Miten läskit naamasta pois?

Vanhapoikavaan

Ongelmani on se, että naamani on turvonnut, muuten olen aika ok, mutta tämä naamaan kasautuva läski tai mitä onkaan tekee mun naamasta pyöreän muotoisen. Posket pullottaa ja on kaksoisleuka...kohta vissiin kolmoisleuka. Mikä liikunta auttaa tälläiseen?

15

11562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anne.se

      paljon vettä!auttaa taatusti hitaasti mutta varmasti.kokeile.anne

      • Vanhapoikavaan

        Mitä se vedenjuominen auttaa? Eikö joku naamaliikunta olis tehokkaampaa.


      • !!!
        Vanhapoikavaan kirjoitti:

        Mitä se vedenjuominen auttaa? Eikö joku naamaliikunta olis tehokkaampaa.

        Parempi vesi on kuin olut.


    • Komea Mies

      Ei siihen muu auta kuin kehon rasvaprosentin alentaminen. Rasvaa ei voi poistaa paikallisesti (paitsi leikkauksella) vaan se lähtee koko kehosta. Kasvolihasten "jumppaaminen" ei siis kuluttaisi juuri naamaläskejä.

      Paras liikunta tähän on pitkäkestoinen isoja lihaksia kuormittava. Hyviä ovat vaikkapa hölkkä/kävely, talvisin hiihto, pyöräily, uinti ja pallopelit.

      Lisäksi ruokavalio kuntoon.

      • Toinen pulloposki

        Ja sehän ei piruvie auta yhtään mitään!

        Itse kuuluun myös näihin "läskinaamoihin" - olen pariin otteeseen laihduttanut itseni 47-kiloiseksi (pituus 165) ja naama on aina vaan pyöreä ja kaksoisleuka kukoistaa. Löysissä vaatteissa näytän siis edelleen punkerolta vaikka luut törröttäisi.

        Olenkin tullut siihen tulokseen että ainoa keino saattaa kasvot sopusointuun muun vartalon kanssa olisi rasvaimu. Saisi vaan jostain sponsorin.


      • vanhapoikavaan
        Toinen pulloposki kirjoitti:

        Ja sehän ei piruvie auta yhtään mitään!

        Itse kuuluun myös näihin "läskinaamoihin" - olen pariin otteeseen laihduttanut itseni 47-kiloiseksi (pituus 165) ja naama on aina vaan pyöreä ja kaksoisleuka kukoistaa. Löysissä vaatteissa näytän siis edelleen punkerolta vaikka luut törröttäisi.

        Olenkin tullut siihen tulokseen että ainoa keino saattaa kasvot sopusointuun muun vartalon kanssa olisi rasvaimu. Saisi vaan jostain sponsorin.

        Tein eilen päätöksen että nyt laihdutan. Lenkkeilyä silloin kun jaksaa ja ruokavalio on sitä että en syö paljoa mitään..mehua tms. sokerilitkua juon, ettei verensokeri tipu. Tänään en ole syönyt mitään, enkä aio syödäkään. Katsotaan lähteekö tulemaan hoikemmaksi. Luulisin että kyllä.


      • Komea Mies
        vanhapoikavaan kirjoitti:

        Tein eilen päätöksen että nyt laihdutan. Lenkkeilyä silloin kun jaksaa ja ruokavalio on sitä että en syö paljoa mitään..mehua tms. sokerilitkua juon, ettei verensokeri tipu. Tänään en ole syönyt mitään, enkä aio syödäkään. Katsotaan lähteekö tulemaan hoikemmaksi. Luulisin että kyllä.

        Lopeta sekopää. Sairastutat vain itsesi tuolla systeemillä. Ihminen ei elä pelkällä sokeriliemellä ja se on muutenkin huonoin mahdollinen ravintoaine, jos meinaa laihduttaa. Energiaa on suht paljon, mutta nälkä ei lähde, vaan pikemmin lisii.

        Käy hakemassa kirjastosta tai kirjakaupasta joku dieettikirja - voisin suositella vaikkapa sellaista kuin "Pysyvästi Hoikaksi" - ja syö sen ohjeiden mukaan. Vältä kuitenkin radikaaleja ihmedieettejä, jotka tunnistaa siitä, että niissä sanotaan "lääkärien" olevan noin leisesti väärässä painonpudotuksen menetelmistä.


      • tässä:
        vanhapoikavaan kirjoitti:

        Tein eilen päätöksen että nyt laihdutan. Lenkkeilyä silloin kun jaksaa ja ruokavalio on sitä että en syö paljoa mitään..mehua tms. sokerilitkua juon, ettei verensokeri tipu. Tänään en ole syönyt mitään, enkä aio syödäkään. Katsotaan lähteekö tulemaan hoikemmaksi. Luulisin että kyllä.

        Juuri noin. Et syö kuin esim. joka toinen päivä hiukan.

        Nälän torjut parhaiten juomalla tolkuttomia määriä kahvia. Lisäksi se antaa poweria ja poistaa kehosta runsaasti nestettä.

        Joku niuho tietenki itkee tuota keinoa vastaan mutta se on oikeasti järjettömän tehokas tapa laihduttaa.


