Olen ihastunut

Olen valtavan ihastunut ollut parisuhteeni ulkopuoliseen naiseen.
Välillä se laimenee, välillä se vahvistuu.
Haluaisin päästä jotenkin tunteista kuitenkin eroon jo, koska näen jo uniakin aiheesta ja aamulla jopa ahdistaa.
Hän on tai ainakin oli joskus minuun myös ihastunut. Kertoi minulle asiasta muutama vuosi sitten. Silloin hänkin oli vielä parisuhteessa. Enää hän ei ole parisuhteessa eikä luultavasti ole minuun enää ihastunut, vaikka välimme ovat lämpimät vieläkin.
Minä olen ilmeisesti edelleen.
Miten hemmettissä tästä pääsee eroon. Kerronko hänelle asiasta ja sitten tunteeni lakkaa vai mitähän tässä pitäisi tehdä?
Ja miten ihastuminen voi välillä ihan ahdistaa lähes

16

743

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä omassa parisuhteessasi on vialla?

• Se nyt ei tässä ollut se kysymys

• Anonyymi
        Mies76-05 kirjoitti:

Se nyt ei tässä ollut se kysymys

Ajattelin vaan, että jos haluat niistä toiseen ihastumisen tunteista eroon, että etkö sitten voi korjata sitä parisuhdettasi sellaiseksi, että muut ei enää kiinnosta? Mutta, te miehet vissiin lokeroitte tunteenne... Ongelmanratkaisukykysi ei muuten sori vaan vaikuta kovin luovalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelin vaan, että jos haluat niistä toiseen ihastumisen tunteista eroon, että etkö sitten voi korjata sitä parisuhdettasi sellaiseksi, että muut ei enää kiinnosta? Mutta, te miehet vissiin lokeroitte tunteenne... Ongelmanratkaisukykysi ei muuten sori vaan vaikuta kovin luovalle.

Kuulostaa hyvältä.
        Piti vain varmistaa, ettet provosoi.
        Mutta joo, äläpäs nyt yleistä :)

• Anonyymi
        Mies76-05 kirjoitti:

Se nyt ei tässä ollut se kysymys

Jotain on vialla kun vieras himottaa.

• Anonyymi

Aika

• Tämä varmaan toimii parhaiten :)

• Anonyymi

Kerrot omalle puolisolle niin siitä pääset heti eroon.

• Anonyymi

Ehdotat puolisolle kolmen kimppaa, kaikki ovat VARMASTI tyytyväisiä ja ilolla lähtevät mukaan. Siitä voittekin sitten jatkaa polyamorista suhdetta kaikki aivan rakastuneena toisiinsa ilman minkäänlaista mustasukkaisuutta. =)

• Oman elämänhalun aikoja sitten menettänyt elämämkoululainenkin heräsi ja tuli sönköttämään. Niinkuin joka aloitukseen tekee. :)

• Anonyymi
        Mies76-05 kirjoitti:

Oman elämänhalun aikoja sitten menettänyt elämämkoululainenkin heräsi ja tuli sönköttämään. Niinkuin joka aloitukseen tekee. :)

Kyllä mä sinuna vielä petraisin tuota kuittailua, siinä kun juju on se, että se pitää edes vähän paikkansa. Kyllä se siitä darling =)

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mä sinuna vielä petraisin tuota kuittailua, siinä kun juju on se, että se pitää edes vähän paikkansa. Kyllä se siitä darling =)

Kovasti on pätemisen tarvetta.
        Sitähän se tietenkin on, kun oma elämän ilo hävinnyt aikoja sitten.
        Plus luonteenpiirteenä sairaalloinen omistushalu ja - mustasukkaisuus

• Pitikin tänne kirjoittaa :)
      Omistushaluiset, mustasukkaiset tuli ensimmäisinä viisastelemaan.
      Terveessä pitkässä parisuhteessa on ihan normaalia jossain vaiheessa ihastua.
      Ei sitä ruokkimaan tarvitse käydä.
      Mut joo, onhan tässä vähän ongelma, kun on kestänyt aika kauan.
      Ja joo, on vaimonikin pari kertaa ihastunut ulkopuoliseen.

• Anonyymi

Totta. Sillä oli sutinaa sen yhen lääkärin kanssa.

• Anonyymi

Aivan ihana M nainen mustassa kesäisessä asusteessa ;)

• Anonyymi

Ajattelisit nyt tarkasti. Kertomalla tunteista tälle suhteen ulkopuoliselle antaisit viestin siitä että olet saatavilla ja otat askeleen salasuhteen suuntaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      180
      6567
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1814
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1588
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1310
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      47
      1019
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      40
      973
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      942
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      869
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      243
      853
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      819
    Aihe