Tämä päivä on

Anonyymi

Ollut yhtä tuskaa, ikävä sit eilistä kosketusta, en mä enää pysty olleen ilman sua Axxxx. ❤️.. Pari päivää vielä, sit mä törmään suhun kunnolla. Täällä sä et ole tiedän sen, olet liian kunnollinen, sikspä vedät mua puoleesi. Mun on vaan niin hyvä olla sun kanssa. Huutelua vielä tuuleen.. En halua rikkoa mun moraalia, mutta luulen, että niin käy!

0

53

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oho! Martina Aitolehti tuo Anne-äitinsä tv:seen: "Ei ole varmasti aina ollut helppoa olla mun äiti"

Martina Aitolehden lapsuuden perhe on osittain tuttu julkisuudesta, mutta ehkä äiti vähiten. Nyt Anne-äiti nähdään tv:ssä yhdessä Martinan kanssa. Ma
        Kotimaiset julkkisjuorut
        300
        8693
      2. Eriksenin hypetys mennyt yli

Jos huuhkajien pelaaja olisi saanut samanlaisen sairauskohtauksen häntä ei olisi kohdeltu yhtä hyvin. Kun kyse oli jumaloitujen pallosankarien pel
        Maailman menoa
        206
        6453
      3. Kauhea kuva Stefun instassa

Onko itse piru sarvineen? Saa aikaan kylmiä väreitä.....
        Kotimaiset julkkisjuorut
        190
        4000
      4. Sofia haukkuu Martinaa

Jaaha.. Nyt Sofia haukkuu Martinaa, että M on hänelle niin kamala. Ja jutun mukaan S aloitti kuvauksien aikana myös terapian, johon tietenkin myös kam
        Kotimaiset julkkisjuorut
        374
        3966
      5. Äänestysaktiivisuus oli vaalien suurin häviäjä - demokratia kärsii

Äänestys­aktiivisuus oli vaalien suurin häviäjä: ”Alkaa olla demokratian kannalta kriisitasolla”, sanoo tutkija. https://www.hs.fi/politiikka/art-200
        Maailman menoa
        210
        2331
      Aihe