Mies luovuttanut. Asiat jää
Tälle tolalle.
Surullista mutta olen
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ok
- Anonyymi
Sinä se oot aina kärppänä paikalla leikkimässä että kaikki on sulle.
- Anonyymi
😘😘😘😘 ei haittaa kun minä saan kohta perheen lisäystä , minun ensi rakkauden kanssa.
- Anonyymi
Yhdyssana perheenlisäystä
- Anonyymi
Ensirakkaus on myös yhdyssana
- Anonyymi
Onneks olkoon tulevalle isälle ja äidille💐
- Anonyymi
Aloittaja on mies. Nainen kirjoittaisi oikein.
- Anonyymi
Samaa mieltä olen tästä.
- Anonyymi
Ehkäpä siinä on tunniste. Tola?
- Anonyymi
Aina on tuo pilkku puolivälissä. Anyway, onnea tulevasta perheenlisäyksestä.
- Anonyymi
👏 good news
- Anonyymi
Ei ollut varmaan ponkero sinuun tai niihin liittyvä asia, jotka ei halua yhdistyä sinun kurajuttuihin enää. Vaikka ihmiset sekoaisi hetkeksi, niin ne pääsee sykkooseistaan irti etääntymällä sinusta, sinä taas jäät tänne tuuleen huutelemaam ja urputtamaan.
- Anonyymi
Miten helkkarissa semmonen voi olla edes mahdollista.
Ei se mitään, oletan itsekin, että olen, niin pääsee kiertotietä, hevonperseeseen. - Anonyymi
Hyvä niin.
- Anonyymi
Ihan kuin mun ajatus, varsinkin, kun uusi tuli kuvioihin. Kyllähä mä Rakastuin, mutta asiat menee niin kuin ne on tarkoitettu. Saan toiselta sitä mitä mieheltä tarvitsen, hän on läsnä ja aktiivinen😀..Meillä todella synkää yhteen.
- Anonyymi
Kylläpä teillä tosiaan synkkaa hyvin. Yhdeltä yöllä roikut täällä vonkauspalstalla kuvittelemassa jonkun naisen tekstin olevan sinulle mieheltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä teillä tosiaan synkkaa hyvin. Yhdeltä yöllä roikut täällä vonkauspalstalla kuvittelemassa jonkun naisen tekstin olevan sinulle mieheltä.
Mä olen täällä vain silloin, kun on tylsää, ei väsytä tms. Tämä "uusi" ei täällä roiku, sillä on ihan muuta tekemistä. En kuvittele yhtään mitään, vaan tiiän, mutta se meni jo->
- Anonyymi
Aika tolaltaan näyttää olevan monikin mies koska anonyymi kirjoittaja oli muka tuttu.
- Anonyymi
Mä otan sitten Pamela Tolan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam19112682Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu516646Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö1465554K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon854644Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju674592Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos614141Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko754092Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä213861Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta983852- 903595