikallisosasto.

      • Anonyymi

        Leniniä muistuttava Sinisten ex PJ totesi taannoin [ek-vaalien 2019 alla ] TV-TENTIN "sekuntikello-puheosuudessaan" monta kertaa: "Siniset turvaa!". No, turvasiko? Ja jos niin, mitä e turvasi?


    • Anonyymi

      Sininen ajattelu on sitä, että huonon menestyksen takana ovat muut kuin he itse. Alussa selitettiin huonoa menestystä sillä, että "tyhmä kansa" ei tiedä eroa sinisten eikä perussuomalaisten välillä. Nyt se hokema on osoitautunut vääräksi.Sitten tuli tämä hokema, että ihmisiä uhataan, eivätkä uskalla alkaa ehdolle. Ihmettelen tuota hirvensalmen kuntaa, kun kahdella ehdokkaalla oli nollatulos vaaleissa.Nämä ehdokkaat eivät äänestäneet edes itseään. Oliko pakotettu ehdokkaaksi?
      Lopetetaanko sininen puolue? Epäilen,että näin tapahtuu lähiaikoina..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8236
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe