Noin viikko sitten oikean lapaluun viereen/alle ilmestyi lihaskipua muistuttavaa särkyä. Kipu on pistävää eikä mielestäni enää tunnu lihasperäiseltä, vaan se tuntuu samalta kuin silloin kun lenkillä alkaa yhtäkkiä ”pistää”, mutta vaan selässä. Se paheni parin päivän jälkeen eikä ole helpottunut vieläkään. Se tuntuu istuessa kaikista pahimmalta. Seistessä tai kävellessä ei niinkään satu, mutta esim. kävelylenkin jälkeen kipu pahenee. Selin makuulla, mahallaan ja puoli-istuvassa asennossa tyyny selän takana kipu lievenee tai sitä ei tunnu ollenkaan. Särkylääke ei auta mitään.
Eli tiivistettynä: pistävää/vihlovaa kipua oikean lapaluun alla/vieressä, kestänyt viikon, tuntuu pahimmalta istuessa ja rasituksen jälkeen.
Aamuisin kipu on lievempää ja luulen aina aamulla että nyt se on poistunut kokonaan, mutta se alkaa puolenpäivän aikoihin aina uudestaan. Olen 22v nainen ja tietenkin paniikissa googlettanut kaikkea, joten pelkään että kyseessä voisi olla levinnyt rintasyöpä tai jokin sarkooma. Ajan työkseni trukkia, mutta olen tehnyt sitä jo 3 vuotta joten kai nämä kivut olisivat ilmaantuneet jo aiemmin jos tämä johtuisi esim. huonosta työasennosta? Mielestäni lihaskipu ei tunnu tällaiselta, eikä tuossa kohdassa ole ikinä ennen ollut mitään kipuja, ainakaan näin pitkäkestoisia. Lääkäriin meno olisi paikallaan mutta pelkään niin hirveästi että sieltä paljastuu jotain pahaa. Onko jollain ollut samantyyppistä kipua tai osaisiko joku arvioida mihin tämä voisi liittyä?
Outo selkäkipu, voiko viitata syöpään?
Anonyymi
2
66
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on usein samanlaista pistävää kipua juuri siellä lapojen alla, joskus välissäkin, ja se johtuu lihaksista.
- Anonyymi
Rintasyöpä näkyy mammografiassa joten käy siinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1096963- 954461
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista494005- 513548
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 1923515
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242989- 672714
- 482542
- 131934