Surullista mutta olen

Anonyymi

Mies luovuttanut. Asiat jää
Tälle tolalle.

19

424

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ok

• Anonyymi

Sinä se oot aina kärppänä paikalla leikkimässä että kaikki on sulle.

• Anonyymi

😘😘😘😘 ei haittaa kun minä saan kohta perheen lisäystä , minun ensi rakkauden kanssa.

• Anonyymi

Yhdyssana perheenlisäystä

• Anonyymi

Ensirakkaus on myös yhdyssana

• Anonyymi

Onneks olkoon tulevalle isälle ja äidille💐

• Anonyymi

Aloittaja on mies. Nainen kirjoittaisi oikein.

• Anonyymi

Samaa mieltä olen tästä.

• Anonyymi

Ehkäpä siinä on tunniste. Tola?

• Anonyymi

Aina on tuo pilkku puolivälissä. Anyway, onnea tulevasta perheenlisäyksestä.

• Anonyymi

👏 good news

• Anonyymi

Ei ollut varmaan ponkero sinuun tai niihin liittyvä asia, jotka ei halua yhdistyä sinun kurajuttuihin enää. Vaikka ihmiset sekoaisi hetkeksi, niin ne pääsee sykkooseistaan irti etääntymällä sinusta, sinä taas jäät tänne tuuleen huutelemaam ja urputtamaan.

• Anonyymi

Miten helkkarissa semmonen voi olla edes mahdollista.

Ei se mitään, oletan itsekin, että olen, niin pääsee kiertotietä, hevonperseeseen.

• Anonyymi

Hyvä niin.

• Anonyymi

Ihan kuin mun ajatus, varsinkin, kun uusi tuli kuvioihin. Kyllähä mä Rakastuin, mutta asiat menee niin kuin ne on tarkoitettu. Saan toiselta sitä mitä mieheltä tarvitsen, hän on läsnä ja aktiivinen😀..Meillä todella synkää yhteen.

• Anonyymi

Kylläpä teillä tosiaan synkkaa hyvin. Yhdeltä yöllä roikut täällä vonkauspalstalla kuvittelemassa jonkun naisen tekstin olevan sinulle mieheltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylläpä teillä tosiaan synkkaa hyvin. Yhdeltä yöllä roikut täällä vonkauspalstalla kuvittelemassa jonkun naisen tekstin olevan sinulle mieheltä.

Mä olen täällä vain silloin, kun on tylsää, ei väsytä tms. Tämä "uusi" ei täällä roiku, sillä on ihan muuta tekemistä. En kuvittele yhtään mitään, vaan tiiän, mutta se meni jo->

• Anonyymi

Aika tolaltaan näyttää olevan monikin mies koska anonyymi kirjoittaja oli muka tuttu.

• Anonyymi

Mä otan sitten Pamela Tolan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huh! Kohujulkkis Sofia Belorf rajussa somerumbassa: "Pelleviihdettä" "White trash meininkiä"...

Huh huh! Nyt käy tunteet kuumina - jopa hellelukemissa! https://www.suomi24.fi/viihde/huh-kohujulkkis-sofia-bel-rf-rajussa-somerumbassa-pelleviihdett
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      5787
    2. Marokkolainen käärme on hipihiljaa

Onko kehdannut näyttää naamaansa viimeisen huutoriidan jälkeen missään ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1976
    3. Sofian ohjelma katsotuin Discoverylla :)

Hyvä Sofia! Ja jatkoa ilmeisesti pukkaa, koska sarja niin suosittu, Saas nähdä onko Stefan enää mukana seuraavalla kaudella 😂
      Kotimaiset julkkisjuorut
      216
      1640
    4. Sinulle, joka koet että olen loukannut sinua

Haluaisin, että tiedät. Olet mielestäni yleisesti ajatellen kaunis ja hyvä ihminen. Luultavasti syy siihen, etten pysty ajattelemaan sinusta sen enemp
      Tunteet
      72
      1250
    5. Joku päivä me vielä jutellaan

Rauhoitu <3
      Tunteet
      39
      1133
    Aihe