      • Vanhapoikavaan
        tässä: kirjoitti:

        Juuri noin. Et syö kuin esim. joka toinen päivä hiukan.

        Nälän torjut parhaiten juomalla tolkuttomia määriä kahvia. Lisäksi se antaa poweria ja poistaa kehosta runsaasti nestettä.

        Joku niuho tietenki itkee tuota keinoa vastaan mutta se on oikeasti järjettömän tehokas tapa laihduttaa.

        Eilen illalla oli pakko hieman syödä, mutta onneksi vain vähän, samaa linjaa vedän tänään. Kahvia olen vain juonut. Nälkä on, mutta kai se näläntunnekin vähenee kun tähän tottuu.


      • Wiineri
        Vanhapoikavaan kirjoitti:

        Eilen illalla oli pakko hieman syödä, mutta onneksi vain vähän, samaa linjaa vedän tänään. Kahvia olen vain juonut. Nälkä on, mutta kai se näläntunnekin vähenee kun tähän tottuu.

        Mustilaisen hevonenkin oli juuri oppinut olemaan syömättä, mutta sitten se kuoli...


      • järkeä
        Vanhapoikavaan kirjoitti:

        Eilen illalla oli pakko hieman syödä, mutta onneksi vain vähän, samaa linjaa vedän tänään. Kahvia olen vain juonut. Nälkä on, mutta kai se näläntunnekin vähenee kun tähän tottuu.

        Tuolla menolla elimistösi menee ensinnäkin säästäliekille. Kroppa-parkasi kun rupeaa luulemaan ettei saa enää ikinä ruokaa ja hidastaa aineenvaihduntasi! Sitten et ainakaan laihdu, tai ehkä hitaasti ja kovin tuskaisesti (ja siitä on ties mitä haittaa elimistöllesi). Jos haluat oikeasti vetää tosi pientä linjaa ravinnon suhteen, niin syö edes 1200 kcal päivässä! Sillä oikeasti laihtuu. Jos et halua laskea kaloreita niin osta Nutrilett-pakkauksia ja syö pusseja se vaadittu määrä. Ajattele asiaa näin: kehosi tarvitsee jotain mitä polttaa. Kun ruuansulatus polttaa jotain niin rasvakin palaa paremmin.
        TV: 1200 kcal:n dietillä 20 kg laihtunut


      • Els
        järkeä kirjoitti:

        Tuolla menolla elimistösi menee ensinnäkin säästäliekille. Kroppa-parkasi kun rupeaa luulemaan ettei saa enää ikinä ruokaa ja hidastaa aineenvaihduntasi! Sitten et ainakaan laihdu, tai ehkä hitaasti ja kovin tuskaisesti (ja siitä on ties mitä haittaa elimistöllesi). Jos haluat oikeasti vetää tosi pientä linjaa ravinnon suhteen, niin syö edes 1200 kcal päivässä! Sillä oikeasti laihtuu. Jos et halua laskea kaloreita niin osta Nutrilett-pakkauksia ja syö pusseja se vaadittu määrä. Ajattele asiaa näin: kehosi tarvitsee jotain mitä polttaa. Kun ruuansulatus polttaa jotain niin rasvakin palaa paremmin.
        TV: 1200 kcal:n dietillä 20 kg laihtunut

        Tärkeintä laihduttamisessa on että syö terveellisesti ja säännöllisesti! Parempi jos syö usein vähän, kuin kerralla paljon -> vatsa venyy. Jos elimistösi ei saa tarpeeksi ravintoa poltettavaksi, se ottaa tarpeellisen energian ym. lihaksista! ts. sinulta katoaa lihaksia, jos noin laihdutat! (Voi syödä paljon jos siltä tuntuu, mutta pitää sitten vain liikkua sen edestä!) Suosittelen hölkkäämistä.


      • Anonyymi
        vanhapoikavaan kirjoitti:

        Tein eilen päätöksen että nyt laihdutan. Lenkkeilyä silloin kun jaksaa ja ruokavalio on sitä että en syö paljoa mitään..mehua tms. sokerilitkua juon, ettei verensokeri tipu. Tänään en ole syönyt mitään, enkä aio syödäkään. Katsotaan lähteekö tulemaan hoikemmaksi. Luulisin että kyllä.

        Kyllä ihmisen täytyy syödä, jos tulee nälkä. Jos ei syö mitään, niin se ei auta, vaan pahentaa. Kannattaa syödä, mutta terveellisesti.


    • Voisi toimia

      hymyilkää tehkää jotain kasvoliikeitä kunnes sattuu helkkaristi ja jatkakaa tosin en tiiä toimiiks mut aina kannattaa kokeila XD

    • Anonyymi

      Kai se kahvilla itsenään laihduttava jäi henkiin? Samanlainen juttu itselläni, eli naamaläskiä, mutta on sitä läskiä muuallakin. 30kg pois, niin hyvä tulee. Aloitinkin jo dieetin, eli syön vain yhden pussin sipsejä viikossa ;)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      946
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      893
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      840
    4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      737
    5. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      731
    6. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      719
    7. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      697
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      692
    9. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      108
      684
    10. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      35
      620
    Aihe