#1 - Pera saapuu Santa Barbaraan. Hänet on palkattu CC Capwellin kartanon ovimieheksi. Epähuomiossa hän saattaa ensimmäisenä työpäivänään Eden Capwellin raskaaksi.
Pera sarjassa Santa Barbara
9
118
Vastaukset
- Anonyymi
Voi että ku on hauskaa juttua.
- Anonyymi
#3 - Kaupunkiin saapuu nainen Cruzin menneisyydestä. Pera näkee heidät panohommissa. Nyt on hänen tilaisuutensa!
- Anonyymi
#4 - Pera esittelee Edenille kuvasarjaa Cruzin pettämisreissulta David Hayen hautajaisissa. Eden haluaa uudet kuvat, meisseli on väärässä kulmassa. Pera alkaa kärkkyä uutta tilaisuutta.
- Anonyymi
#5 - CC Capwell saa sydärin nähdessään kuinka huonosti Lionel tanssittaa Augustaa. Pera alkaa tanssittamaan paremmin.
- Anonyymi
#6 - Tanssitus eskaloituu armottomaksi piikkaukseksi. Pastori Michael pyytää korkeampia voimia apuun voidakseen piikata itsekin. Pearl saa yöllä erektion veneessään.
- Anonyymi
#7 - Pearl ajaa Eleanorin toosakarvat ennen tämän piikkaamista veneellään. Pera vaanii satamassa kiikareilla tapahtumia. Cruz ja CC virittävät Kirkille ansan.
- Anonyymi
#8 - Eden saa keskenmenon ja pakenee Utahiin. Pera lähtee perään helikopterilla. Nick ja Cruz pitävät Peraa ajan tasalla tilanteesta. Vuoristossa Utahissa raiskari-Zack alkaa vaania.
- Anonyymi
#9 - Eden pakenee Zackia Utah Jazzin kotipeliin. Karl Malonen donkatessa Pera huutaa villisti kannustushuutoja. Alakatsomossa Zack vaanii raiskarilasit naamalla.
- Anonyymi
Etkö olisi voinut kirjoittaa nuo kaikki yhteen ja samaan aloitukseen? Täh?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043