Poliisioperaatio?

Anonyymi

VT -2:lla, tänään ambulanssi, helikopteri ja poliisit paikalla... ? Liikenneturma, vai jotain muuta ... ? Poliisi ei tiedota asiasta enempää... poliisilla on nykyään sama linja tapahtumaan kuin tapahtumaan.

13

1368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      milloin liikenneturmasta on alettu käyttää nimitystä poliisioperaatio ?

      • Anonyymi

        Väkivalta rikos


      • Anonyymi

        Ehkä kyseessä ei ole liikenneturma.


      • Anonyymi

        Poliisi TV teki demonstraatiota siitä miten pitäisi toimia onnettomuustilanteessa vaikka todellisuudessa niin ei tapahdu.


    • Anonyymi

      Vaiko ANOM...

      • Anonyymi

        No, tuskin sentään on !


    • Anonyymi

      Missäpäin Kokemäki sijaitsee?

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Juttu vain tilaajille. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juttu vain tilaajille. 😂

        Niin, mutta tiedättepähän ainakin, mistä etsiä. Lehden voi käydä lukemassa kirjastossa ilmaiseksi tai lainata vaikka naapurin mummolta, jos asia kiinnostaa niin kovasti.

        Tai löytyy se juttu Satakunnan Kansastakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mutta tiedättepähän ainakin, mistä etsiä. Lehden voi käydä lukemassa kirjastossa ilmaiseksi tai lainata vaikka naapurin mummolta, jos asia kiinnostaa niin kovasti.

        Tai löytyy se juttu Satakunnan Kansastakin.

        Ehkäpä medialle ei ole kerrottu ihan kaikkea tästä jutusta...hieman tuntuu SK:n uutisointi epämääräiseltä... ja jos on jalankulkijan yliajo, niin miksi niin monta ambulanssia paikalla ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä medialle ei ole kerrottu ihan kaikkea tästä jutusta...hieman tuntuu SK:n uutisointi epämääräiseltä... ja jos on jalankulkijan yliajo, niin miksi niin monta ambulanssia paikalla ?

        Liekö jotain sellaista mitä ei voi lehteen painaa. Onhan näitä tapauksia kaikenlaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä medialle ei ole kerrottu ihan kaikkea tästä jutusta...hieman tuntuu SK:n uutisointi epämääräiseltä... ja jos on jalankulkijan yliajo, niin miksi niin monta ambulanssia paikalla ?

        Miten niin monta ambulanssia? Yksi ambulanssihan kuvassa vaan on. Mutta se on totta, että kaikkea ei kannata uskoa mitä lehdet kirjoittaa. Itse olen todistanut useammankin onnettomuuden uutisoinnissa kirjoitetun aivan puuta heinää pas*aa. Itse en enää usko yhteenkään juttuun. Mutta taas toisaalta, aivan kaikkea ei lehdistölle kuulu kertoakaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1592
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1349
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      42
      1033
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      686
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      683
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe