Mies luovuttanut. Asiat jää
Tälle tolalle.
Surullista mutta olen
19
51
Vastaukset
- Anonyymi
Ok
- Anonyymi
Sinä se oot aina kärppänä paikalla leikkimässä että kaikki on sulle.
- Anonyymi
😘😘😘😘 ei haittaa kun minä saan kohta perheen lisäystä , minun ensi rakkauden kanssa.
- Anonyymi
Yhdyssana perheenlisäystä
- Anonyymi
Ensirakkaus on myös yhdyssana
- Anonyymi
Onneks olkoon tulevalle isälle ja äidille💐
- Anonyymi
Aloittaja on mies. Nainen kirjoittaisi oikein.
- Anonyymi
Samaa mieltä olen tästä.
- Anonyymi
Ehkäpä siinä on tunniste. Tola?
- Anonyymi
Aina on tuo pilkku puolivälissä. Anyway, onnea tulevasta perheenlisäyksestä.
- Anonyymi
👏 good news
- Anonyymi
Ei ollut varmaan ponkero sinuun tai niihin liittyvä asia, jotka ei halua yhdistyä sinun kurajuttuihin enää. Vaikka ihmiset sekoaisi hetkeksi, niin ne pääsee sykkooseistaan irti etääntymällä sinusta, sinä taas jäät tänne tuuleen huutelemaam ja urputtamaan.
- Anonyymi
Miten helkkarissa semmonen voi olla edes mahdollista.
Ei se mitään, oletan itsekin, että olen, niin pääsee kiertotietä, hevonperseeseen. - Anonyymi
Hyvä niin.
- Anonyymi
Ihan kuin mun ajatus, varsinkin, kun uusi tuli kuvioihin. Kyllähä mä Rakastuin, mutta asiat menee niin kuin ne on tarkoitettu. Saan toiselta sitä mitä mieheltä tarvitsen, hän on läsnä ja aktiivinen😀..Meillä todella synkää yhteen.
- Anonyymi
Kylläpä teillä tosiaan synkkaa hyvin. Yhdeltä yöllä roikut täällä vonkauspalstalla kuvittelemassa jonkun naisen tekstin olevan sinulle mieheltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä teillä tosiaan synkkaa hyvin. Yhdeltä yöllä roikut täällä vonkauspalstalla kuvittelemassa jonkun naisen tekstin olevan sinulle mieheltä.
Mä olen täällä vain silloin, kun on tylsää, ei väsytä tms. Tämä "uusi" ei täällä roiku, sillä on ihan muuta tekemistä. En kuvittele yhtään mitään, vaan tiiän, mutta se meni jo->
- Anonyymi
Aika tolaltaan näyttää olevan monikin mies koska anonyymi kirjoittaja oli muka tuttu.
- Anonyymi
Mä otan sitten Pamela Tolan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 814492
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1224167Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀424116BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1693291Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome592610Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582577Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main352562- 1722532
Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?682459Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik432132